Ga eens een hobby zoeken zeg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:37 schreef Moordenaar het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat soort volk. Het enige legitieme excuus van fan zijn is als je fan bent van een dier, want dieren zijn de shit.
Maar fan zijn van een club mannen die een simplistisch spel spelen of een individueel die zingt is iets voor echt simpele zielen.
Het meest walgelijke is als zo'n droeftoeter vrolijk doet over het feit dat zijn club gewonnen heeft, alsof hij zelf iets gepresteerd heeft.
Fan zijn van andere mensen is hetzelfde als toegeven dat er iets aan jezelf mankeert.
Ajax natuurlijk fuck alle anderen, hopelijk sterven ze aan de punt van een breinaald.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Wat is je favoriete voetbalclub?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:37 schreef Moordenaar het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat soort volk. Het enige legitieme excuus van fan zijn is als je fan bent van een dier, want dieren zijn de shit.
Maar fan zijn van een club mannen die een simplistisch spel spelen of een individueel die zingt is iets voor echt simpele zielen.
Het meest walgelijke is als zo'n droeftoeter vrolijk doet over het feit dat zijn club gewonnen heeft, alsof hij zelf iets gepresteerd heeft.
Fan zijn van andere mensen is hetzelfde als toegeven dat er iets aan jezelf mankeert.
Jij hebt ook grote problemen zie ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben fan van kankertopics, dus ik ben nu aanhanger van jou en ben blij met je nieuwe pareltje
klopt, ben geestelijke gehandicaptquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Jij hebt ook grote problemen zie ik.
Admitting your problem is the first step to recovery.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
klopt, ben geestelijke gehandicapt
IK heb het nooit ontkend hoor en zal er nooit bovenop komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Admitting your problem is the first step to recovery.
Graag gedaan.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
TS voetbal draait niet om blij zijn omdat je clubje gewonnen heeft, lulhannes...
Het draait om de superioriteit van je eigen soort en het breken van die kankerschedels van die tyfushonden van die andere kankerclub.
Niets simplistisch aan!!!!
TS voetbal draait niet om blij zijn omdat je clubje gewonnen heeft, lulhannes...
Het draait om de superioriteit van je eigen soort en het breken van die kankerschedels van die tyfushonden van die andere kankerclub.
Het draait om de superioriteit van je eigen soort en het breken van die kankerschedels van die tyfushondenjoduh van die andere kankerclub.
Het is Joden en niet Joduh analfabeetquote:
Vieze kristel obsessie, hmm je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Fan zijn kan prima natuurlijk. Maar het kan ook doorslaan in een obsessie.
Tevens ben ik geen fan van ts.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef BaretKalayciyan het volgende:
Elk dier moet dood, tevens tijd voor een dierendood fanclub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |