Nee, wel een raam, maar daardoor zien zij mij ook dus dan is het ook weer zoiets om niet open te doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:12 schreef geelkuikentje het volgende:
heb je niet zo'n gluur ding in je deur dan?
Netjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:13 schreef maickeltje het volgende:
Hier is het netjes geregeld.
Veel kinderen in de straat, we kregen vorige week een briefje en als we mee willen doen om snoep weg te geven voor de kinderen plakken we dat blaadje aan de deur.
Plakken we het plaatje niet voor de deur lopen de kindertjes verder.
Ik weet het dus omdat die kinderen aan de deur komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:18 schreef Gilead het volgende:
Waarom weet iedereen eigenlijk dat het vandaag Halloween is? Hebben jullie geen belangrijkere dingen te onthouden ofzo?
Oh genoeg, maar er zijn mensen die mij er aan helpen herinnerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:18 schreef Gilead het volgende:
Waarom weet iedereen eigenlijk dat het vandaag Halloween is? Hebben jullie geen belangrijkere dingen te onthouden ofzo?
We kunnen denk ik meer dan 2 dingen onthouden zonder in de stress te schieten......quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:18 schreef Gilead het volgende:
Sommigen doen er wel wat aan meer de meerderheid niet. Vind ik eigenlijk wel jammer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:19 schreef Lord_Cardigan het volgende:
In Nederland vieren wij geen halloween, dus hoef ik er ook geen gejammer over te horen.
jij hebt je hersens zeker alleen maar omdat je anders in je broek schijt en je kleren vol kwijlt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:18 schreef Gilead het volgende:
Het is natuurlijk maar net wat voor dingen je wilt onthouden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We kunnen denk ik meer dan 2 dingen onthouden zonder in de stress te schieten......
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij hebt je hersens zeker alleen maar omdat je anders in je broek schijt en je kleren vol kwijlt?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij hebt je hersens zeker alleen maar omdat je anders in je broek schijt en je kleren vol kwijlt?
en je kan het je ook niet indenken dat andere mensen het wel zouden kunnen onthouden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Gilead het volgende:
[..]. Halloween is een Amerikaans feest, waarom wordt dat hier gevierd? Ik heb er in m'n omgeving ook niks van gehoord en dus is het toch ook niet raar dat ik de datum niet weet?
Sinterklaas en kerst is hier ook niet uitgevonden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Gilead het volgende:
[..]. Halloween is een Amerikaans feest, waarom wordt dat hier gevierd? Ik heb er in m'n omgeving ook niks van gehoord en dus is het toch ook niet raar dat ik de datum niet weet?
nee sinterklaas is inderdaad echt geen typisch nederlands feestquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:25 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Sinterklaas en kerst is hier ook niet uitgevonden.
Voetbal werd ook eerst alleen maar in Engeland gedaan,, etc etc etc
Het wordt ook in Belgie gevierd!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee sinterklaas is inderdaad echt geen typisch nederlands feest_!
Neequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee sinterklaas is inderdaad echt geen typisch nederlands feest_!
Ik zou niet weten waarom je zo'n datum zou onthouden nee?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
en je kan het je ook niet indenken dat andere mensen het wel zouden kunnen onthouden?
quote:
dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je zo'n datum zou onthouden nee?
Als je de datum niet weet kan je hem ook niet onthouden aapjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je zo'n datum zou onthouden nee?
En dan net als je lekker zit te eten,quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Net weer een paar
En ze komen ook gelijk met 4 tegelijk, zo houden we natuurlijk niks te eten over hier
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef SonyTRV420E het volgende:
Toen ik aan Halloween deed met een groepje, scholden we de mensen uit die niks hadden ook soms als ze het hadden[ afbeelding ]
VMBO?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef SonyTRV420E het volgende:
Toen ik aan Halloween deed met een groepje, scholden we de mensen uit die niks hadden ook soms als ze het hadden[ afbeelding ]
ZO JIJ MAAKT WAT MEE IN JE LEVEN ZEG, WANNEER KOMT JE BOEK UIT?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef SonyTRV420E het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef TLC het volgende:
De favoriete feestdag van pedofielen ; kinderen die bij je aan de deur komen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef Aethereal het volgende:
[..]
ZO JIJ MAAKT WAT MEE IN JE LEVEN ZEG, WANNEER KOMT JE BOEK UIT?
Vertel me wat maak jij mee op Halloween?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef Aethereal het volgende:
[..]
ZO JIJ MAAKT WAT MEE IN JE LEVEN ZEG, WANNEER KOMT JE BOEK UIT?
Niet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:38 schreef Sorella het volgende:
Hier doen we aan sinte maarten, ga toch echt geen snoep geven en dan 2 weken later weer. Heb geen geldboom in me tuin staan zeg.
Volgens mij is het Iersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Gilead het volgende:
Troadiessiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:19 schreef Hyman het volgende:
Sowieso, waarom ben je verplicht snoep te geven?
Misschien kun je een dealtje sluiten met de plaatselijke tandarts... Jij wat geld, hij wat extra patientenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:19 schreef Hyman het volgende:
Sowieso, waarom ben je verplicht snoep te geven?
Gewoon die kinderen een pak Kip Tandoori in hun mik gooien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Net weer een paar
En ze komen ook gelijk met 4 tegelijk, zo houden we natuurlijk niks te eten over hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |