Ik ga al ergens anders heenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat dacht ik al af te leiden aan het met mama op de bank zitten en film kijken. Eindhoven heeft de laatste tijd te weinig Skylark. gehad.
Ik zat te denken aan film kijken...quote:
Ah, aan je avatar en het feit dat je hier meteen begon over Halloween dacht ik af te lezen dat je een groot Halloweenfeest in gedachten had. Maar een film kijken is ook leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan film kijken...
Ja dat had ik dus ook. Komt omdat je er te vaak geweest bent denk ik. Hoewel wij wel nu wat fatsoenlijks krijgen, de eigenaar van de Versuz gaat hier een club openenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga al ergens anders heen. En mijn moeder heeft ook liefde van mij nodig. Ik heb de laatste jaren meer het idee gehad dat ik er nog niet dood gevonden wil worden, in het uitgaansgebied van 040
.
haar biologische tuintje wil ik wel zienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
Godmiljaar, Femke Halsema zit op FoK!
[ afbeelding ]
http://fotoboek.fok.nl/MissHobje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Probably, ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook. Komt omdat je er te vaak geweest bent denk ik. Hoewel wij wel nu wat fatsoenlijks krijgen, de eigenaar van de Versuz gaat hier een club openen.
Jawelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Probably, ja.
Waar is hier? Toch niet in W city he, want daar komt ik nooit meer.
AZ heeft er een handje van om ze tegen te krijgen in de allerlaatste minuut in de CLquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ajax heeft er ook in handje van om pas te scoren in de 92e minuut.
Oh hihi, dan dacht ik de hele tijd dat Arsenal in het zwart speelde.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft er een handje van om ze tegen te krijgen in de allerlaatste minuut in de CL
quote:
True thatquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oei oei. Ze kunnen beter een keer de hele oelemarkt platgooien.
Daar zullen ze op binnenlopen, in Limburg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
True that. Maar het schijnt nu echt de shit te worden. We kregen een preview met kermis. Dat was knallen
.
Komt ook een strenger deurbeleid. Marokkanen die niks drinken moeten 50,- aftikken aan entree.
Vind je niet dat er daar best veel van die tokkie chicks wonen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
True that. Maar het schijnt nu echt de shit te worden. We kregen een preview met kermis. Dat was knallen
.
Komt ook een strenger deurbeleid. Marokkanen die niks drinken moeten 50,- aftikken aan entree.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Argh.. Wtf?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doen ze die kinderen toch aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien komen de chicks uit Heeze en Eersel nu hierheen. En er zijn best mooie meisjes hier.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind je niet dat er daar best veel van die tokkie chicks wonen?
Het was Fulham 3-1 ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, want het is Fulham en het was 3-1.
Op die naquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh hihi, dan dacht ik de hele tijd dat Arsenal in het zwart speelde.
Gelukkig wist iedereen wat hij bedoelde, en ik bedoelde dat Fulham met één L wordt geschreven en niet met twee, zoals jij dat deed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het was Fulham 3-1 ja.
Maar Liverpool heeft dus niet 3-1 van Fulham want dan zouden ze 3 goals hebben gepakt van Fulham. Faal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |