quote:
psies, dat bedoel ik!quote:
Moet jij niet ergens een baby eten?quote:
Ik lig de hele avond al slap op de bank van het lachen om het commentaar erop, heb nog nooit zo'n kneuterig zooitje meegemaaktquote:Op zondag 1 november 2009 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
trsute scatti, ik blijf nog heel ff want heb een lol (al is het in mijn eentje) zie die hele streams in het water vallen ( oh dat was het al) wordt er echt lacherig van en ik blow niet eens
Maar jij ook hoor heerlijke bommenleggert van mequote:
*ROARRRR* ... je maakt mijn dagquote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar jij ook hoor heerlijke bommenleggert van me
O...dan onmaak ik hem nu evenquote:Op zondag 1 november 2009 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
*ROARRRR* ... je maakt mijn dag![]()
Je voelt je zo superieur hequote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens een baby eten?
Superieur? T.o.v. wie?quote:
Volgens mij heb je echt geen idee waar je het zelf nu over hebt... stop toch met drank mensch!quote:
geef nou eens eerlijk toe mooiiiii, dat je toch stiekum al zijn posten leest e dat je het langzaam wilt opbouwen maar Fan van bommie te worden, want wees ook eerlijk tegen jezelf, huub wie is huub straks nog.quote:
Huub heeft spoedig verkering met Bubba, dus Esmee maakt strax geen kans meer.quote:Op zondag 1 november 2009 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef nou eens eerlijk toe mooiiiii, dat je toch stiekum al zijn posten leest e dat je het langzaam wilt opbouwen maar Fan van bommie te worden, want wees ook eerlijk tegen jezelf, huub wie is huub straks nog.
en wat heb je dan als Huub helemaal van het toneel verdweind (in de bajes kan ie weinig internetten, en als hij als hij verkering heeft met esmee en het loopt fout af, hij doet rare dingen met esmee bijvoorbeeld, dan ligt hij ergens op de bodem in beton gegoten in een olievat, en zeg niet dat kan niet want echt andre brilleman dacht ook dat het niet kon en toch??? arme andre god hebbe zijn ziel.
Ik zei toch dat ik je mistequote:Op zondag 1 november 2009 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef nou eens eerlijk toe mooiiiii, dat je toch stiekum al zijn posten leest e dat je het langzaam wilt opbouwen maar Fan van bommie te worden, want wees ook eerlijk tegen jezelf, huub wie is huub straks nog.
en wat heb je dan als Huub helemaal van het toneel verdweind (in de bajes kan ie weinig internetten, en als hij als hij verkering heeft met esmee en het loopt fout af, hij doet rare dingen met esmee bijvoorbeeld, dan ligt hij ergens op de bodem in beton gegoten in een olievat, en zeg niet dat kan niet want echt andre brilleman dacht ook dat het niet kon en toch??? arme andre god hebbe zijn ziel.
Ik vat hem niet zo goed ?quote:Op zondag 1 november 2009 00:50 schreef Kally het volgende:
Ik zit te janken van het lachen, shit weer die studio onder
ja maar bommie, heb jij huubs zijn kontje wel eens bekeken, en dan Bubba, alles is grott aan die man en die heeft dan ook geen klein piemeltje hoor, scheurt huub uit en dan.........oh dan kan mooiiiii met haar naaigarnituurtje bij huub op visite gaan in de bajes, meestal krijg je maar een uurtje hoor mooiiiiii dus doe dan geen mooie striksteekjes maar gewoon uit de losse pols rijgdraadjesquote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huub heeft spoedig verkering met Bubba, dus Esmee maakt strax geen kans meer.
Wateroverlast bij Johanquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 00:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar bommie, heb jij huubs zijn kontje wel eens bekeken, en dan Bubba, alles is grott aan die man en die heeft dan ook geen klein piemeltje hoor, scheurt huub uit en dan.........oh dan kan mooiiiii met haar naaigarnituurtje bij huub op visite gaan in de bajes, meestal krijg je maar een uurtje hoor mooiiiiii dus doe dan geen mooie striksteekjes maar gewoon uit de losse pols rijgdraadjes
Ik hoop dat Bubba hem ook een paar hele nieuwe anussen geeftquote:Op zondag 1 november 2009 00:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar bommie, heb jij huubs zijn kontje wel eens bekeken, en dan Bubba, alles is grott aan die man en die heeft dan ook geen klein piemeltje hoor, scheurt huub uit en dan.........oh dan kan mooiiiii met haar naaigarnituurtje bij huub op visite gaan in de bajes, meestal krijg je maar een uurtje hoor mooiiiiii dus doe dan geen mooie striksteekjes maar gewoon uit de losse pols rijgdraadjes
Beetje deep throathen ... misschien komt er dan wat minder gebral uitquote:Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef Kally het volgende:
Maar Huub zijn grote mond komt Bubba dan wel weer van pas
Of mooiiiiiiii moet ook zijn lipjes aan elkaar rijgenquote:Op zondag 1 november 2009 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje deep throathen ... misschien komt er dan wat minder gebral uit
nou, dan moet mooiiiii maar afwisselen met sunny, die zal toch ook wel een naaigarnituursetje in haar handtasje hebben. ik zorg wel voor de strippenkaart en hou de weken bij wanneer ze er naar toe moeten, want anders krijgen ze daar ruzie over, zie het helemaal voor me, mooiiii en sunny voor de gevagenispoort, he sunny, wat doe jij hier het is mijn beurt, huub rekent op mij, sunny tegen mooiiiiii nee hoor ik had het opgeschreven op de kalender in de w.c. het is nu mijn beurt ga jij maar naar huis.....mooiiiiiiii niet zegt mooiiiiii ik ga en kom niet 1 stap mijn richting op want ik sla je zo met mijn handtasje plus naaigarnituur zo het terrein af......quote:Op zondag 1 november 2009 00:53 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
wel iedere week want Bubba lust er wel pap van
quote:Op zondag 1 november 2009 01:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, dan moet mooiiiii maar afwisselen met sunny, die zal toch ook wel een naaigarnituursetje in haar handtasje hebben. ik zorg wel voor de strippenkaart en hou de weken bij wanneer ze er naar toe moeten, want anders krijgen ze daar ruzie over, zie het helemaal voor me, mooiiii en sunny voor de gevagenispoort, he sunny, wat doe jij hier het is mijn beurt, huub rekent op mij, sunny tegen mooiiiiii nee hoor ik had het opgeschreven op de kalender in de w.c. het is nu mijn beurt ga jij maar naar huis.....mooiiiiiiii niet zegt mooiiiiii ik ga en kom niet 1 stap mijn richting op want ik sla je zo met mijn handtasje plus naaigarnituur zo het terrein af......
moeten we huub wel op de ene of andere manier waarschuwen, dat als huub hem erin propt er ook wel eens van die leuke bijtjes uitwillen, en stel je voor dat hij op zijn eikeltje spontaan geprikt wordt omdat hij hem er niet op tijd uithaalde, ja dan moeten mooiiiiii en sunny dat ook nog gaan verzorgen, oke ieder een tubetje zalf ook maar in het handtasje stoppen.quote:Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef Kally het volgende:
Maar Huub zijn grote mond komt Bubba dan wel weer van pas
Welja tegenwoordig heb je handtassen zo groot als hutkoffers dus alles erin, ook een kussentje natuurlijk want zitten doet Huubje na Bubba ook niet meer zo graag, en natuurlijk een opblaaspop, heeft hij toch iedere dag een vrouw om tegen te schelden, tieren en meppen, en een paar flessen alcohol want ja dat verdoofd zo lekker de ravage die Bubba achterlaat, en een piano past dat ook want Bubba houdt ook van een lekker moppie muziek pff je moet wat overhebben voor een kabouterquote:Op zondag 1 november 2009 01:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten we huub wel op de ene of andere manier waarschuwen, dat als huub hem erin propt er ook wel eens van die leuke bijtjes uitwillen, en stel je voor dat hij op zijn eikeltje spontaan geprikt wordt omdat hij hem er niet op tijd uithaalde, ja dan moeten mooiiiiii en sunny dat ook nog gaan verzorgen, oke ieder een tubetje zalf ook maar in het handtasje stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |