quote:Op zondag 1 november 2009 00:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ben er bij![]()
JODE JODE JODE JODE JODE JODE JODE
Er zijn geen uitsupportersquote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef maess het volgende:
Ik moet dan werken, hopelijk blijft het een beetje rustig, heb geen zin in rellen.
Ind vieze loopneuzenquote:Op zondag 1 november 2009 00:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
AAN HET GAS JULLIE !![]()
KAKKERLAKKEEEEEEE, BITTERBALLEN PAKKEEEEN![]()
Dapperquote:
Ajacieden die doen of ze weer ffe gaan winnenquote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dapper
Az supporters die stoer doen
quote:Op zondag 1 november 2009 00:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ben er bij![]()
JODE JODE JODE JODE JODE JODE JODE
quote:Op zondag 1 november 2009 00:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ind vieze loopneuzen![]()
RENNEN IN JE EIGEN STAD
stinkjoden![]()
Nee hoor we gaan gewoon onderling vechten, bedoel een wedstrijd niet gereld is geen echte wedstrijdquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef maess het volgende:
[..]
Gelukkig, dan zal het allemaal wel meevallen
Juist jammer... -10 sfeerquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef maess het volgende:
[..]
Gelukkig, dan zal het allemaal wel meevallen
ahum kuch 2-4 kuchquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ajacieden die doen of ze weer ffe gaan winnen
Jodequote:
Ind hoop dat er weer sfeeractie is met van die papierenquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor we gaan gewoon onderling vechten, bedoel een wedstrijd niet gereld is geen echte wedstrijd
Ohh dus jij bent de top boy van de az hooligansquote:Op zondag 1 november 2009 00:39 schreef Genius-F het volgende:
Wel weer mazzel dat jullie niet hoeven te rennen dan.
"gewoon"quote:Op zondag 1 november 2009 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahum kuch 2-4 kuch
En Ajax wint ook gewoon van Feyenoord
Nee, ik roep dan ook geen AMSTERDAM HOOLIGANS en ga rennen in mijn eigen stadquote:Op zondag 1 november 2009 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh dus jij bent de top boy van de az hooligans![]()
Doe niet zo mans joh
Laatste 4 jaar ongeveer is et alleen nog maar 4-1 4-0 zoietsquote:
Deden we toch ook afgelopen zondag?quote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ajacieden die doen of ze weer ffe gaan winnen
Pics anders gtfoquote:
Hehe dat was zo mooi in 6min ofzo hebben al die kaasboertjes van die huilliehoofdjesquote:Op zondag 1 november 2009 00:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Deden we toch ook afgelopen zondag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |