quote:Op zondag 1 november 2009 02:20 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik had het over mijn eigen bed
BNN, Texas chainsaw massacre, maar die uit de prehistorie en dat is goed te zienquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 02:07 schreef Coos het volgende:
Ik ben geen NMNS allemansvriendje en hoef ook niet door iedereen aardig gevonden te worden.
Jawel..jij...jij...allemansvriend jijquote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik een allemansvriendje?
Hij's dronkenquote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier is het ONMquote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef Kally het volgende:
[..]
BNN, Texas chainsaw massacre, maar die uit de prehistorie en dat is goed te zien
Jij ben echt een soort van Fok hoer alleen verdien je er geen stuiver mee ten lange leste enkel hoon.quote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee wie welquote:
en kleine kinderen en dronken mensen spreken de waarheid.quote:
Deze zinsnede van jou geeft exact jouw vertieft denkpatroon weer, het zegt geen moer over mijquote:Op zondag 1 november 2009 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ben echt een soort van Fok hoer alleen verdien je er geen stuiver mee ten lange leste enkel hoon.![]()
gelukkig etaleer jij je hier bijna 24 uur per dag.quote:Op zondag 1 november 2009 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze zinsnede van jou geeft exact jouw vertieft denkpatroon weer, het zegt geen moer over mij
quote:Op zondag 1 november 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
en kleine kinderen en dronken mensen spreken de waarheid.![]()
Kom maarrrrrrr.............................
Ik ook nietquote:Op zondag 1 november 2009 02:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet dat je in de verleden tijd sprak
OMG nog herhaling ook, tis slecht gesteld met de uitzendingenquote:Op zondag 1 november 2009 02:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zo'n 230.000 Nederlanders, al kijken ze waarschijnlijk op een eerder tijdstip
Zo is dat Coos, ik doe mee, jij lurkt die 24 uur per dag, anders zou je dat niet wetenquote:Op zondag 1 november 2009 02:28 schreef Coos het volgende:
[..]
gelukkig etaleer jij je hier bijna 24 uur per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |