abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74267192
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef versabommie het volgende:

[..]

Superieur? T.o.v. wie?
Tov je alter ego
Love music!
  zondag 1 november 2009 @ 00:42:51 #102
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267211
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Tov je alter ego
Volgens mij heb je echt geen idee waar je het zelf nu over hebt... stop toch met drank mensch!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 1 november 2009 @ 00:45:10 #103
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267258
Mag ik wel, mijn drankinfuus zit er net in
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zondag 1 november 2009 @ 00:46:07 #104
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74267281
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Je voelt je zo superieur he
geef nou eens eerlijk toe mooiiiii, dat je toch stiekum al zijn posten leest e dat je het langzaam wilt opbouwen maar Fan van bommie te worden, want wees ook eerlijk tegen jezelf, huub wie is huub straks nog.
en wat heb je dan als Huub helemaal van het toneel verdweind (in de bajes kan ie weinig internetten, en als hij als hij verkering heeft met esmee en het loopt fout af, hij doet rare dingen met esmee bijvoorbeeld, dan ligt hij ergens op de bodem in beton gegoten in een olievat, en zeg niet dat kan niet want echt andre brilleman dacht ook dat het niet kon en toch??? arme andre god hebbe zijn ziel.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 1 november 2009 @ 00:47:26 #105
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267313
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:46 schreef Toverheks het volgende:

[..]

geef nou eens eerlijk toe mooiiiii, dat je toch stiekum al zijn posten leest e dat je het langzaam wilt opbouwen maar Fan van bommie te worden, want wees ook eerlijk tegen jezelf, huub wie is huub straks nog.
en wat heb je dan als Huub helemaal van het toneel verdweind (in de bajes kan ie weinig internetten, en als hij als hij verkering heeft met esmee en het loopt fout af, hij doet rare dingen met esmee bijvoorbeeld, dan ligt hij ergens op de bodem in beton gegoten in een olievat, en zeg niet dat kan niet want echt andre brilleman dacht ook dat het niet kon en toch??? arme andre god hebbe zijn ziel.
Huub heeft spoedig verkering met Bubba, dus Esmee maakt strax geen kans meer.
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 1 november 2009 @ 00:48:27 #106
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267343
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:46 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik zei toch dat ik je miste
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zondag 1 november 2009 @ 00:50:00 #107
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267371
Ik zit te janken van het lachen, shit weer die studio onder
  zondag 1 november 2009 @ 00:51:32 #108
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267402
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:50 schreef Kally het volgende:
Ik zit te janken van het lachen, shit weer die studio onder
Ik vat hem niet zo goed ?
  zondag 1 november 2009 @ 00:51:36 #109
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74267404
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

Huub heeft spoedig verkering met Bubba, dus Esmee maakt strax geen kans meer.
ja maar bommie, heb jij huubs zijn kontje wel eens bekeken, en dan Bubba, alles is grott aan die man en die heeft dan ook geen klein piemeltje hoor, scheurt huub uit en dan.........oh dan kan mooiiiii met haar naaigarnituurtje bij huub op visite gaan in de bajes, meestal krijg je maar een uurtje hoor mooiiiiii dus doe dan geen mooie striksteekjes maar gewoon uit de losse pols rijgdraadjes
  zondag 1 november 2009 @ 00:52:27 #110
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267417
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:51 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik vat hem niet zo goed ?
Wateroverlast bij Johan
  zondag 1 november 2009 @ 00:53:13 #111
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267429
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:51 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja maar bommie, heb jij huubs zijn kontje wel eens bekeken, en dan Bubba, alles is grott aan die man en die heeft dan ook geen klein piemeltje hoor, scheurt huub uit en dan.........oh dan kan mooiiiii met haar naaigarnituurtje bij huub op visite gaan in de bajes, meestal krijg je maar een uurtje hoor mooiiiiii dus doe dan geen mooie striksteekjes maar gewoon uit de losse pols rijgdraadjes
wel iedere week want Bubba lust er wel pap van
  zondag 1 november 2009 @ 00:56:41 #112
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267487
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:51 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik hoop dat Bubba hem ook een paar hele nieuwe anussen geeft
  zondag 1 november 2009 @ 00:57:40 #113
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267501
Maar Huub zijn grote mond komt Bubba dan wel weer van pas
  zondag 1 november 2009 @ 01:00:16 #114
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267531
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef Kally het volgende:
Beetje deep throathen ... misschien komt er dan wat minder gebral uit
  zondag 1 november 2009 @ 01:01:18 #115
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267542
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:00 schreef versabommie het volgende:

[..]

Beetje deep throathen ... misschien komt er dan wat minder gebral uit
Of mooiiiiiiii moet ook zijn lipjes aan elkaar rijgen
  zondag 1 november 2009 @ 01:02:03 #116
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74267553
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:53 schreef Kally het volgende:

[..]

wel iedere week want Bubba lust er wel pap van
nou, dan moet mooiiiii maar afwisselen met sunny, die zal toch ook wel een naaigarnituursetje in haar handtasje hebben. ik zorg wel voor de strippenkaart en hou de weken bij wanneer ze er naar toe moeten, want anders krijgen ze daar ruzie over, zie het helemaal voor me, mooiiii en sunny voor de gevagenispoort, he sunny, wat doe jij hier het is mijn beurt, huub rekent op mij, sunny tegen mooiiiiii nee hoor ik had het opgeschreven op de kalender in de w.c. het is nu mijn beurt ga jij maar naar huis.....mooiiiiiiii niet zegt mooiiiiii ik ga en kom niet 1 stap mijn richting op want ik sla je zo met mijn handtasje plus naaigarnituur zo het terrein af......
  zondag 1 november 2009 @ 01:03:17 #117
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267570
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou, dan moet mooiiiii maar afwisselen met sunny, die zal toch ook wel een naaigarnituursetje in haar handtasje hebben. ik zorg wel voor de strippenkaart en hou de weken bij wanneer ze er naar toe moeten, want anders krijgen ze daar ruzie over, zie het helemaal voor me, mooiiii en sunny voor de gevagenispoort, he sunny, wat doe jij hier het is mijn beurt, huub rekent op mij, sunny tegen mooiiiiii nee hoor ik had het opgeschreven op de kalender in de w.c. het is nu mijn beurt ga jij maar naar huis.....mooiiiiiiii niet zegt mooiiiiii ik ga en kom niet 1 stap mijn richting op want ik sla je zo met mijn handtasje plus naaigarnituur zo het terrein af......
Tja tis wat vechten om een laaf, ging het nou nog om een echte vent maar nee wij willen een wifebeater
  zondag 1 november 2009 @ 01:04:21 #118
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267586
zo ff een beetje ska voor de gezelligheid, ik ga denk ik toch een rum inschenken

zondag 1 november 2009 @ 01:04:35 #119
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74267592
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef Kally het volgende:
moeten we huub wel op de ene of andere manier waarschuwen, dat als huub hem erin propt er ook wel eens van die leuke bijtjes uitwillen, en stel je voor dat hij op zijn eikeltje spontaan geprikt wordt omdat hij hem er niet op tijd uithaalde, ja dan moeten mooiiiiii en sunny dat ook nog gaan verzorgen, oke ieder een tubetje zalf ook maar in het handtasje stoppen.
  zondag 1 november 2009 @ 01:09:04 #120
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267656
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:04 schreef Toverheks het volgende:

[..]

moeten we huub wel op de ene of andere manier waarschuwen, dat als huub hem erin propt er ook wel eens van die leuke bijtjes uitwillen, en stel je voor dat hij op zijn eikeltje spontaan geprikt wordt omdat hij hem er niet op tijd uithaalde, ja dan moeten mooiiiiii en sunny dat ook nog gaan verzorgen, oke ieder een tubetje zalf ook maar in het handtasje stoppen.
Welja tegenwoordig heb je handtassen zo groot als hutkoffers dus alles erin, ook een kussentje natuurlijk want zitten doet Huubje na Bubba ook niet meer zo graag, en natuurlijk een opblaaspop, heeft hij toch iedere dag een vrouw om tegen te schelden, tieren en meppen, en een paar flessen alcohol want ja dat verdoofd zo lekker de ravage die Bubba achterlaat, en een piano past dat ook want Bubba houdt ook van een lekker moppie muziek pff je moet wat overhebben voor een kabouter
  zondag 1 november 2009 @ 01:14:49 #121
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74267712
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef Kally het volgende:

[..]

Welja tegenwoordig heb je handtassen zo groot als hutkoffers dus alles erin, ook een kussentje natuurlijk want zitten doet Huubje na Bubba ook niet meer zo graag, en natuurlijk een opblaaspop, heeft hij toch iedere dag een vrouw om tegen te schelden, tieren en meppen, en een paar flessen alcohol want ja dat verdoofd zo lekker de ravage die Bubba achterlaat, en een piano past dat ook want Bubba houdt ook van een lekker moppie muziek pff je moet wat overhebben voor een kabouter
een kussen krijg je niet de bajes is, schudden ze zo leeg om te kijken of je niet iets binnen smokkelt, ik dacht eerder aan een zwembandje, die laat je leeglopen stopt het in je handtasje, en blaast hem op als je geficiteert wordt bij de ingang.
maar wel ff voor mooiiiii en sunny een goeie op de kop tikken, want straks zit er een ijzere sluitingsdop op en dan komen ze echt niet door die ditectorpoortjes
  zondag 1 november 2009 @ 01:17:15 #122
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267747
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:14 schreef Toverheks het volgende:

[..]

een kussen krijg je niet de bajes is, schudden ze zo leeg om te kijken of je niet iets binnen smokkelt, ik dacht eerder aan een zwembandje, die laat je leeglopen stopt het in je handtasje, en blaast hem op als je geficiteert wordt bij de ingang.
maar wel ff voor mooiiiii en sunny een goeie op de kop tikken, want straks zit er een ijzere sluitingsdop op en dan komen ze echt niet door die ditectorpoortjes
Ach gosh nee en wat als die ijzere sluitingsdop net het plekje is waar Huubje zijn kontje op neerzet, dat kunnen zijn tere billetjes niet aan natuurlijk,
  zondag 1 november 2009 @ 01:18:43 #123
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74267761
en een piano vind ik toch niet zo een goed idee, eerder zo een kinderding bart smit kost ie 10 euro, want een piano in je cel neemt zoveel ruimte in he, en straks zit ie op een afdeling met allemaal rappers en die houden geloof ik niet van een sonatte van bach en mozart, nee daar moeten we ff wat anders op verzinnen, want huub (zo zijn wij dan ook wel weer, we zitten niet zo rot in mekaar) mag zich niet gaan vervelen he.
  zondag 1 november 2009 @ 01:19:39 #124
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267772
Maar tegenwoordig hebben ze ook playstation in de bajes toch, hmm zijn daar ook spelletjes voor met geweld tegen vrouwen, dat zal hij fantastisch vinden, en ja alles om Huubje te behagen
  zondag 1 november 2009 @ 01:19:50 #125
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74267776
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:17 schreef Kally het volgende:

[..]

Ach gosh nee en wat als die ijzere sluitingsdop net het plekje is waar Huubje zijn kontje op neerzet, dat kunnen zijn tere billetjes niet aan natuurlijk,
oh maar dat is zo opgelost, ze hebben toch ook van ons ieder een tubetje zalf voor het eikeltje meegekregen, smeren ze gewoon een klodder extra
  zondag 1 november 2009 @ 01:20:29 #126
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267785
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:18 schreef Toverheks het volgende:
en een piano vind ik toch niet zo een goed idee, eerder zo een kinderding bart smit kost ie 10 euro, want een piano in je cel neemt zoveel ruimte in he, en straks zit ie op een afdeling met allemaal rappers en die houden geloof ik niet van een sonatte van bach en mozart, nee daar moeten we ff wat anders op verzinnen, want huub (zo zijn wij dan ook wel weer, we zitten niet zo rot in mekaar) mag zich niet gaan vervelen he.
Precies wij zijn heul niet rot
  zondag 1 november 2009 @ 01:21:13 #127
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267793
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:19 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh maar dat is zo opgelost, ze hebben toch ook van ons ieder een tubetje zalf voor het eikeltje meegekregen, smeren ze gewoon een klodder extra
Ach ja ik was die tube vergeten
  zondag 1 november 2009 @ 01:24:09 #128
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74267840
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:19 schreef Kally het volgende:
Maar tegenwoordig hebben ze ook playstation in de bajes toch, hmm zijn daar ook spelletjes voor met geweld tegen vrouwen, dat zal hij fantastisch vinden, en ja alles om Huubje te behagen
ja wist je dat niet, playstation 3 heeft het spelletje * hoe harder hoe beter * (nederlands ondertitelt gelukkig)
dan begin je bij level 1, pootje uitsteken, zachtjes knijpen en dan bij level 2 begint het iets hardere werk, pannen en potten gooien en laatste opdracht, elleboogje stoten, maar die is vrij moeilijk hoor, ant je moet het goeie plekje raken.
level 3 is zwaar, dan moet je beuken en zorgen dat het vrouwelijk poppetje bont en blauw tegen de vlakte valt.
als je alle levels hebt uitgespeeld en je bent de overwinnaar dan heb je een viturele mobiele telefoon gewonnen, die print je dan uit en hang je hem boven je bed
  zondag 1 november 2009 @ 01:25:16 #129
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267851
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:24 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja wist je dat niet, playstation 3 heeft het spelletje * hoe harder hoe beter * (nederlands ondertitelt gelukkig)
dan begin je bij level 1, pootje uitsteken, zachtjes knijpen en dan bij level 2 begint het iets hardere werk, pannen en potten gooien en laatste opdracht, elleboogje stoten, maar die is vrij moeilijk hoor, ant je moet het goeie plekje raken.
level 3 is zwaar, dan moet je beuken en zorgen dat het vrouwelijk poppetje bont en blauw tegen de vlakte valt.
als je alle levels hebt uitgespeeld en je bent de overwinnaar dan heb je een viturele mobiele telefoon gewonnen, die print je dan uit en hang je hem boven je bed
O maar dat valt dan weer tegen want die gooit hij zo graag door de kamer (lees cel)
  zondag 1 november 2009 @ 01:27:00 #130
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74267874
maar huub kan ook naar de dagopvang, kiezen tussen wasknijpers in mekaar zetten of envelopjes dichtlikken.
ook is er een timmerwerkplaats waar ze hele solide deuren maken, je kent dat wel, zagen mooie patroontjes erin schuren en gronden, echt die ouderwetse deuren waar je tegenaan kan trappen tot je een ons weegt maar waar nog geen voetdrukje op komt te staan.
  zondag 1 november 2009 @ 01:29:02 #131
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74267907
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:25 schreef Kally het volgende:

[..]

O maar dat valt dan weer tegen want die gooit hij zo graag door de kamer (lees cel)
daarom een papieren om boven zijn bed te hangen, je kan niet gooie met een vodje papier he, en dan kijkt ie elke keer naar plaatje van mobiel en denkt dan terug aan die goeie ouwe tijd dat hij ze zo heerlijk door zijn huiskamer gooide omdat ALWEER zijn beltegoed op was.........
ja ja die mobiel is de aanstichter van al het kwaad.
  One tough cookie zondag 1 november 2009 @ 01:30:00 #132
169210 liesje1979
pi_74267923
Is dit de RLS SC?
Geen zin om terug te lezen, hoi!
  zondag 1 november 2009 @ 01:30:05 #133
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267924
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:27 schreef Toverheks het volgende:
maar huub kan ook naar de dagopvang, kiezen tussen wasknijpers in mekaar zetten of envelopjes dichtlikken.
ook is er een timmerwerkplaats waar ze hele solide deuren maken, je kent dat wel, zagen mooie patroontjes erin schuren en gronden, echt die ouderwetse deuren waar je tegenaan kan trappen tot je een ons weegt maar waar nog geen voetdrukje op komt te staan.
Ja maar deuren waar je doorheen kunt trappen zijn juist zo leuk voor Huub, maar ons laafje is inventief die verzint daar wel wat op, vraagt vast of hij een spreekstoel in elkaar mag zetten zodat hij iedereen in slaap kan lullen met zijn eeuwige gewauwel, want ja dure woorden kennen ze daar niet en huub strooit ze zo graag n het rond om indruk te maken op de vrouwtjes (en mannen dat maakt Huub eigenlijk weinig uit)en als iedereen dan slaapt trapt hij die spreekstoel in elkaar en kan weer opnieuw beginnen, en zie daar een oplossing tegen eventuele verveling
  zondag 1 november 2009 @ 01:30:44 #134
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267933
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Is dit de RLS SC?
Hoi ja we zijn in een heerlijke fantaseer modus
  zondag 1 november 2009 @ 01:31:03 #135
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74267942
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Is dit de RLS SC?
lieve liesje weet bij god niet waar we nu weer uithangen, maar het is wel gezellig hier.
  One tough cookie zondag 1 november 2009 @ 01:31:41 #136
169210 liesje1979
pi_74267951
Doe allemaal eens reageren in mijn topic, dan ben ik niet zielig met 0 reacties
Logeren.
  zondag 1 november 2009 @ 01:31:59 #137
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267958
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:31 schreef Toverheks het volgende:

[..]

lieve liesje weet bij god niet waar we nu weer uithangen, maar het is wel gezellig hier.
Gezellig, ik ga kapot van het lachen hier
  zondag 1 november 2009 @ 01:32:07 #138
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74267961
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:30 schreef Kally het volgende:

[..]

Hoi ja we zijn in een heerlijke fantaseer modus
fantaseermodus??fantaseermodus??? de harde werkelijkheid zal je bedoelen
  zondag 1 november 2009 @ 01:32:41 #139
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74267973
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Logeren.
we kome eraan
  One tough cookie zondag 1 november 2009 @ 01:33:33 #140
169210 liesje1979
pi_74267989
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:31 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ja maar waar zijn alle bekende rls sc'ers gebleven? Hebben jullie ze opgegeten?
  zondag 1 november 2009 @ 01:34:08 #141
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74267994
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Logeren.
Gedaan
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 01:34:12 #142
137949 Disana
pi_74267997
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:33 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Die zitten vast naar de griezelfilm op BNN te kijken.
  zondag 1 november 2009 @ 01:34:31 #143
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268006
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:32 schreef Toverheks het volgende:

[..]

fantaseermodus??fantaseermodus??? de harde werkelijkheid zal je bedoelen
Ja das ook weer waar
  zondag 1 november 2009 @ 01:34:53 #144
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268014
quote:

[..]

One tough cookie zondag 1 november 2009 @ 01:35:25 #145
169210 liesje1979
pi_74268024
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kijk naar een vage film op net5 en speel ondertussen een stom spelletje.
  zondag 1 november 2009 @ 01:35:31 #146
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268025
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:34 schreef Disana het volgende:

[..]
Vroeger vond ik hem goed maar hij boeit nu niet zo
  zondag 1 november 2009 @ 01:36:02 #147
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268035
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:35 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

En je zit hier en je opent een topic
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 01:36:44 #148
137949 Disana
pi_74268046
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:35 schreef Kally het volgende:

[..]

Vroeger vond ik hem goed maar hij boeit nu niet zo
Op de een of andere manier heb ik hem altijd gemist. De remake heb ik wel gezien en die was behoorlijk goor. Halloween, ook altijd gemist... best een brave film.
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 01:37:28 #149
137949 Disana
pi_74268061
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:35 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik heb Radio 1 met Nachtdienst talkradio opstaan, en rond nog een spelletje of Facebook af
  One tough cookie zondag 1 november 2009 @ 01:38:17 #150
169210 liesje1979
pi_74268071
Yo guys, het is [MLN] he?
Daar horen de herinneringen naar appeltaart te ruiken niet naar verschraald bier.
Versa.
  zondag 1 november 2009 @ 01:38:47 #151
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268083
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Op de een of andere manier heb ik hem altijd gemist. De remake heb ik wel gezien en die was behoorlijk goor. Halloween, ook altijd gemist... best een brave film.
Ja haha maar ze zijn dan ook uit de oude doos
  One tough cookie zondag 1 november 2009 @ 01:39:23 #152
169210 liesje1979
pi_74268092
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:36 schreef Kally het volgende:

[..]

En je zit hier en je opent een topic

Ik ben zooo goed in multitasken!

Geen idee waar de film over gaat ook.
  zondag 1 november 2009 @ 01:39:37 #153
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268095
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
Yo guys, het is [MLN] he?
Daar horen de herinneringen naar appeltaart te ruiken niet naar verschraald bier.
Versa.
ohwkut... heb ik iets verkeerds gepost ?
  zondag 1 november 2009 @ 01:39:40 #154
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74268098
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:30 schreef Kally het volgende:

[..]

Ja maar deuren waar je doorheen kunt trappen zijn juist zo leuk voor Huub, maar ons laafje is inventief die verzint daar wel wat op, vraagt vast of hij een spreekstoel in elkaar mag zetten zodat hij iedereen in slaap kan lullen met zijn eeuwige gewauwel, want ja dure woorden kennen ze daar niet en huub strooit ze zo graag n het rond om indruk te maken op de vrouwtjes (en mannen dat maakt Huub eigenlijk weinig uit)en als iedereen dan slaapt trapt hij die spreekstoel in elkaar en kan weer opnieuw beginnen, en zie daar een oplossing tegen eventuele verveling
hey dat is een goeie, typ jij die ff uit in 2fout voor in de handtasjes van mooiii en sunny, of nog beter, maak jij 2 lijstjes dan kunnen ze om beurten aanvinken van wie wat doet he, anders krijgen ze daar weer ruzie om, willen ze all2 hetzelfde en dan zit huub natuurlijk ook weer, want ja hij is allang blij met elke week bezoek en als die 2 ruzie krijgen dan worden ze zo de poort uitgeflikkert door de cipier en zit huub zonder tubbetje zalf, zwembandje,kinderpiano en vooral het naaigarnituur kan ie echt niet missen hoor!!!!
pi_74268109
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Met een strippenkaart kom je niet ver tegenwoordig en ik kan het weten
Love music!
  zondag 1 november 2009 @ 01:41:05 #156
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268121
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Zonder bewijzen kom je ook nietver tegnwoordig... LEUGENAAR!
  zondag 1 november 2009 @ 01:41:07 #157
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268122
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik ben zooo goed in multitasken!

Geen idee waar de film over gaat ook.
  zondag 1 november 2009 @ 01:42:15 #158
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74268137
hoor je dat gillen op BNN, nou stel je Huub en Bubba voor, meer hoef ik niet te zeggen he
  zondag 1 november 2009 @ 01:43:03 #159
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268149
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:39 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hey dat is een goeie, typ jij die ff uit in 2fout voor in de handtasjes van mooiii en sunny, of nog beter, maak jij 2 lijstjes dan kunnen ze om beurten aanvinken van wie wat doet he, anders krijgen ze daar weer ruzie om, willen ze all2 hetzelfde en dan zit huub natuurlijk ook weer, want ja hij is allang blij met elke week bezoek en als die 2 ruzie krijgen dan worden ze zo de poort uitgeflikkert door de cipier en zit huub zonder tubbetje zalf, zwembandje,kinderpiano en vooral het naaigarnituur kan ie echt niet missen hoor!!!!
Zal ik anders een rooster maken wil ik wel doen hoor
  zondag 1 november 2009 @ 01:43:28 #160
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74268159
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

krijg je van mij uit eigen zak er nog 1 bij, de rest ga je maar lopen hoor, het geld groeit me niet op mijn rug
  zondag 1 november 2009 @ 01:44:00 #161
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268168
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:42 schreef Toverheks het volgende:
hoor je dat gillen op BNN, nou stel je Huub en Bubba voor, meer hoef ik niet te zeggen he
Ik wou het met johan die vandaag zou starten toch koninklijk houden, ik stelde me voor dat hij het Wilhelmus uitschreeuwde
  zondag 1 november 2009 @ 01:44:29 #162
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268176
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:43 schreef Toverheks het volgende:

[..]

krijg je van mij uit eigen zak er nog 1 bij, de rest ga je maar lopen hoor, het geld groeit me niet op mijn rug
Jij bent te lief ook he
  zondag 1 november 2009 @ 01:44:50 #163
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74268180
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:43 schreef Kally het volgende:

[..]

Zal ik anders een rooster maken wil ik wel doen hoor
dat zeg ik je net, we doen het met zijn 2e of ik kap ermee hoor, jij bent van het rooster wat de dames dan kunnen aanvinken, geef sunny maar een groene pen mee en mooiiiii een rooie, anders gaan ze daar ook weer over bakkellein
  zondag 1 november 2009 @ 01:46:27 #164
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268210
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:44 schreef Toverheks het volgende:

[..]

dat zeg ik je net, we doen het met zijn 2e of ik kap ermee hoor, jij bent van het rooster wat de dames dan kunnen aanvinken, geef sunny maar een groene pen mee en mooiiiii een rooie, anders gaan ze daar ook weer over bakkellein
Ik ga zo meteen aan de slag

*meteen checked of er nog groene en rode pennen op voorraad zijn, en ik zal het in excell doen kan ik mooi lijntjes neerzetten voor het aanvinken
  zondag 1 november 2009 @ 01:46:37 #165
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74268212
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:44 schreef Kally het volgende:

[..]

Jij bent te lief ook he
ja reken eens uit, ieder 4 strippenkaarten in de maand, sunny 4 (om de week) en mooiiii 4 ( om de week)

of ze moeten een krantenwijkje nemen, mag ook van mij dat ze zelf ook iets bekostigen aan dit hele avontuur
  zondag 1 november 2009 @ 01:47:49 #166
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268229
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:46 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja reken eens uit, ieder 4 strippenkaarten in de maand, sunny 4 (om de week) en mooiiii 4 ( om de week)

of ze moeten een krantenwijkje nemen, mag ook van mij dat ze zelf ook iets bekostigen aan dit hele avontuur
Tja wel zo eerlijk, tis hun Huubje
  zondag 1 november 2009 @ 01:50:15 #167
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74268266
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:46 schreef Kally het volgende:

[..]

Ik ga zo meteen aan de slag

*meteen checked of er nog groene en rode pennen op voorraad zijn
is helemaal top van je, vooral geen viltstiften hoor, want dat zie ik ook zo voor me, strepen ze de vervelingopdrachten zo door heel dik, en komen dan bij ons verslag van hun Huubdagje doen en zeggen droogleuk, oh moesten we dat doen, ja dat kon ik niet lezen hoor.
wil wel, maar dat moet jij ook ff regelen, dat elke keer ze bij huub op visite zijn geweest huub zijn handtekening zet.
en het einde van de rit, als Huub zijn celstraf afgelopen is dan kijken wij het rooster na, en wie de meeste stickertjes onder een opdracht heeft verzameld krijgt een klein prijsje.
welke dat wordt moeten we nog ff over in conclaaf.........
  One tough cookie zondag 1 november 2009 @ 01:52:10 #168
169210 liesje1979
pi_74268285
Voor Peter, mijn beste fokvriend, voor mij, maar vooral voor anderen
  zondag 1 november 2009 @ 01:52:52 #169
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268295
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:50 schreef Toverheks het volgende:

[..]

is helemaal top van je, vooral geen viltstiften hoor, want dat zie ik ook zo voor me, strepen ze de vervelingopdrachten zo door heel dik, en komen dan bij ons verslag van hun Huubdagje doen en zeggen droogleuk, oh moesten we dat doen, ja dat kon ik niet lezen hoor.
wil wel, maar dat moet jij ook ff regelen, dat elke keer ze bij huub op visite zijn geweest huub zijn handtekening zet.
en het einde van de rit, als Huub zijn celstraf afgelopen is dan kijken wij het rooster na, en wie de meeste stickertjes onder een opdracht heeft verzameld krijgt een klein prijsje.
Nou dat is een makkelijke, die krijgt Huub
  zondag 1 november 2009 @ 01:53:14 #170
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268300
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Peter, mijn beste fokvriend, voor mij, maar vooral voor anderen
Ha! Ik heb Peter al erg lang niet meer gepest.. ga het ook niet meer doen ! Weer een verslaving minder
  Moderator zondag 1 november 2009 @ 01:54:13 #171
18653 crew  D.
pi_74268310
eejjjjjjjj
  zondag 1 november 2009 @ 01:55:14 #172
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268319
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:54 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Heyyyy wokkerT
  Moderator zondag 1 november 2009 @ 01:57:27 #173
18653 crew  D.
pi_74268348
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:55 schreef Kally het volgende:

[..]

Heyyyy wokkerT
Oja, dat hebben we ook nog gedaan
  zondag 1 november 2009 @ 01:58:11 #174
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268357
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:57 schreef D. het volgende:

[..]

Oja, dat hebben we ook nog gedaan
geen details
  zondag 1 november 2009 @ 01:58:47 #175
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74268364
hahahha had ergens ander gepost dat ze ons gevangenis topic hadden gajat, maar hij is weer terug ( kon hem niet meer vinden) maar kally, als ze de filmrechten en het verhaal willen kopen wij stemmen niet 1-2-3 toe hoor
  Moderator zondag 1 november 2009 @ 01:58:50 #176
18653 crew  D.
pi_74268367
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:58 schreef Kally het volgende:

[..]

geen details
Niets over vieze spelletjes?
  zondag 1 november 2009 @ 01:59:54 #177
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74268386
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:54 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj

hoi hoi hoi
  zondag 1 november 2009 @ 02:01:13 #178
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268395
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:58 schreef Toverheks het volgende:
hahahha had ergens ander gepost dat ze ons gevangenis topic hadden gajat, maar hij is weer terug ( kon hem niet meer vinden) maar kally, als ze de filmrechten en het verhaal willen kopen wij stemmen niet 1-2-3 toe hoor
Had je daar ook geantwoord ik zei al heb de copywrights hier liggen, daar komt heulemaal niemand aan
  zondag 1 november 2009 @ 02:02:01 #179
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268405
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:58 schreef D. het volgende:

[..]

Niets over vieze spelletjes?
Nope
  Moderator zondag 1 november 2009 @ 02:03:04 #180
18653 crew  D.
pi_74268416
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:59 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hoi hoi hoi
De weg weer gevonden?
  zondag 1 november 2009 @ 02:03:14 #181
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268420
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:02 schreef Kally het volgende:

[..]

Nope
wheheh

zondag 1 november 2009 @ 02:03:18 #182
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74268422
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:01 schreef Kally het volgende:

[..]

Had je daar ook geantwoord ik zei al heb de copywrights hier liggen, daar komt heulemaal niemand aan
was helemaal in paniek dat snap je toch wel, had het eerder aan mijn bezemsteel gehad, scarface (van mijn hand) the godfahter (van mijn hand) soldaat van oranje (van mijn hand) en nog een paar B films, ja ik loop er niet mee te koop maar toch (wanneer krijg ik nu eens een oscar)
  Moderator zondag 1 november 2009 @ 02:03:22 #183
18653 crew  D.
pi_74268423
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:02 schreef Kally het volgende:

[..]

Nope
ok
pi_74268424
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:50 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ha ha
Love music!
  zondag 1 november 2009 @ 02:03:54 #185
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268426
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

wheheh

R. Kelly not done, die geilt op jonge kindertjes
  One tough cookie zondag 1 november 2009 @ 02:03:58 #186
169210 liesje1979
pi_74268428
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:53 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ha! Ik heb Peter al erg lang niet meer gepest.. ga het ook niet meer doen ! Weer een verslaving minder
Doe ook maar niet
Het was overigens niet als een sneer bedoelt gewoon een nummer wat voorbij kwam in mij itunes en wat ik even moest posten want ik en Peter.
  zondag 1 november 2009 @ 02:05:00 #187
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268437
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:03 schreef Kally het volgende:

[..]

ho.. dat was pre pedo periode
  zondag 1 november 2009 @ 02:05:07 #188
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268438
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:03 schreef Toverheks het volgende:

[..]

was helemaal in paniek dat snap je toch wel, had het eerder aan mijn bezemsteel gehad, scarface (van mijn hand) the godfahter (van mijn hand) soldaat van oranje (van mijn hand) en nog een paar B films, ja ik loop er niet mee te koop maar toch (wanneer krijg ik nu eens een oscar)
Dit gaat hem worden, ik voel het dit is zo'n oscarwaardig verhaal
  zondag 1 november 2009 @ 02:05:32 #189
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268445
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:03 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Doe ook maar niet
Het was overigens niet als een sneer bedoelt gewoon een nummer wat voorbij kwam in mij itunes en wat ik even moest posten want ik en Peter.
zeg ik "ga ik ook niet meer doen"... zeg je doe ook maar niet.. ik ben geen boeman he
  zondag 1 november 2009 @ 02:05:43 #190
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268447
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:05 schreef versabommie het volgende:

[..]

ho.. dat was pre pedo periode
Ja maar dan nog
  zondag 1 november 2009 @ 02:06:17 #191
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268453
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:05 schreef versabommie het volgende:

[..]

zeg ik "ga ik ook niet meer doen"... zeg je doe ook maar niet.. ik ben geen boeman he
Niet eens, en dat op Haloween, weer een droom in duigen
  Moderator zondag 1 november 2009 @ 02:06:32 #192
18653 crew  D.
pi_74268457
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:03 schreef Kally het volgende:

[..]

Alleen de meisjes toch?
  zondag 1 november 2009 @ 02:07:08 #193
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74268461
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ha ha
ben blij dat je nog kan lachen mooiiiiii, maar reken er op, is een zware opdracht hoor we zorgen ook voor die operatiehandschoentjes want ja dat zalf overal op sneren, straks wil niet zeggen dat het zeker is, maar kan he, uit voorzorg, dat er iets gaat ontsteken en wij willen niet dat jij of sunny is oplopen qua infektie.
pi_74268462
quote:

[..]

Lies ik heb toch helemaal niets te zoeken tussen die Huubsoppers/haters en andere mongolen die die maar ook één seconde over dat soort zaken nadenken.

Ik ben geen NMNS allemansvriendje en hoef ook niet door iedereen aardig gevonden te worden.

en ik ben lam

zondag 1 november 2009 @ 02:07:23 #195
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268464
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:06 schreef Kally het volgende:

[..]

Niet eens, en dat op Haloween, weer een droom in duigen
Ik ben altijd lief, genuanceerd en heb altijd voor iedereen een vriendelijk woord over
  zondag 1 november 2009 @ 02:08:00 #196
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268468
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:06 schreef D. het volgende:

[..]

Alleen de meisjes toch?
Ik weet het niet, maar maakt dat uit
pi_74268469
Trouwens ik lul helemaal niet over tv.
  Moderator zondag 1 november 2009 @ 02:08:46 #198
18653 crew  D.
pi_74268481
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:08 schreef Kally het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar maakt dat uit
Beetje
  zondag 1 november 2009 @ 02:09:13 #199
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74268485
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:07 schreef Coos het volgende:

[..]

Lies ik heb toch helemaal niets te zoeken tussen die Huubsoppers/haters en andere mongolen die die maar ook één seconde over dat soort zaken nadenken.

Ik ben geen NMNS allemansvriendje en hoef ook niet door iedereen aardig gevonden te worden.

en ik ben lam

Gefeliciteerd, ik nog niet
  zondag 1 november 2009 @ 02:09:18 #200
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74268486
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:05 schreef Kally het volgende:

[..]

Dit gaat hem worden, ik voel het dit is zo'n oscarwaardig verhaal
he dan samen de rode lopen op, en samen de oscar in ontvangst nemen, jij doet de toespraak ik kan geen engels, we hebben hem samen gemaakt maar krijgen maar 1 oscar he, besef je dan wel dat we elke maand die oscar moeten roeleren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')