MOet dat niet zijn: Technics.....quote:Op zondag 1 november 2009 10:20 schreef mickeyD het volgende:
dit is trouwens niet duur!
Technix RP-DH1200E DJ headphones
$78,- dat is dus ¤53,- euro (in nederland vanaf ¤125)
http://www.tradetang.com/(...)/117616-1627891.html
free shipping.
Nee, wat jij wilt zijn van die kabelhouders zoals dezequote:Op zondag 1 november 2009 10:12 schreef opastokvis het volgende:
trouwens het gaat toch om dat spul wat om netwerkkabels zit vaak?
waar je dus ook gewoon een zootje snoeren doorheen kunt raggen?
Jack heeft naar me geluisterdquote:Op zondag 1 november 2009 11:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Kreeg net een mailtje van tiffany dat er een nieuw systeem is genaamd: http://www.pbpurchase.com/oshoppingcart.pr Je kan hier gewoon direct de link invoeren met maat kleur etc. En je kan al betalen. Geen gedoe meer met lang wachten op mailtjes. Gewoon direct bestellen!!
Super! Net ff op eBay.com gekeken en hun shippen ook nog wereldwijdquote:Op zondag 1 november 2009 07:41 schreef PedroN het volgende:
[..]
Kijk eens op Ebay Wereldwijd of alleen in de EU
Heb je perse braided sleeving nodig want DX verkoopt b.v. wel krimpkous misschien dat je daar iets aan hebt? Krimpkous bij DX
quote:Op zondag 1 november 2009 11:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Kreeg net een mailtje van tiffany dat er een nieuw systeem is genaamd: http://www.pbpurchase.com/oshoppingcart.pr Je kan hier gewoon direct de link invoeren met maat kleur etc. En je kan al betalen. Geen gedoe meer met lang wachten op mailtjes. Gewoon direct bestellen!!
Als je het met de calculator uitrekend weet je ongeveer hoeveel je er voor gaat betalen. En anders kan je ook bij opmerkingen nog neerzetten dat je onder voorbehoud van de prijs het wil kopen.quote:Op zondag 1 november 2009 11:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Maar dan gok je dus met de prijs? Ik wil toch wel eerst weten wat ik moet betalen voor ik het bestel. Al is de calculator wel vrij accuraat moet ik zeggen. Maar toch, ik weet niet of ik dat ga gebruiken.
quote:Op zondag 1 november 2009 12:01 schreef Binkster001 het volgende:
Snap ik het goed of krijg je nu bij pbpurchase ook free shipping, ik zag het er net niet bij staan namelijk
Nee hoeft niet, ik koop er gewoon 1, en zie het dan wel weer,( de avi's zijn 350mb of meer...).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:05 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Als je even een AVI'tje opstuurt (via e-mail ofzo, ik weet niet hoe groot ze zijn) zal ik het voor je testen(heb met DivX en XviD tot nu toe nog niet echt problemen gehad).
[..]
Natuurlijk, maar de shipping wordt ook door de chinese overheid betaald (dmv subsidies)quote:Op zondag 1 november 2009 12:05 schreef Skiet het volgende:
[..]
Free shipping is een mooie term, maar je betaald altijd een bijdrage in de verzendkosten natuurlijk
Gewoon even paar dagen wachten en anders toch contact opnemen na paar dagen.quote:Op zondag 1 november 2009 12:18 schreef Chaos-Zero het volgende:
Zo, daar ben ik weer even, de status van mijn bestelling bij Dealextreme staat nu op Processing - Contact us for updates.
Moet ik nou echt contact met ze opgaan nemen?
Begint nu toch wel allemaal erg lang te duren zeg. Maar goed, je moet er wat voor over hebben, voor een witte Dualshock.
quote:Op zondag 1 november 2009 12:20 schreef Binkster001 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de shipping wordt ook door de chinese overheid betaald (dmv subsidies)
Hee, een a-sexuele omwikkel deken!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:51 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ga meteen een snuggie halen, romantische avonden beleven met Neo2000![]()
[ afbeelding ]
Best wel duf, lig je op je bed met een prima deken gaat mevrouw in haar snuggie liggenniet zo snuggie
![]()
houten Kanen, Jack heeft geluisterd.
[ afbeelding ]
Misschien ook wel een leuke lamp![]()
[ afbeelding ]
Linkjeeeee?quote:Op zondag 1 november 2009 12:31 schreef gers het volgende:
een taobao supplier gevonden die namen drukt op voetbalshirtjes
Heb ik net een voetbal tenue besteld zonder naamquote:Op zondag 1 november 2009 12:38 schreef gers het volgende:
[..]
http://shop34646074.taobao.com/
heb alleen nog geen ervaring hoe de bedrukking is
Ja, en de macro-stand deed het dus nietquote:
Dat vliesje was al gebroken vanaf het begin. Toen ik hem voor het eerst gebruikte hoorde ik bij één van de dopjes al wat gekraak bij het indoen, maar ik wist niet waar het vandaan kwam. Ook viel het me op dat bij dat dopje de basweergave wat minder was. En toen ik later nog eens goed ging kijken, zag ik dat het vliesje inderdaad gescheurd was. Maar het was er dus blijkbaar al vanaf het begin, aangezien het gekraak de eerste keer gelijk hoorbaar was.quote:Op zondag 1 november 2009 10:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Whaha, een tekening maken voor 3 euro omdat de foto's zo gaar zijn dat je net zo goed niks kunt sturen![]()
Maar hoe is dat vliesje nu precies gebroken? Hij deed het eerst wel goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |