TS bedoelt, dat zijn voorganger op de porceleinen troon veel eniger was dan hijzelf.quote:
Heet niet voor niks " Mr_Dyslector "quote:Op zondag 1 november 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
TS bedoelt, dat zijn voorganger op de porceleinen troon veel eniger was dan hijzelf.
Altijd er maar van uit gaan dat anderen de taal niet beheersen
enige of enigste heeft niets met dyslexie te maken hoorquote:Op zondag 1 november 2009 09:52 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Heet niet voor niks " Mr_Dyslector "
Zou kunnen, maar daarom is het wel handig dat ik dat natuurlijk ook hebben, kan ik het daar altijd nog op af schuivenquote:Op zondag 1 november 2009 10:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
enige of enigste heeft niets met dyslexie te maken hoor
ik weet het wel zeker!quote:
Dat blijkt ook inderdaad.quote:
Inderdaad!quote:Op zondag 1 november 2009 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat blijkt ook inderdaad.
quote:Op zondag 1 november 2009 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Het probleem is nog erger als je onheil voelt aankomen en je bent nog onderweg naar de kroeg.
Het gevoel van oei misschien haal ik het niet, is niet prettig, en dan ben je in je kroeg, is het enige wc-hok nog langdurig bezet ook.
quote:Op zondag 1 november 2009 12:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Even voor de visueel ingestelde FOK!ker. Zoiets?:
[ afbeelding ]
Het is pas diarree als het zo dun is als dikke bruine soepquote:
Oooh.... exusesquote:Op zondag 1 november 2009 15:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is geen diarree, dat is normaal.
Ik weet niet hoe jouw schijt er uitziet, maar dat van mij is solide 1 stuk, mits het breekt, zijn het er 2.quote:Op zondag 1 november 2009 15:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is geen diarree, dat is normaal.
Ah kanker, ik kan het bijna ruikenquote:Op zondag 1 november 2009 15:13 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Oooh.... exuses![]()
[ afbeelding ]
Zooooooooo veel beter
-edit-quote:Op zondag 1 november 2009 15:18 schreef Banzaiaap het volgende:
GAST!!!
Ach, heb toch al topic gereport.
Gast, ik ging bijna over mn nek van die foto's zat verdomme net even te eten na een lange nacht..quote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wat jij bent Meneertje!Party Pooper!
EINDELIJK IEMAND DIE HET VRAAGT!quote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Was het echt uit je kont pissen of gewoon wat dunne brij?
Maar ook blij dat je het kwijt was wed ikquote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
EINDELIJK IEMAND DIE HET VRAAGT!![]()
Maar om jou vraag te beantwoorden, het sproeide eruit het was echt zo vies!
't gleed langs mn bilnaad! en stinken! was blij dat 't voorbij was!
Inderdaad! 't was echt een grote boomstamquote:Op zondag 1 november 2009 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar ook blij dat je het kwijt was wed ik
Wie niet waagt, wie niet wintquote:Op zondag 1 november 2009 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
overigens zijn die plaatjes die je post volgens mij banwaardig, ik denk, ik zeg het even
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |