Ja.. d8 ik ook al heb hem ook nog niet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:11 schreef veda het volgende:
Varkentje nog steeds niet binnen, heb hem direct besteld toen dat kon (mss een dag later). Grappig dat daar zoveel verschil in zit (als ie uberhaupt nog aankomt).
okquote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef davo1979 het volgende:
Sinterklaas aankopen de deur uit gedaan.
Wat is een microcontroller?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:42 schreef GooDy88 het volgende:
heb deze besteld van taobao:
http://item.taobao.com/au(...)5ad3a67.htm?cm_cat=0
Ja daar kun je van alles mee aansturen, vaak maakt men er een robot van. Ik weet het nog niet precies wat ik wil gana maken maar een LED Cube lijkt me een leuke starterquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:49 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Wat is een microcontroller?Daar kun je apparaten mee aansturen ofzo?
Aah oke, tof!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:02 schreef GooDy88 het volgende:
[..]
Ja daar kun je van alles mee aansturen, vaak maakt men er een robot van. Ik weet het nog niet precies wat ik wil gana maken maar een LED Cube lijkt me een leuke starter
zoiets dus:
(alleen dan heel wat kleiner hehehe)
quote:Op maandag 2 november 2009 22:11 schreef veda het volgende:
Varkentje nog steeds niet binnen, heb hem direct besteld toen dat kon (mss een dag later). Grappig dat daar zoveel verschil in zit (als ie uberhaupt nog aankomt).
Kerel heb is geduld, wacht nog maar rustig 2 weken en als je het dan niet hebt, dan mag je pas klagenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
ik ook nog steeds niet
19 oktober besteld en betaald
![]()
varkensgriep uitgebroken --->>> exportverbod![]()
omdat alle memory cards daar nu de hoofdprijs kosten zei jack laatst.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef UncleSam het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)%20stick%20pro%20duo
Waarom zijn alle Memory sticks uitverkocht
Kerel heb is geduld, wacht nog maar rustig 2 weken en als je het dan niet hebt, dan mag je pas klagenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:50 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar ik heb nu toch maar een klacht aangemaakt bij Paypal. Ik wacht al sinds 22/10 op mijn bestelling bij DX, ticket aangemaakt en ook dat ligt al langer dan een week. Ze krijgen nog een paar dagen, en dan schaal ik de boel op.
Teleurstellend, altijd fijn zaken gedaan met DX. Maar het lijkt wel of ze compleet van de aardbodem verdwenen zijn.
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:30 schreef Tha_Duck het volgende:
@ikweethetookniet en @Skiet:
Hij is nog niet verstuurd, en dat is nu net het probleem. Ik begrijp heus wel dat afleveren 2 weken duurt, ik bestel al tijden bij DX. Alleen de status blijft Processing, contact us. En als je dat doet, dan gebeurd er dus niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |