Je verwacht om 2:30u geen herhaling?quote:Op zondag 1 november 2009 02:30 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG nog herhaling ook, tis slecht gesteld met de uitzendingen
Nou ik heb zeker wel dronken mensen zien liegen.. slecht liegen maar toch!quote:Op zondag 1 november 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
en kleine kinderen en dronken mensen spreken de waarheid.![]()
Kom maarrrrrrr.............................
Weet ik het, ik kijk nooit om deze tijdquote:
Ja maar dat verzin ik dan morgen welquote:Op zondag 1 november 2009 02:32 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, maar je verzint vast wel iets
Zit wat inquote:Op zondag 1 november 2009 02:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik het, ik kijk nooit om deze tijd
Ik lurk wel maar niet op internet pik.quote:Op zondag 1 november 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat Coos, ik doe mee, jij lurkt die 24 uur per dag, anders zou je dat niet weten
Nah heb nu geen zin om te denkenquote:
Ha bloody HA! Daar hoor ik niet bij en dat is aantoonbaarquote:Op zondag 1 november 2009 02:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik lurk wel maar niet op internet pik.![]()
Maar op welk tijdstip van de dag ik ook inlog altijd is er NMNS. (en nog wel een paar anderen waarvan ik denk, "hebben die geen leven dan")
Schaapjesquote:
Dan hebbie mazzelquote:Op zondag 1 november 2009 02:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha bloody HA! Daar hoor ik niet bij en dat is aantoonbaarHulde, driewerf HULDE!
quote:
Nee Coos, ik heb geen levenquote:Op zondag 1 november 2009 02:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik lurk wel maar niet op internet pik.![]()
Maar op welk tijdstip van de dag ik ook inlog altijd is er NMNS. (en nog wel een paar anderen waarvan ik denk, "hebben die geen leven dan")
ff zoeken op google?quote:Op zondag 1 november 2009 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee Coos, ik heb geen leven![]()
En nu?
Doei D. slaap lekker voor straksquote:Op zondag 1 november 2009 02:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe andere dingen
En nu we het daar over hebben, ik ben er vandoor
Voor straks welterusten![]()
iets van Drion of zoquote:Op zondag 1 november 2009 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee Coos, ik heb geen leven![]()
En nu?
'Lijkt mij dattie beter z'n roes kan gaan uitslapen voordat er nog meer onzinnigheid uit z'n toetsenbord komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |