Had je daar ook geantwoordquote:Op zondag 1 november 2009 01:58 schreef Toverheks het volgende:
hahahha had ergens ander gepost dat ze ons gevangenis topic hadden gajat, maar hij is weer terug ( kon hem niet meer vinden) maar kally, als ze de filmrechten en het verhaal willen kopen wij stemmen niet 1-2-3 toe hoor
Nopequote:
was helemaal in paniek dat snap je toch wel, had het eerder aan mijn bezemsteel gehad, scarface (van mijn hand) the godfahter (van mijn hand) soldaat van oranje (van mijn hand) en nog een paar B films, ja ik loop er niet mee te koop maar toch (wanneer krijg ik nu eens een oscar)quote:Op zondag 1 november 2009 02:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Had je daar ook geantwoordik zei al heb de copywrights hier liggen, daar komt heulemaal niemand aan
Ha haquote:Op zondag 1 november 2009 01:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is helemaal top van je, vooral geen viltstiften hoor, want dat zie ik ook zo voor me, strepen ze de vervelingopdrachten zo door heel dik, en komen dan bij ons verslag van hun Huubdagje doen en zeggen droogleuk, oh moesten we dat doen, ja dat kon ik niet lezen hoor.
wil wel, maar dat moet jij ook ff regelen, dat elke keer ze bij huub op visite zijn geweest huub zijn handtekening zet.
en het einde van de rit, als Huub zijn celstraf afgelopen is dan kijken wij het rooster na, en wie de meeste stickertjes onder een opdracht heeft verzameld krijgt een klein prijsje.
welke dat wordt moeten we nog ff over in conclaaf.........
quote:
Doe ook maar nietquote:Op zondag 1 november 2009 01:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha! Ik heb Peter al erg lang niet meer gepest.. ga het ook niet meer doen ! Weer een verslaving minder
ho.. dat was pre pedo periodequote:Op zondag 1 november 2009 02:03 schreef Kally het volgende:
[..]
R. Kelly not done, die geilt op jonge kindertjes
Dit gaat hem worden, ik voel het dit is zo'n oscarwaardig verhaalquote:Op zondag 1 november 2009 02:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was helemaal in paniek dat snap je toch wel, had het eerder aan mijn bezemsteel gehad, scarface (van mijn hand) the godfahter (van mijn hand) soldaat van oranje (van mijn hand) en nog een paar B films, ja ik loop er niet mee te koop maar toch (wanneer krijg ik nu eens een oscar)
zeg ik "ga ik ook niet meer doen"... zeg je doe ook maar niet.. ik ben geen boeman hequote:Op zondag 1 november 2009 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ook maar niet
Het was overigens niet als een sneer bedoelt gewoon een nummer wat voorbij kwam in mij itunes en wat ik even moest posten want ik en Peter.
Ja maar dan nogquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 02:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
zeg ik "ga ik ook niet meer doen"... zeg je doe ook maar niet.. ik ben geen boeman he
Alleen de meisjes toch?quote:Op zondag 1 november 2009 02:03 schreef Kally het volgende:
[..]
R. Kelly not done, die geilt op jonge kindertjes
ben blij dat je nog kan lachen mooiiiiii, maar reken er op, is een zware opdracht hoorquote:
Lies ik heb toch helemaal niets te zoeken tussen die Huubsoppers/haters en andere mongolen die die maar ook één seconde over dat soort zaken nadenken.quote:Op zondag 1 november 2009 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar waar zijn alle bekende rls sc'ers gebleven? Hebben jullie ze opgegeten?
Ik ben altijd lief, genuanceerd en heb altijd voor iedereen een vriendelijk woord overquote:Op zondag 1 november 2009 02:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet eens, en dat op Haloween, weer een droom in duigen
Ik weet het niet, maar maakt dat uitquote:
Gefeliciteerd, ik nog nietquote:Op zondag 1 november 2009 02:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies ik heb toch helemaal niets te zoeken tussen die Huubsoppers/haters en andere mongolen die die maar ook één seconde over dat soort zaken nadenken.
Ik ben geen NMNS allemansvriendje en hoef ook niet door iedereen aardig gevonden te worden.
en ik ben lam![]()
![]()
he dan samen de rode lopen op, en samen de oscar in ontvangst nemen, jij doet de toespraak ik kan geen engels, we hebben hem samen gemaakt maar krijgen maar 1 oscar he, besef je dan wel dat we elke maand die oscar moeten roelerenquote:Op zondag 1 november 2009 02:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit gaat hem worden, ik voel het dit is zo'n oscarwaardig verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |