abonnement Unibet Coolblue
pi_74290742
Ik bedoel niet die steek maar die zilverkleurig dingetjes bovenin. Zit er klittenband achter?
Fijn he, marktplaats? En roze dorasokken winnen natuurlijk altijd! Denk ik dan, ik heb nog nooit iets van dora gezien, maar he, het is roze
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74291362
Het is roze, daar gaat het om.

Dat is wit garen, om de klittenband vast te maken idd. Eigenlijk moest het garen om de klittenband heen, over het randje zeg maar, alleen kreeg ik de naald er zo slecht door, dat ik dat opgegeven heb. Eerst wilde ik daar iets overheen borduren, maar aangezien het project toch mislukt is, vond ik dat zonde van de moeite.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74292030
Aha. Ik dacht iets van een nietje te zien en ik was benieuwd naar wat de bedoeling daarachter was.
Ik vind het een erg lief mislukt luiertje!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74297776
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef YPPY het volgende:
Misschien is 1 paar genoeg.

[ afbeelding ]
een poppenluier

En dit was dus mijn project dat mislukt was. Mijsje, dat ga ik zelfs jou niet sturen als ik jouw secret santa ben.
hahahahaha, nou, dan wacht ik maar af wat er wel bezorgd gaat worden hier... ik zou in ieder geval erg veel lol hebben als m'n secret santa zoiets zou sturen... hahaha
hij is wel erg lief Speelt Anna er al mee?
  maandag 2 november 2009 @ 15:50:55 #30
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_74318253
TVP !!
pi_74325515
Jeej, mijn boxkleed is klaar! Mijn eerste eigen brouwsel op een naaimasjien ever!! Ben normaal gesproken erg creatief, maar dit heb ik nooit eerder gedaan. Beetje uit ongenoegen begonnen. Ten eerste is mijn grote hobby het opknappen van meubels, maar dat gaat niet zo soepel meer. Ten tweede vond ik in de winkel niet veel leuke dingen, die ik ook nog eens betaalbaar vond.

Zie hier mijn nieuwe hobby:




Hij is dus groen en niet geel, zoals op de tweede foto lijkt... Bovenkant is katoen en fleece, achterkant dikker katoen...lijkt beetje linnen-achtig.

Iemand een idee om nu te maken?
pi_74326772
Leuk!
Een bijpassende box speeltjes zak (waar je het speelgoed in kan stoppen, die aan de box hangt)
Tutdoekje
Ledikantlakentje
Kussenhoesjes
pi_74327926
DJRandall zijn vrouw! , wat ontzettend leuk!
  maandag 2 november 2009 @ 20:38:57 #34
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74328021
Oeke die slofjes!!! Wat onwijs schattig! Echt super!
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 20:41:45 #35
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74328161
luca wilde als "de dood" naar het haloweenfeest van scouting.
een lap zwarte tricot en een lockmachine een bezemsteel en een stuk karton en het werd dit:



sorry wegens het niet schattig zijn
pi_74328309
EEKS! Luca wat ben je eng!!
Tan wat een super mooie seizoenstafel
Awh die slofjes voor Senna, wat lief!!
Leuke hobby DJRandall! Goed gelukt
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_74332670
Leuk gedaan lady-wrb.

En jullie mogen het best zeggen dat mijn project mislukt is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74332966
Leuk boxkleed DJRandall!

Heerlijk Halloweenoutfit heeft Luca aan! En juist lekker om eens iets niet schattigs te zien hier, alhoewel het luiertje van Yppy ook behoorlijk in de buurt komt.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74334824
Luca

Wat een mooi boxkleed DJRandall De stoffen lijken me ook heel fijn.
  maandag 2 november 2009 @ 23:09:25 #40
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74335071
DjRandall, fijn boxkleed lijkt me dat! (En, is het te doen voor een absolute beginner?)

Lady, oei Luca ziet er eng uit Heel creatief! Vond hij het zelf ook stoer?

Ik krijg altijd zin om te knutselen als ik dit topic zie. Heb al 2 steken gehaakt
pi_74335311
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef Grasjes het volgende:
DjRandall, fijn boxkleed lijkt me dat! (En, is het te doen voor een absolute beginner?)
Ja, eigenlijk is het heel simpel. Kost wel wat tijd natuurlijk, zeker als beginner. Maar vooral eerst goed nadenken, dan hoef je het niet twee keer uit te halen, hihi.
Heb de stof eerst gewassen, zodat het niet meer krimpt. Verder zijn het rechte stukken, dus eerst de voorkant gemaakt. Uiteindelijk achterkant er op en vulling er in. Fleece rekt wel uit, dus handig om biais-band (ofzo) of een lapje stof te gebruiken, zodat het niet uitgerekt en dubbel genaaid wordt.
Als laatste het geheel nog eens doorgestikt, zodat ook de vulling op zijn plek blijft zitten.

Ik wilde zelf ook simpel beginnen, dus dit kan echt iedereen wel hoor!
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2009 @ 06:39:20 #42
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74339196
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef Grasjes het volgende:
DjRandall, fijn boxkleed lijkt me dat! (En, is het te doen voor een absolute beginner?)

Lady, oei Luca ziet er eng uit Heel creatief! Vond hij het zelf ook stoer?

Ik krijg altijd zin om te knutselen als ik dit topic zie. Heb al 2 steken gehaakt
hij zat gisteren uitgebreid over te vertellen bij de logopedie dat het precies was wat hij wilde, dus dat zat wel goed!
pi_74342992


in de maak
pi_74343135
wat schattig KD!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:07:04 #45
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74345010
Oh dat stofje is zó leuk
pi_74345592

* oeke stampvoet: Ik moet ook een meisje, nu!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:41:59 #47
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74346002
ik wil van die knisperboekjes en/of beestjes gaan maken en een knisper kerstboom
maar waar haal je dat knisperspul?
hier in de hobbiewinkel verkopen ze het niet.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:47:57 #48
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74346217
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:41 schreef _Bar_ het volgende:
ik wil van die knisperboekjes en/of beestjes gaan maken en een knisper kerstboom
maar waar haal je dat knisperspul?
hier in de hobbiewinkel verkopen ze het niet.
Werkt gewoon bakpapier niet? Of als je liever plastik gebruikt, van dat plastik waar je bij de supermarkt de broodjes in doet (de losse broodjes/croissantjes dus), dat kraakt ook behoorlijk. Of een lege chipszak.

Zelf zou ik het liefst papier gebruiken, dat kraakt niet meer als het nat wordt (sabbelen, kwijlen). Maar plastik lijkt me niet 100% veilig.
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:49:29 #49
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74346272
och jaa tuurlijk of wikkels van zuurtjes

stom
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:11:46 #50
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_74366657
Die foto is zo groot KD, ik zie zelfs niet met scrollen wat het wordt. Maar het stofje lijkt leuk.
Geweldig lady-wrb, wat een stoere verkleedoutfit!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')