Iedere nieuwe dag geeft meer duidelijkheid over de vorige en roept daarmee tegelijkertijd weer meer vragen op dan beantwoord kunnen worden.quote:Op zondag 1 november 2009 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen meer duidelijkheid heb
Nathasia zou zeggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij begin ik de taco-hoest te krijgen... of gewoon buikgriep..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Beterschap
Love music!
Mwah denk dat dit vraagstuk gewoon morgen opgelost isquote:Op zondag 1 november 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedere nieuwe dag geeft meer duidelijkheid over de vorige en roept daarmee tegelijkertijd weer meer vragen op dan beantwoord kunnen worden.
Anders maken we ook gewoon een topic voor jou hoorquote:Op zondag 1 november 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah denk dat dit vraagstuk gewoon morgen opgelost is
quote:Op zondag 1 november 2009 00:02 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nathasia zou zeggen
Natte asia zegt zoveel allemaal bullshitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. BeterschapYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Slaap lekker beebquote:
ik maak me al heel lang me niet meer druk...leven is veuls te leuk daarvoorquote:Op zondag 1 november 2009 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Laysa. Vergeet niet je bloedverdunners te nemen en maak je vooral niet druk
No fucking wayquote:Op zondag 1 november 2009 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders maken we ook gewoon een topic voor jou hoor
Slaap lekker, dingquote:Op zondag 1 november 2009 00:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik maak me al heel lang me niet meer druk...leven is veuls te leuk daarvoor![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 00:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik maak me al heel lang me niet meer druk...leven is veuls te leuk daarvoor![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
No fucking wayAls ik ziek ben dan hou ik het mooi achter op de fora
Don't feed the dingo's enzo
Eenschquote:Op zondag 1 november 2009 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Natte asia zegt zoveel allemaal bullshit
Tja het is haloween, zou zo maar kunnenquote:
Het sterft hier ook van de heksen op het forum ( nee niet jijquote:Op zondag 1 november 2009 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja het is haloween, zou zo maar kunnen
quote:Op zondag 1 november 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het sterft hier ook van de heksen op het forum ( nee niet jij)
Kijk je wel uit dat ze je bezem niet jatten, het openbaar vervoer is echt niet te doen tegenwoordigquote:
Nah dan heb ik mijn auto nogquote:Op zondag 1 november 2009 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat ze je bezem niet jatten, het openbaar vervoer is echt niet te doen tegenwoordig
werd ik geroepen??quote:Op zondag 1 november 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het sterft hier ook van de heksen op het forum ( nee niet jij)
Jij bent te lief voor een heksquote:
Ja we misten jequote:
je bent en blijft mijn favoriet hequote:
trsute scatti, ik blijf nog heel ff want heb een lol (al is het in mijn eentje) zie die hele streams in het water vallen ( oh dat was het al) wordt er echt lacherig van en ik blow niet eensquote:Op zondag 1 november 2009 00:25 schreef Laysa het volgende:
ze is zekers te lievvvvv.....alles opgeruimd hier ....Tjauwwwww
quote:Op zondag 1 november 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent en blijft mijn favoriet heen kally is ook heul lief
Dag lieverd slaap lekker en spreek je morgen echt nog hoorquote:Op zondag 1 november 2009 00:25 schreef Laysa het volgende:
ze is zekers te lievvvvv.....alles opgeruimd hier ....Tjauwwwww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |