quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Van een heel andere orde, maar ik moet denken aan het Sonja Bakker topic in LIF dat op een gegeven moment gewoon gezuiverd is van discussies, daar is een apart topic voor geopend toen, omdat het absoluut onmogelijk was voor degenen die dat wilden ervaringen uit te wisselen.
Dat deed je ook, en ik had daar grote bewondering voor. Ik ben toen ook gestopt met zeggen dat ik het een onnodig topic vond en ben gaan meelezen over het hoe of wat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:27 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben zo ontzettend verdrietig en gekwetst dat ik niet meer over ap hoef te praten.
Ik heb vooral in het eerste topic zo mijn best gedaan om normaal en goed te antwoorden maar mijn energie is op.
Het doet me allemaal veel verdriet dat ik niet over mijn manier mag praten zonder dat ik te horen krijg dat het verkeerd is of dat een andere manier ook goed is. Terwijl ik juist mijn best deed om normaal te antwoorden.
Dat vind ik in ieder geval fijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat deed je ook, en ik had daar grote bewondering voor. Ik ben toen ook gestopt met zeggen dat ik het een onnodig topic vond en ben gaan meelezen over het hoe of wat.
Maar jij bent niet de enige die het nodig vond zich te moeten verdedigen, er zijn wel degelijk over en weer dingen gezegd die anderen kwetsen. Mss onbedoeld, maar daar hebben we een heel topic voor 'dingen die je nooit meer wil horen'. Daar zie ik mensen dingen afwijzen en tegelijkertijd een ander weer op zijn ziel trappen etc. etc.
Give and take.
Ik zou het heel jammer vinden als het nu alsnog zou stranden...
Maar daar werd dus over gezegd dat die soms weer net een tikkie té fanatiek waren soms, vandaar dat sommige mensen hoopten hier een plekje te vinden waar er op een iets opener manier over gepraat kon worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:33 schreef poemojn het volgende:
Er zijn ook andere fora dan fok, waar lang bv geven, dragen, samen slapen enz de norm is ipv de mainstreammethodes.Via de links op het borstvoedingsforum zijn die wel te vinden. Bovendien nog afgeschermd, dus niet openbaar terug te vinden met google zoals fok.
Meis, dikke pluim voor jou! Je hebt het heel goed uitgelegd. En je doet het zo goed met je kleine meisje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:35 schreef Pvoesss het volgende:
Dat vind ik in ieder geval fijn.
ik ben nu in ieder geval compleet over de rooie van verdriet dat ik het gewoon allemaal slecht trek![]()
Klopt, al posten er ook flesvoeders waarbij BV niet gelukt is, dus wel de insteek idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:41 schreef poemojn het volgende:
heel fanatiek is 't er nietmaar de sfeer is er wel meer pro dan hier.
Borstvoeding is er overigens wel echt de norm, maar ik vind dat juist prettig.Scheelt weer mensen die vallen over peuters aan de borst enzo.
quote:Ja dat kan en dat zou ik dus niet doen dat vind ik afschuwelijk.
Ik ben zo'n toevallige passant en voor mij zijn die 8 punten juist een aanknopingspunt om er inhoudelijk op in te gaan. niet in de vorm van een discussie, maar als in 'ik herken mij erin op die en die punten'.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Zoiets?
Ik zou die 8 punten zelf niet in de OP zetten omdat ze veel te snel discussie uitlokken voor de toevallige passanten zeg maar. ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |