Zonder Islam geen files?quote:Op zondag 1 november 2009 18:56 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Ik vond hier een passend artikel bij dat naar mijn mening aantoont . dat waar de islam zich nestelt er gegarandeerd problemen van komen.![]()
Zonder islam…
[..]
Kan je niet lezen ofzo? Je post hiervoor had al niks te maken met mijn post. Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zondag 1 november 2009 18:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
In mekka is het toch ook zo, niet moslims mogen ook niet passeren. Of is dat ineens anders?
Zonder Islam was dit topic er niet...quote:
Dan had men wel iets anders gevonden om op te zeiken.quote:Op zondag 1 november 2009 21:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zonder Islam was dit topic er niet...
er is altijd nog voetbalquote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dan had men wel iets anders gevonden om op te zeiken.
Zonder TS ook niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zonder Islam was dit topic er niet...
Ah ja das ook weer zo..quote:
Zonder islam zou Geert Wilders vrij rondlopen.quote:
Had Pim nog geleefdquote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Zonder islam zou Geert Wilders vrij rondlopen.
Ik zit ook te kijken tussen door, het wordt regelmatig herhaald.quote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
Had Pim nog geleefd
Had Theo nog geleefd
..overigens gaat Het Gesprek daar vandaag over.
Nu Katjain gesprek met Theo van Gogh.
Net was Wilders daar ookquote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken tussen door, het wordt regelmatig herhaald.
Volkert luisterde altijd graag naar kinderen voor kinderen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze zou ik graag verklaard zien.
Daar heb je gelijk in, die directe link is er niet.quote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze zou ik graag verklaard zien.
Als milieugroeperingen er niet waren had je een grotere kans om Pim nog levend te zien, vreemd genoeg.quote:Op zondag 1 november 2009 22:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, die directe link is er niet.
Ben je eigenlijk ook kritisch over de moorden die door atheïsten, democraten, humanisten etc zijn gepleegd waarna je zegt: 'Zonder X had X nog geleefd', of gaat dat alleen op voor de Islam?quote:Op zondag 1 november 2009 22:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2009 22:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
van wie ben jij nou weer een kloonquote:
Nee, maar je kan het ook wat anders zien..ik keek naar "Het Gesprek".quote:Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ook kritisch over de moorden die door atheïsten, democraten, humanisten etc zijn gepleegd waarna je zegt: 'Zonder X had X nog geleefd', of gaat dat alleen op voor de Islam?
Ok, maar als wij, - jij en ik - samen besluiten stil te staan bij de dood van Kennedy of Lincoln, ga je dan ook een collectief gemeengoed er op afrekenen en zeggen : 'Zonder X zou X niet vermoord zijn / leefde hij nog'?quote:Op zondag 1 november 2009 22:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee, maar je kan het ook wat anders zien..ik keek naar "Het Gesprek".
En daar wordt de hele avond al stil gestaan bij "vijf jaar na Theo van Gogh"..vandaar
Geen hond die daar naar kijktquote:Op zondag 1 november 2009 22:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee, maar je kan het ook wat anders zien..ik keek naar "Het Gesprek".
Ik wel, net Katja gezienquote:
Nee.quote:Op zondag 1 november 2009 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok, maar als wij, - jij en ik - samen besluiten stil te staan bij de dood van Kennedy of Lincoln, ga je dan ook een collectief gemeengoed er op afrekenen en zeggen : 'Zonder X zou X niet vermoord zijn / leefde hij nog'?
Waarom bij de islam wel dan, ook in de islam is het - net zoals bij elk collectief gemeengoed - de minderheid die het verpest voor de meerderheid, waarom komt de rest er wel mee weg, maar 'de' islam niet?quote:
Nee natuurlijk niet, het is inhoudelijk te zwaar voor je hersentjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |