Ja haha maar ze zijn dan ook uit de oude doosquote:Op zondag 1 november 2009 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik hem altijd gemist. De remake heb ik wel gezien en die was behoorlijk goor. Halloween, ook altijd gemist... best een brave film.
quote:Op zondag 1 november 2009 01:36 schreef Kally het volgende:
[..]
En je zit hier en je opent een topic
ohwkut... heb ik iets verkeerds gepost ?quote:Op zondag 1 november 2009 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
Yo guys, het is [MLN] he?
Daar horen de herinneringen naar appeltaart te ruiken niet naar verschraald bier.
Versa.
hey dat is een goeie, typ jij die ff uit in 2fout voor in de handtasjes van mooiii en sunny, of nog beter, maak jij 2 lijstjes dan kunnen ze om beurten aanvinken van wie wat doet he, anders krijgen ze daar weer ruzie om, willen ze all2 hetzelfde en dan zit huub natuurlijk ook weer, want ja hij is allang blij met elke week bezoek en als die 2 ruzie krijgen dan worden ze zo de poort uitgeflikkert door de cipier en zit huub zonder tubbetje zalf, zwembandje,kinderpiano en vooral het naaigarnituur kan ie echt niet missen hoor!!!!quote:Op zondag 1 november 2009 01:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar deuren waar je doorheen kunt trappen zijn juist zo leuk voor Huub, maar ons laafje is inventief die verzint daar wel wat op, vraagt vast of hij een spreekstoel in elkaar mag zetten zodat hij iedereen in slaap kan lullen met zijn eeuwige gewauwel, want ja dure woorden kennen ze daar niet en huub strooit ze zo graag n het rond om indruk te maken op de vrouwtjes (en mannen dat maakt Huub eigenlijk weinig uit)en als iedereen dan slaapt trapt hij die spreekstoel in elkaar en kan weer opnieuw beginnen, en zie daar een oplossing tegen eventuele verveling
Met een strippenkaart kom je niet ver tegenwoordig en ik kan het wetenquote:Op zondag 1 november 2009 01:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, dan moet mooiiiii maar afwisselen met sunny, die zal toch ook wel een naaigarnituursetje in haar handtasje hebben. ik zorg wel voor de strippenkaart en hou de weken bij wanneer ze er naar toe moeten, want anders krijgen ze daar ruzie over, zie het helemaal voor me, mooiiii en sunny voor de gevagenispoort, he sunny, wat doe jij hier het is mijn beurt, huub rekent op mij, sunny tegen mooiiiiii nee hoor ik had het opgeschreven op de kalender in de w.c. het is nu mijn beurt ga jij maar naar huis.....mooiiiiiiii niet zegt mooiiiiii ik ga en kom niet 1 stap mijn richting op want ik sla je zo met mijn handtasje plus naaigarnituur zo het terrein af......
Zonder bewijzen kom je ook nietver tegnwoordig... LEUGENAAR!quote:Op zondag 1 november 2009 01:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Met een strippenkaart kom je niet ver tegenwoordig en ik kan het weten
quote:Op zondag 1 november 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben zooo goed in multitasken!![]()
![]()
Geen idee waar de film over gaat ook.
Zal ik anders een rooster maken wil ik wel doen hoorquote:Op zondag 1 november 2009 01:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey dat is een goeie, typ jij die ff uit in 2fout voor in de handtasjes van mooiii en sunny, of nog beter, maak jij 2 lijstjes dan kunnen ze om beurten aanvinken van wie wat doet he, anders krijgen ze daar weer ruzie om, willen ze all2 hetzelfde en dan zit huub natuurlijk ook weer, want ja hij is allang blij met elke week bezoek en als die 2 ruzie krijgen dan worden ze zo de poort uitgeflikkert door de cipier en zit huub zonder tubbetje zalf, zwembandje,kinderpiano en vooral het naaigarnituur kan ie echt niet missen hoor!!!!
krijg je van mij uit eigen zak er nog 1 bij, de rest ga je maar lopen hoor, het geld groeit me niet op mijn rugquote:Op zondag 1 november 2009 01:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Met een strippenkaart kom je niet ver tegenwoordig en ik kan het weten
Ik wou het met johan die vandaag zou starten toch koninklijk houden, ik stelde me voor dat hij het Wilhelmus uitschreeuwdequote:Op zondag 1 november 2009 01:42 schreef Toverheks het volgende:
hoor je dat gillen op BNN, nou stel je Huub en Bubba voor, meer hoef ik niet te zeggen he
Jij bent te lief ook hequote:Op zondag 1 november 2009 01:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
krijg je van mij uit eigen zak er nog 1 bij, de rest ga je maar lopen hoor, het geld groeit me niet op mijn rug
dat zeg ik je net, we doen het met zijn 2e of ik kap ermee hoor, jij bent van het rooster wat de dames dan kunnen aanvinken, geef sunny maar een groene pen mee en mooiiiii een rooie, anders gaan ze daar ook weer over bakkelleinquote:Op zondag 1 november 2009 01:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik anders een rooster maken wil ik wel doen hoor
Ik ga zo meteen aan de slagquote:Op zondag 1 november 2009 01:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg ik je net, we doen het met zijn 2e of ik kap ermee hoor, jij bent van het rooster wat de dames dan kunnen aanvinken, geef sunny maar een groene pen mee en mooiiiii een rooie, anders gaan ze daar ook weer over bakkellein
ja reken eens uit, ieder 4 strippenkaarten in de maand, sunny 4 (om de week) en mooiiii 4 ( om de week)quote:
Tja wel zo eerlijk, tis hun Huubjequote:Op zondag 1 november 2009 01:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja reken eens uit, ieder 4 strippenkaarten in de maand, sunny 4 (om de week) en mooiiii 4 ( om de week)
of ze moeten een krantenwijkje nemen, mag ook van mij dat ze zelf ook iets bekostigen aan dit hele avontuur
is helemaal top van je, vooral geen viltstiften hoor, want dat zie ik ook zo voor me, strepen ze de vervelingopdrachten zo door heel dik, en komen dan bij ons verslag van hun Huubdagje doen en zeggen droogleuk, oh moesten we dat doen, ja dat kon ik niet lezen hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 01:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen aan de slag
*meteen checked of er nog groene en rode pennen op voorraad zijn
Nou dat is een makkelijke, die krijgt Huubquote:Op zondag 1 november 2009 01:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is helemaal top van je, vooral geen viltstiften hoor, want dat zie ik ook zo voor me, strepen ze de vervelingopdrachten zo door heel dik, en komen dan bij ons verslag van hun Huubdagje doen en zeggen droogleuk, oh moesten we dat doen, ja dat kon ik niet lezen hoor.
wil wel, maar dat moet jij ook ff regelen, dat elke keer ze bij huub op visite zijn geweest huub zijn handtekening zet.
en het einde van de rit, als Huub zijn celstraf afgelopen is dan kijken wij het rooster na, en wie de meeste stickertjes onder een opdracht heeft verzameld krijgt een klein prijsje.
welke dat wordt moeten we nog ff over in conclaaf.........
Ha! Ik heb Peter al erg lang niet meer gepest.. ga het ook niet meer doen ! Weer een verslaving minderquote:Op zondag 1 november 2009 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Peter, mijn beste fokvriend, voor mij, maar vooral voor anderen
Heyyyy wokkerTquote:
quote:
Had je daar ook geantwoordquote:Op zondag 1 november 2009 01:58 schreef Toverheks het volgende:
hahahha had ergens ander gepost dat ze ons gevangenis topic hadden gajat, maar hij is weer terug ( kon hem niet meer vinden) maar kally, als ze de filmrechten en het verhaal willen kopen wij stemmen niet 1-2-3 toe hoor
Nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |