Fijnquote:
Waarom dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die in hun eentje op vakantie/op stap gaan/uit eten gaan (anders dan voor zaken). Die verdienen de volle ''.
quote:
Wat zijn dit dan voor een kut TVP's!quote:
Dat is dus niet het nieuwe album, he?quote:
Omdat dat soort mensen meestal gaan kleven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ik ging altijd alleen op stap omdat ik niet vast wilde zitten aan een groepje. Had ik een hekel aan. Ik kende in veel kroegen wel iemand en liep van de ene naar de andere, overal wel iemand die ik kende. Als ik ging met mensen die ik kende, voelde ik me verplicht om bij hen te blijven. Niks voor mij.
Jamaarjijkomthiernognietzolang.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn dit dan voor een kut TVP's!![]()
Ik reageer in ieder geval nog ergens op
Ik ging juist alleen omdat ik NIET wilde klevenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat dat soort mensen meestal gaan kleven.!! Het ergste van het ergste. Ik wil met iedereen op stap wel een praatje maken, maar tyf na een eindje op, ik ben met andere mensen op stap.
Ik dacht datquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn dit dan voor een kut TVP's!![]()
Ik reageer in ieder geval nog ergens op
Dat voelt juist niet zo als je al met een groepje gaat. Zeker niet als het je beste vrienden betreft.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ging juist alleen omdat ik NIET wilde kleven
Mooi te weten dat ik de uitzondering ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |