Tja het is haloween, zou zo maar kunnenquote:
Het sterft hier ook van de heksen op het forum ( nee niet jijquote:Op zondag 1 november 2009 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja het is haloween, zou zo maar kunnen
quote:Op zondag 1 november 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het sterft hier ook van de heksen op het forum ( nee niet jij)
Kijk je wel uit dat ze je bezem niet jatten, het openbaar vervoer is echt niet te doen tegenwoordigquote:
Nah dan heb ik mijn auto nogquote:Op zondag 1 november 2009 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat ze je bezem niet jatten, het openbaar vervoer is echt niet te doen tegenwoordig
werd ik geroepen??quote:Op zondag 1 november 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het sterft hier ook van de heksen op het forum ( nee niet jij)
Jij bent te lief voor een heksquote:
Ja we misten jequote:
je bent en blijft mijn favoriet hequote:
trsute scatti, ik blijf nog heel ff want heb een lol (al is het in mijn eentje) zie die hele streams in het water vallen ( oh dat was het al) wordt er echt lacherig van en ik blow niet eensquote:Op zondag 1 november 2009 00:25 schreef Laysa het volgende:
ze is zekers te lievvvvv.....alles opgeruimd hier ....Tjauwwwww
quote:Op zondag 1 november 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent en blijft mijn favoriet heen kally is ook heul lief
Dag lieverd slaap lekker en spreek je morgen echt nog hoorquote:Op zondag 1 november 2009 00:25 schreef Laysa het volgende:
ze is zekers te lievvvvv.....alles opgeruimd hier ....Tjauwwwww
quote:
psies, dat bedoel ik!quote:
Moet jij niet ergens een baby eten?quote:
Ik lig de hele avond al slap op de bank van het lachen om het commentaar erop, heb nog nooit zo'n kneuterig zooitje meegemaaktquote:Op zondag 1 november 2009 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
trsute scatti, ik blijf nog heel ff want heb een lol (al is het in mijn eentje) zie die hele streams in het water vallen ( oh dat was het al) wordt er echt lacherig van en ik blow niet eens
Maar jij ook hoor heerlijke bommenleggert van mequote:
*ROARRRR* ... je maakt mijn dagquote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar jij ook hoor heerlijke bommenleggert van me
O...dan onmaak ik hem nu evenquote:Op zondag 1 november 2009 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
*ROARRRR* ... je maakt mijn dag![]()
Je voelt je zo superieur hequote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens een baby eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |