Als het om eten gaat dan mag hetquote:Op zondag 1 november 2009 09:59 schreef UncleErnie het volgende:
Er moet werkelijk minstens een keer per week zulks een kuttopic over een gebrek aan eten komen, hè?
Ik heb alelen B&J ijs en pizza's en ingevroren kippenpotenquote:Op zondag 1 november 2009 10:00 schreef TwisterNederland het volgende:
haha, TS kan niet in de koelkast kijken
Loser. B&J kan op elk tijdstip!quote:Op zondag 1 november 2009 10:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb alelen B&J ijs en pizza's en ingevroren kippenpoten![]()
maar dat ga ik nu niet door m'n strot krijgen
en saus
Wie ziet er nou aankomen dat het me niet lukt om uit te slapenquote:Op zondag 1 november 2009 10:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Moet je maar vooruit denken en al eten in huis hebben
Op het moment niet, anders had ik er rekening mee gehouden dat er niks open was en dan had ik wel al wat in huisg ehaald wat ik dan nu had kunnen etenquote:Op zondag 1 november 2009 10:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
Pff wees blij dat er iets open is op zondag bij jullie..
Ik moet nog wachten tot mijn moeder thuiskomt vanavondquote:
dat was gister mijn antikaterontbijtquote:Op zondag 1 november 2009 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten tot mijn moeder thuiskomt vanavond
Heb alleen brood, kaas en ei. Dat klinkt als een goede combi.
Nee want ik moest 11 uur sowieso opstaan omdat ik 12 uur de deur uit moet dus dan heb ik nog maar een half uur dat schiet niet opquote:Op zondag 1 november 2009 10:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Draai je dan nog eens om? Misschien van je zo weer in slaap
Ah zoquote:Op zondag 1 november 2009 10:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee want ik moest 11 uur sowieso opstaan omdat ik 12 uur de deur uit moet dus dan heb ik nog maar een half uur dat schiet niet op
quote:
Nice!quote:Op zondag 1 november 2009 11:16 schreef elfzesendertig het volgende:
Misschien is dit een optie?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2009 11:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Ciabatta met tomaat ham en kaas in de oven nu
www.just-eat.nlquote:Op zondag 1 november 2009 11:46 schreef The_Dean het volgende:
Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft uiteraard nog geen aanbod bij u in die uithoek. U kunt echter wel een bezorgrestaurant aanbevelen.
Ook nietquote:
Bijnaquote:
Fail.quote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef RickoKun het volgende:
haha! Deze baas gaat zo naar de Jumbo (groningen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |