Dat zal dan het prijsverschil verklaren ja (moet in het vervolg beter lezenquote:Op zondag 1 november 2009 18:08 schreef Semmm het volgende:
PBpurchase:
The cost shown here does not include the international/cross-border shipping fee. The international/cross-border shipping fee will be requested once all items have arrived at our office.
Dus als je het hebt besteld moet je later nog de verzendkosten betalen
Dacht even een goeie deal te maken (korting bij 10 stuks hè) om ze vervolgens door te verkopen..quote:
Zet ze gewoon op marktplaats voor een mooi prijsje, dan ben je ze zo kwijt denk ik.quote:Op zondag 1 november 2009 18:31 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dacht even een goeie deal te maken (korting bij 10 stuks hè) om ze vervolgens door te verkopen..
Het was ook maar een geintjequote:Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef veda het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/NiektenHoopen/view/462473
Dat is de action wakeup light?
Dat TVP apparaat van taobao is echt spuuglelijk
Hoe kom je daar zo bijquote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wanneer is de Jopie Tuit te koop in China, jopiede?
Stroomklok?quote:Op zondag 1 november 2009 19:29 schreef monkeybrain het volgende:
Wah!! ik ga van schrik mijn ogen weer dichtdoen![]()
Ik haal wel een stroomklok bij de Action om daar een losse lamp aan te hangen
10 topics voor elke winkel is best gaarSnel 1 topic van maken
![]()
En is de voertaal op het forum Engels of mag het ook gewoon Nederlands?quote:Op zondag 1 november 2009 19:40 schreef De.Joego het volgende:
[..]
Done.![]()
[..]
Je moet dit ook absoluut niet gaan zien als vervanging ofzo..Het is gewoon een forum wat ik speciaal
voor dit soort webshops heb bedacht. Absoluut geen "concurrent" van dit topic. (kan ook gewoon niet)
Welkom in de 21ste eeuwquote:Op zondag 1 november 2009 19:40 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Stroomklok?
Ik ga mischien wel zo'n lamp halen bij de action, gewoon om te zien hoe het bevalt.
Tijdklok bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 1 november 2009 19:29 schreef monkeybrain het volgende:
Wah!! ik ga van schrik mijn ogen weer dichtdoen![]()
Ik haal wel een stroomklok bij de Action om daar een losse lamp aan te hangen
10 topics voor elke winkel is best gaarSnel 1 topic van maken
![]()
Ik noem het altijd stroomklok, gewoon een gare stroombesparende lamp in stoppen die een paar minuten nodig hebben om op te warmenquote:Op zondag 1 november 2009 19:45 schreef veda het volgende:
[..]
Tijdklok bedoel je neem ik aan?
Moet plots aan de reclame van een of andere bouwmarkt denken op de radio "Ik zoek een boorapparaat." "boorapparaten hebben we hier niet." "Gaatjesapparaat dan?" "hebben we hier ook niet" "Gaatjesmachine?"
Of was die van de land- / luchtmacht?
Oh zo'n ding, nee dat vind ik ook niet handig moet je twee wekkers zetten want alleen van die lamp word je niet wakker.quote:Op zondag 1 november 2009 19:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik noem het altijd stroomklok, gewoon een gare stroombesparende lamp in stoppen die een paar minuten nodig hebben om op te warmen
Daar ben ik het wel mee eens. Maar dan moet je geen bamboe in glazen hanger kopen, die verkopen ze in nederland in gadged shops ook (wel veel duurder).quote:Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef Skiet het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk als dit hele gedoe niet door iedereen gedaan wordt dat kopen in China dan... dat houdt het gewoon leuk. Nu kan ik op verjaardagen nog zeggen.. kijk ik heb bamboe in een glazen hanger. Straks koopt me opa zelf die shit, daar zit ik niet op te wachten hoor.
Nee, het moet leuk en "exclusief" blijven vind ik.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef veda het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Maar dan moet je geen bamboe in glazen hanger kopen, die verkopen ze in nederland in gadged shops ook (wel veel duurder).
Ipv een lamp een verlengdraadje aan je bed aansluiten, dan wordt je wel wakkerquote:Op zondag 1 november 2009 19:50 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Oh zo'n ding, nee dat vind ik ook niet handig moet je twee wekkers zetten want alleen van die lamp word je niet wakker.
Neem dan gewoon zo'n wekker:quote:Op zondag 1 november 2009 19:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ipv een lamp een verlengdraadje aan je bed aansluiten, dan wordt je wel wakker
Jupz.quote:Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef veda het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/NiektenHoopen/view/462473
Dat is de action wakeup light?
Dat TVP apparaat van taobao is echt spuuglelijk
Eens is. ik begrijp de modjes ook wel, je moet ergens een grens trekken. En aangezien de wetgeving in Nederland nogal vaag is en ze geen zin hebben in gezeik met justitie pakken ze het op deze manier aan.quote:Op zondag 1 november 2009 19:31 schreef veda het volgende:
[..]
edit: Maar zolang het hier nog gewoon open is en alles mag, vind ik een extra forum nog niet zo nodig
Linkje? Incl shipping 9 euro? Incl bedrukkingquote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Na een e-mailwisseling met wel 6 mails heen en weer voor 1 bestelling is het volgens mij nu helemaal duidelijk
Ging over een voetbalshirtje van ¤9
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-9712f56f42e02847b51dd7397e175be2.htm?cm_cat=0&pm1=1quote:Op zondag 1 november 2009 20:49 schreef jopiede het volgende:
[..]
Linkje? Incl shipping 9 euro? Incl bedrukking?
Heb je er wel rekening mee gehouden dat je de verzendkosten later nog moet betalen?quote:Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef hongtom het volgende:
Ik heb net wat besteld fia pbpurchase maar het staat nog niet in mijn orderlist is dat normaal?
(eerste keer dat ik wat op taobao bestel)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |