Totdat ze boeken en vazen met bloemen gaan gebruiken om de tentdoeken vast te zetten en dan vervolgens achter het laken blijven hangen met hun voetquote:Op zondag 15 november 2009 16:31 schreef Groofsken het volgende:
En ik vind die tafeltenten ook leuken knap gemaakt
, maar daar wachten we hier nog een tijdje mee hoor. En ergens vind ik het ook wel heel charmant als de kindjes zelf hun tentjes bouwen met dekens en lakens
, ipv met zo'n kant en klaar tentje.
Oh jaquote:Op zondag 15 november 2009 17:36 schreef Tan het volgende:
[..]
Totdat ze boeken en vazen met bloemen gaan gebruiken om de tentdoeken vast te zetten en dan vervolgens achter het laken blijven hangen met hun voet
Nee, voor binnen is een tafeltent ideaal volgens mij, het echt tentenbouwwerk doen ze bij ons buiten, in de warme maanden
Deze zijn helaas niet geschikt om mee te spelen, te kwetsbaar. De voetjes zijn van bijenwas, dat smelt als je het te lang in je handen hebt, en daarin zit weer een kraaltje gedrukt. Er zijn wel patronen voor speelsint en pieten, die wil ik ook nog een keer gaan maken.quote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef mijsje het volgende:
wow, Tan, wat een lieve poppetjes zijn het geworden! Leuk om mee te spelen!
Phildar, was het !quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:48 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zag, TIP!, een boekje over het haken van (knuffel)dieren in de winkel, bij de naai/brei-tijdschriften!
Moest meteen, aan jullie denken.
Het is van een bekend naai-merk, maar de naam, weet ik niet meer.
Leuk boekje! Die zebraquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:07 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Phildar, was het !
Tijdelijk uitverkocht, staat op de site, maar in elk geval weet ik een adres (in Zoetermeer) waar ze 'm wel hebben!
zie hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |