Ja die maken vast wel weer in de 75e minuut 1-0.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PSV gaat vanavond wel winnen.
Ik moet gedwongen Jurassic Park gaan kijken met m'n moeder, en dat is de enige film waar ik trauma's van heb opgelopen.
Ik had het over Liverpoolquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PSV gaat vanavond wel winnen.
Ik moet gedwongen Jurassic Park gaan kijken met m'n moeder, en dat is de enige film waar ik trauma's van heb opgelopen.
Ja, ik zal wel weer aan de deur moeten gaan zitten van m'n maquote:
Misschien moeten wij ook maar eens speler zoeken die heel vaak in z'n eentje scoort maar wel zó belangrijk is voor het team dat als hij ooit weggaat een gapend gat achterlaat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja die maken vast wel weer in de 75e minuut 1-0.
Liverpool kan me niet bommenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had het over Liverpool. Maar PSV gaat sowieso wel winnen ja
.
Ik vond die T-rex daarin niet zo eng, maar dat veld met Velociraptors, dát was eng.
Beroep Ambassadeurquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
MBO-ers die op zaterdagavond rondom 1 kijken.
Ajax heeft er ook in handje van om pas te scoren in de 92e minuut.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja die maken vast wel weer in de 75e minuut 1-0.
Dan is het ook nog eens leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien moeten wij ook maar eens speler zoeken die heel vaak in z'n eentje scoort maar wel zó belangrijk is voor het team dat als hij ooit weggaat een gapend gat achterlaat. mooi en overtuigend voetbal gaan spelen.
Misschien ga ik vanavond nog wel naar 040.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Liverpool kan me niet bommen.
Ja, ik vond ze allemaal eng. Als ik het nu zie vind ik het nog kut, ik weet het zeker
.
Hm?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beroep Ambassadeur
Studierichting Op niveau.
Erg transparant![]()
Misschien in 1970.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ajax heeft er ook in handje van om pas te scoren in de 92e minuut.
Dat je heel erg open bent met je studie en beroep.quote:
Ik weet niet wat je hiermee probeert te zeggen, maar God zij met je, knul.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat je heel erg open bent met je studie en beroep.
Hmm, ik nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien ga ik vanavond nog wel naar 040.
Dat dacht ik al af te leiden aan het met mama op de bank zitten en film kijken. Eindhoven heeft de laatste tijd te weinig Skylark. gehad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik niet. Ben er al te lang niet geweest eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |