Maar er was geen vorige foto, jullie waren aan het bekvechten.quote:Op woensdag 11 november 2009 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Lekkere muziek toch!!!
Maar eh Lamon, je moet je wel aan de regels van dat fototopic houden, dus ik zou even de OP lezen als ik jou was???
Tuurlijk wel, je moet gewoon teruggaan naar de laatst geposte foto.quote:Op woensdag 11 november 2009 02:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar er was geen vorige foto, jullie waren aan het bekvechten.
Ook zo mooi, nog steeds een nummer wat ik zo vaak draai nav de crematie van mijn papa:
Jullie zijn te zakelijk, dat wordt nu nog niets voor mij vrees ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je moet gewoon teruggaan naar de laatst geposte foto.
Ik ben B Streisand moe momenteel.
Wat een gruwelijk lelijke perspectiefloze fotoquote:Op woensdag 11 november 2009 02:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jullie zijn te zakelijk, dat wordt nu nog niets voor mij vrees ik.
[ afbeelding ]
Maar met simpele instellingsloze kiekjes vind ik het al best leuk, dus als ik echt een leuke camera koop en mijn best doe, gaat het nog wel wat worden, hoop ik.
Van dit bericht wordt een andere FOK!ker vast ook heel blij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens Elizabeth, Carice is allang niet meer met Sebastian Koch.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ghe, en dan die stem ineens: 'aan het zinken'quote:
Jij en 196 andere dames willen zijn vuile sokken wassen.quote:
Dat dacht ik niet, ik wil hem gewoon even hebben. Om flink te misbruiken, en dan mag ie weer naar zijn wasvrouwen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij en 196 andere dames willen zijn vuile sokken wassen.. http://muntze.hyves.nl/
Dat kan me niet schelen, ik hoef hem maar even te hebben. Weekje ofzo. Tot ie volledig uitgedroogd is. Dan gooi ik hem buiten en kan ie wat mij betreft heel de dag voor de spiegel gaan staan.quote:Maar om je op te monteren, het schijnt echt een enorm ijdele zak te zijn die thuis op de bank alleen maar bier drinkt en voetbal wil kijken in een smoezelig wit hemdje..
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij en 196 andere dames willen zijn vuile sokken wassen.. http://muntze.hyves.nl/
Maar om je op te monteren, het schijnt echt een enorm ijdele zak te zijn die thuis op de bank alleen maar bier drinkt en voetbal wil kijken in een smoezelig wit hemdje..
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus? Damn, wat een zwerver om te zien zo.
Moh ER! Als je er heel snel naar kijkt, zie je gewoon een ouwe zuipschuit! Vergane glorie!quote:
Hij lijkt echt op John Lock in de serie Lost.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus? Damn, wat een zwerver om te zien zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |