quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:57 schreef hongtom het volgende:
Sorry klonk?
Komt me wel bekent voor. Is dat niet iemand die hier soms rageert?
PB/DX/FP? Gewoon een beetje fel reageren en zeggen dat je het niet wilt doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:11 schreef ETA het volgende:
godsamme zeg. Kreeg dus een verkeerde product bij mijn laatste order. Netjes de "wrong items received" form ingevuld (dat ze een standaard form hebben zegt veel), fotos van verkeerde product en envelop meegestuurd. Krijg als antwoord: We begrijpen je niet, wat is het probleem? Kan je het in woorden uitleggen![]()
Goed, eventjes in 1 zin samengevat dat ze het verkeerde product hebben gestuurd. Krijg ik net weer een antwoord op:
"Het kost waarschijnlijk teveel om het product terug te sturen. Kan je het product gebruiken of ken je iemand die het product kan gebruiken? We sturen je wel een link zodat je voor dat product kan betalen, daarna zullen we je goede product toesturen".............
Het lijkt erop dat ze willen dat ik betaal voor de verkeerde product voordat zij mij de goede product willen toesturen..... ja daahaag....
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:14 schreef mickeyD het volgende:
nike komt niet voor als trefwoord.
nike komt niet voor als synoniem voor andere trefwoorden.
Wel is er één woord gevonden dat weinig letters verschilt van nike:
niks.
![]()
![]()
is handig om ff snel mn plaatjes neer te pleuren.quote:
Zelf doe je er aan meequote:
http://www.dealextreme.co(...).1013~search.kitchenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:31 schreef hongtom het volgende:
Weet iemand nog iets leuks voor ongeveer $7 voor me moeder? Iets grappigs voor sinterklaas of kerst.
(iets met koken of zo)
Staat niks leuks tussen, ik had dit zelf ook al gedaan en ff snel doorgenomen, zal morgen wat meer me tijd er voor nemenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:46 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...).1013~search.kitchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |