abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74273595
Zie TT.
Ik bedoel dan alles dat je kunt slikken/spuiten/snuiven. Graag ook met een tripreport erbij.

Disclaimer: Ik vind het ook een gewaagd onderwerp, gezien de algemene maatschappelijke afkeur als het gaat om onder invloed rijden. Toch wil ik hier liever geen moraalridderverhalen. Natuurlijk zijn er genoeg FOK!ers die op een of andere manier betrokken zijn geraakt door drugs+ongevalverhalen of die heel graag drugsgebruikers dood willen wensen, maar liever niet hier. Ik heb liever een stel objectieve verhalen dan dat dit topic verzandt in doodsverwensingen over en weer.

Tip: Je kunt ook beginnen met: 'Een vriend van mij....'

Oja TS begint:
Ja, alcohol. maar altijd binnen de wettelijke norm. (Niet echt een warmmaker voor een topic als deze maargoed)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_74273661
Ja, met alcohol toen ik uit me werk kwam.
Heb een paal met verkeersbord midden in de nacht in Rotterdam eruit gereden, doorgereden naar huis.
Daarna nooit meer met alcohol gereden, nog niet met 1 glas bier op, is nu inmiddels 8 jaar geleden ofzo
pi_74273793
Is één biertje op rijden onder invloed? Dan heb ik dat gedaan. Maar ik drink nooit meer dan één biertje als ik weet dat ik nog moet rijden
pi_74273833
Op de fiets een paar keer per maand (soms met foute afloop), in de auto of op de motor nog nooit met een druppel op gereden. Dat ga ik ook zeker zo houden
pi_74273889
Een paar keer met 6 flesjes bier van de kroeg naar huis gereden.
Nooit dronken, wel aangeschoten.

Werk nu als vertegenwoordiger dus dat doen we niet meer .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 1 november 2009 @ 12:51:05 #6
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_74274158
Nee, nooit - ik rij nooit als ik nog moet drinken.

Ik neem zelfs niet eentje - stel dat ik toch met dat ene biertje op een ongeluk veroorzaak, dan zal ik me altijd blijven afvragen of het zonder die ene consumptie ook zou zijn gebeurd en daar heb ik hoegenaamd geen zin in.

(Tenminste, dit gaat alleen over de auto, neem ik aan..? Ik fiets natuurlijk wel als ik uit de kroeg kom.)
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  zondag 1 november 2009 @ 12:51:11 #7
242879 Onnoman
The On And Only
pi_74274160
na 1 kopje koffie rij je al onder invloed
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_74274170
ja,1 keer...wist de dag erna niet meer hoe ik thuisgekomen was...zodanig geschrokken van mezelf dat het probleem zichzelf opgelost heeft...
  zondag 1 november 2009 @ 12:52:11 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_74274179
Nooit, maximaal één biertje 's avonds of een glas wijn bij het eten en meer niet, wanneer ik moet rijden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 1 november 2009 @ 12:53:05 #10
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_74274201
'Een vriend van mij..''

Rijd weleens onder sos en alcohol. Zowel los als samen.
Wat zal ik er van zeggen, soms intereseren dat soort dingen me gewoon niet.
En als je zorgt dat je niet echt lam bent komt het wel goed.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_74274261
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:53 schreef DoimeN het volgende:
'Een vriend van mij..''

Rijd weleens onder sos en alcohol. Zowel los als samen.
Wat zal ik er van zeggen, soms intereseren dat soort dingen me gewoon niet.
En als je zorgt dat je niet echt lam bent komt het wel goed.
Die komt er wel
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_74274338
Nooit meer dan 1 biertje... en die was in het 1e uur van decibel en reed pas 10 uur later weer naar huis hehe...

Maar goed, ik ben standaard elk weekend zat/aangeschoten op de fiets. En dat ging tot nu toe altijd goed
I'm not the man you think I am!
  zondag 1 november 2009 @ 12:58:32 #13
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_74274344
Ja te vaak met alcohol op achter het stuur, zelfs zo erg dat ik de weg niet eens meer zag. Paar maanden terug tegen de lamp gelopen, dikke boete en nu drink ik niet eens meer 1 biertje als ik weet dat ik nog moet rijden. Ergens ben ik wel blij dat ik een keer gepakt ben, drukt je ff met je neus op de feiten.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_74274368
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:58 schreef Equites het volgende:
Ja te vaak met alcohol op achter het stuur, zelfs zo erg dat ik de weg niet eens meer zag. Paar maanden terug tegen de lamp gelopen, dikke boete en nu drink ik niet eens meer 1 biertje als ik weet dat ik nog moet rijden. Ergens ben ik wel blij dat ik een keer gepakt ben, drukt je ff met je neus op de feiten.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 1 november 2009 @ 13:00:53 #15
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_74274408
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:55 schreef Compomotive155 het volgende:

[..]

Die komt er wel
Wat een baas he, vooral als al lijntjes leggend op de middenconsole een rontonde maakt MET knipperlicht.
--------------------------------------------------------------------------------------------
pi_74274425
Alleen onder invloed van vermoeidheid en emotionele schade, werkt ook niet super op je reactievermogen
  zondag 1 november 2009 @ 13:02:42 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74274448
Ja.. met pillen en poeders, éénmalig, geen goed idee

Alchol doe ik niet aan, dus : nee

Met een blowtje op wat vaker in het verleden, maar dat doen we ook niet meer; je wordt wat ouder en wijzer

En nu ?? strafregels ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_74274473
Nee. Nooit. Niks. Als het over auto/brommerrijden gaat dan. Fiets wel.
full stops and exclamation marks
pi_74274790
Nooit meer dan 1 biertje. En dan ook nog minstens een uur er tussen ofzo.
Verder vraag ik mij een beetje af wat het doel van dit topic is.
  zondag 1 november 2009 @ 13:16:44 #20
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_74274847
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
Ja.. met pillen en poeders, éénmalig, geen goed idee

Alchol doe ik niet aan, dus : nee

Met een blowtje op wat vaker in het verleden, maar dat doen we ook niet meer; je wordt wat ouder en wijzer

En nu ?? strafregels ??
Je gaat naar de hel, geen uitzondering mogelijk.

Gelukkig zijn alle leuke mensen daar..
pi_74275050
nee!

hooguit een wijntje op het begin van de avond!
word altijd zowiezo moe van alcohol dus dat is helemaal geen slim plan.
ik denk dat ik dan voor het contactsleutel omdraaien al lekker lig te ronken achter het stuur.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_74275129
Bijna vaste prik, maar goed, ik woon dan ook op Curacao en het is hier "gedoogd". Zo lang je niemand aanrijdt is er niks aan de hand

En als ze je aanhouden wordt er sowieso niet gecontroleerd op alcohol...
Kom je hier vaker, of loop je stage?
  zondag 1 november 2009 @ 13:26:19 #23
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_74275149
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen onder invloed van vermoeidheid en emotionele schade, werkt ook niet super op je reactievermogen
*stopteken
*agent op raampje klopt
*goedenavond, waar zijn wij mee bezig, heeft u soms liefdesverdriet?

OT: nooit meer dan 1 biertje meerdere uren van tevoren.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  zondag 1 november 2009 @ 13:29:44 #24
182073 invine
blablabla etc.
pi_74275263
Toen ik net mijn rijbewijs had ging het altijd onder het mom van aan het begin van de avond een biertje en de rest van de avond niet meer. Nu is het gewoon helemaal lam en dan lekker op de fiets naar huis, word je ook nog is een stuk nuchterder van!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_74275264
Met de auto nooit, op de fiets wel uiteraard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')