Dan valt ze er wel meteen voor.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aan haar voeten hoop ik, of wil je haar laten struikelen?
Fotoboekquote:Op donderdag 5 november 2009 19:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar heb je 'm dat verteld? PM?
En heeft ie je in zijn reactie ook nog uitgelegd waarom 'ie opeens in opdracht rare onzin over ons soort ging spuien.
Dat van die ban is trouwens wel een beetje jammer machtsmisbruik..
En verder hoeraaaa weekend!
Als dat tegenwoordig zo makkelijk gaat, dan ken ik ook wel een paar dames voor wiens bevallige voetjes ik me best zou willen werpen.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:42 schreef lezzer het volgende:
En ze leefden dan nog lang en gelukkig
Ja, dat topic heb ik gister helemaal gelezen. Wat een idio(o)t(en)...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef Vanyel het volgende:
ff een paar posts uit eerder gelinkt topic (over homoseksualiteit=afwijking) lezen. Dan zie je vanzelf de stok.
Ik dacht dat je dat al lang was... Hoe reageerden ze?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef wonderer het volgende:
Mijn ouders, broer en schoonzussen waren een stuk minder dom toen ik gister uit de kast kwam, dat was dan weer een leuke tegenhanger van dat topic
Tjeempie, iedereen heeft tegenwoordig maar donderdag al weekend.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Fotoboek. Nog 20 minuten en dan heb ik ook
weekend
![]()
Morgen mooi niet naar Nederlands
Als wat kwam je uit de kast dan? Ik dacht ook dat je dat allang was.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef wonderer het volgende:
Mijn ouders, broer en schoonzussen waren een stuk minder dom toen ik gister uit de kast kwam, dat was dan weer een leuke tegenhanger van dat topic
Ze wisten nog niet dat ik stappen ga zetten, en mijn broer en schoonzussen wisten uberhaupt nog niks. Was voornamelijk "grote stap, wat goed dat je er zo over praat", dus dat viel erg meequote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al lang was... Hoe reageerden ze?
Klinkt heel goed!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze wisten nog niet dat ik stappen ga zetten, en mijn broer en schoonzussen wisten uberhaupt nog niks. Was voornamelijk "grote stap, wat goed dat je er zo over praat", dus dat viel erg mee![]()
Ja dat zou ik ook wel willen... Het is meer dat o.a. mijnquote:Op donderdag 5 november 2009 20:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als wat kwam je uit de kast dan? Ik dacht ook dat je dat allang was.
Alicey, ik heb gewoon een vrije dag opgenomen hoor. Was het maar weer elke donderdagavond weekend.
Thanksquote:Op donderdag 5 november 2009 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt heel goed!Ik wist overigens ook nog niet dat je stappen ging zetten. Veel sterkte dan maar alvast!
Klinkt erg goed!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef wonderer het volgende:
Thanks
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen rare of negatieve reacties gehad... *gelukkig prijst*
MOet van yvonne.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef Alicey het volgende:
Waarom zijn lesbeaus eik serieus (GC) en mannelijke homo's onzinnig (ONZ)?
Weet ik, maar de meesten hebben echt interesse getoond en gevraagd hoe en wat. Ik heb gewoon toffe vrienden, denk ikquote:Op donderdag 5 november 2009 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt erg goed!Houd er trouwens wel rekening mee dat je misschien geen rare of negatieve reacties hebt gehad omdat mensen zich niet durven te uiten... Hoewel het ook dan nog best positief te noemen is dat ze een zekere vorm van respect hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |