Sterkte!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:56 schreef Logician het volgende:
Ja haar voorkeur gaat uit naar een vriendin ipv opname ivm stress, ook maakt ze zich zorgen omdat ik 10kg ben afgevallen in 5mnd tijd blablabla
Maar okay, ik ga er nu maar even niet over door, wil niet weer het hele topic kapen.
Denk dat ik even ga liggen, ben echt helemaal bekaf
Hi logi.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:56 schreef Logician het volgende:
Ja haar voorkeur gaat uit naar een vriendin ipv opname ivm stress, ook maakt ze zich zorgen omdat ik 10kg ben afgevallen in 5mnd tijd blablabla
Maar okay, ik ga er nu maar even niet over door, wil niet weer het hele topic kapen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:56 schreef Logician het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:50 schreef lezzer het volgende:
Ik denk dat ik ook geen Mexicaanse griep heb. Ik wilde wel net de symptomen op gaan zoeken, dus dat kwam handig uit Erik
Gewoon vet verkouden ben ik.
Dit moet gecompenseerd worden met 10 plaatjes van vrouwen. Mijn netvlies, wat doe je?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:31 schreef Qebbel het volgende:
Oh en Erik ook beterschap! Hopelijk heb je niet de mexicaanse![]()
Voor jou!![]()
[ afbeelding ]
Sorry dames!!![]()
Ik vond die man eerlijk gezegd mooier dan de twee vrouwen bij elkaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit moet gecompenseerd worden met 10 plaatjes van vrouwen. Mijn netvlies, wat doe je?![]()
Post jij eens iets leuks dan!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond die man eerlijk gezegd mooier dan de twee vrouwen bij elkaar.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:27 schreef Vanyel het volgende:
Een oudje ter ere van lezzers verjaardag. De eerste keer dat ik dit zag....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 04:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel de nacht geen oog dichtgedaan. Van ijskoud naar bloedheet. Ik haat ziek zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |