Ga alleen en scoor een chick.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:26 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
klacht: TS wil stappen, maar zit thuis.![]()
Wrijf het er maar lekker in.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:31 schreef Elmostyle het volgende:
*Gaat zo door om te stappen
Ga je meequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Wrijf het er maar lekker in.
Coolio komt hier vanavond ook optreden voor 't geval je dat interessant vindtquote:
Sta je zaterdag 's middags op, inmiddels spijt van je afspraken.Maar mooi niet dat je een sms krijgt dat het niet doorgaat. Zotdat je 's avonds zielig achter je pc'tje zit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:26 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Is het weekend, iedereen blij. Vrijdag leuk de kroeg in met vrienden, om even je poolskills te showen.Natuurlijk maak je met je zatte ballen afspraken voor de zaterdagavond, want op dat moment heb je er zin in! Die tsjikkies playen jeweetz
![]()
Sta je zaterdag 's middags op, inmiddels spijt van je afspraken. Dus ben je blij dat je een sms krijgt dat het niet doorgaat. Totdat je 's avonds zielig achter je pc'tje zit.![]()
klacht: TS wil stappen, maar zit thuis.![]()
Anti-klacht: Armin van Buuren – A State Of Trance #428
Een geile blonde stoot met dikke tietenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
PaceVille, MaltaCya there =D? waaraan kan ik je herkennen?
Oke ik zal je aansprekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Een geile blonde stoot met dikke tieten
Is dit je hyves?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Een geile blonde stoot met dikke tieten
yeah rightquote:Op zondag 1 november 2009 00:10 schreef -Willempie- het volgende:
Ik ga nu! Veel plezier nog allemaal!
Dan doe je toch iets vereerd?quote:Op zondag 1 november 2009 00:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik ben net terug, verdomme. Was ik maar nooit gegaan.
Ze is wel lekker hoorquote:
Same here, maar dan 3 boekenquote:Op zondag 1 november 2009 00:09 schreef Renesite het volgende:
Gelukkig heb ik nog een boek van 300 pagina's welke dinsdag in mijn hoofd moet zitten!
Oh, mannnn.quote:Op zondag 1 november 2009 00:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
HAHAHAHAHA ZIE NU PAS DAAT JE TYPO HAD![]()
Typfoutquote:Op zondag 1 november 2009 00:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Verkeerd? Ja. Ik deed iets verkeerd.
Achjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Foto's of je lult uit je nekquote:
Ik heb je hyves wel gezien hoorquote:
Heh, godver.quote:Op zondag 1 november 2009 00:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb je hyves wel gezien hoor
Jammer dat je zo ver weg woont, dus ik moet je helaas teleurstellen
Haha doe maar hard to getquote:Op zondag 1 november 2009 00:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Heh, godver.
En als je dichtbij woonde, mocht je sowieso in de rij gaan staan.
Jij bent toch een lowlife.quote:Op zondag 1 november 2009 00:09 schreef Renesite het volgende:
Gelukkig heb ik nog een boek van 300 pagina's welke dinsdag in mijn hoofd moet zitten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |