ts waar klaarblijkelijk toch wel zo onder de indruk dat hij spontaan typtyfus kreeg.quote:
Ja ja kom over die fout heen. TS wat kreeg je dan?quote:
een caduea, verdomme.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja ja kom over die fout heen. TS wat kreeg je dan?
Overigens, een gekregen paard...quote:
een kutketting misschien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
een foto van jouquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:53 schreef griekjeee het volgende:
Wat kreeg je dan.
Pluspuntje, eentje minder die je wil geven..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:00 schreef griekjeee het volgende:
Humor jongens, serieus.
Het is burueaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:02 schreef SuperwormJim het volgende:
mwhuahahahahahah, een caduea wehehehehe!1111!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK MOET DE RAND VAN M'N BUROOW VASTHOUDEN VAN HET LACHUUUHHH111!!!11!!![]()
![]()
![]()
PM ZE NOU!!!! ALSJEBLIEFFFFTTTTT :S:S:S:Squote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
En kap eens met die PM's, ik stuur geen foto's..
Zoek lekker zelf, een beetje je hersenen gebruiken is gezond...
SELECT from `posts` WHERE poster="griekjeee" and poster="Mr.Noodle"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
En kap eens met die PM's, ik stuur geen foto's..
Zoek lekker zelf, een beetje je hersenen gebruiken is gezond...
Ik heb helemaal geen plaatjes gepost, dus je zoekt verkeerd..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
SELECT from `posts` WHERE poster="griekjeee" and poster="Mr.Noodle"
Je hebt toch wel in dat topic gepost waar ze gepost zijn?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen plaatjes gepost, dus je zoekt verkeerd..
Dat wel, maar volgens zijn er best wel veel topics waar Griekjeee en ik hebben gepost en zo kun je lang zoeken..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt toch wel in dat topic gepost waar ze gepost zijn?
Ik heb het plaatje niet eens op m'n HD staan en ze blijven toch PM'en he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:21 schreef Drinky het volgende:
ik heb het plaatje
en nee, je krijgt het niet [ afbeelding ]
iederen heeft het plaatje al behalve japsnarsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:21 schreef Drinky het volgende:
ik heb het plaatje
en nee, je krijgt het niet [ afbeelding ]
Moet je mij niet aankijken..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:23 schreef griekjeee het volgende:
Ik voel me vereerd, maar is het echt nodig ieder topic op mij te betrekken? Dit zeg ik ondanks dat ik mij ervan bewust ben dat ik fok!ing heet ben natuurlijk!!!
in 1ste instantie ging dit topic heul niet over jouquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:23 schreef griekjeee het volgende:
Ik voel me vereerd, maar is het echt nodig ieder topic op mij te betrekken? Dit zeg ik ondanks dat ik mij ervan bewust ben dat ik fok!ing heet ben natuurlijk!!!
Ja nu wel, blame triggerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:23 schreef griekjeee het volgende:
Klopt, maar om één of andere reden wel zodra ik ergens postquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
in 1ste instantie ging dit topic heul niet over jou
Nu wel, danke postm.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
iederen heeft het plaatje al behalve japsnars
Ja dat vind je vast erg aandachtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Klopt, maar om één of andere reden wel zodra ik ergens postAl die aandacht bah
quote:
Ja ik wil het verder hebben over die helicopter die uitzichzelf 2 hele minuten kon vliegen hebben maar niemand wl het daarover hebben, Waar koop je zoiets??quote:
Je vergeet een "e"..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:51 schreef IHVK het volgende:
Waarom moet alles altijd over griekjeee gaan?
het is geen speelgoedvliegende helicopterquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over wikwakka2.
Hoe vinden jullie mijn nieuwe user icon?
Wanneer worden we weer toegelaten op onzin.com denk je?? Ik verveel me namelijkquote:
Het ziet eruit alsof je je snikkel in een bus talkpoeder probeert te stoppen...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja ik ook, fok is echt kinderachtigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer worden we weer toegelaten op onzin.com denk je?? Ik verveel me namelijk
Ik interpreteer dit positief.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof je je snikkel in een bus talkpoeder probeert te stoppen...
Kerstmutsen in oktober.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
hier posten ze onvrijwillig filmpjes en zijn ze ouderquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:59 schreef stevenmac26 het volgende:
En daar zitten tenminste 16arige sletjes die vrijwillig foto's posten van zichzelf
Waar is dat topic van Edwinus eigelijk gebleven?? over onzin.com en onze ervaringen
Ik ben interessant, deal with it.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:51 schreef IHVK het volgende:
Waarom moet alles altijd over griekjeee gaan?
wikwakka2quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Jij was toen heul nog niet geboren!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:54 schreef L.no het volgende:
Oh, herkenbaar. Vroeger had ik dat met de NES games. Vroeger had je geen revieuws zoals nu.
Ik speelde die games toen ik een controller kon vasthouden.quote:
Zo geil is die fout niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ah ik wist wel dat je het stiekem toch wel leuk vond.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben interessant, deal with it.
ho ho, de echte mannen doen hier even niet aan mee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:18 schreef omg-rmc het volgende:
Dit lijkt wel weer een standaard gevalletje, 90% man 10% vrouw op een forum en het verschijnsel dat die vrouwen begeild worden door alle mannelijke users![]()
Zal best, maar kan me haast niet voorstellen dat toen jij oud genoeg was een spel te vragen als caduea (quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik speelde die games toen ik een controller kon vasthouden.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:26 schreef PP. het volgende:
[..]
Zal best, maar kan me haast niet voorstellen dat toen jij oud genoeg was een spel te vragen als caduea () er nog NES spellen in de winkel lagen.
NP.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dank u, dank u, voor deze woorden vol lof.
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah ik wist wel dat je het stiekem toch wel leuk vond.
Je reageert op het oorspronkelijke topic, ik moest even nadenken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:31 schreef Tacobell het volgende:
Ja, het echte leven valt nou eenmaal tegen.
Als kind zijnde wordt je volgestouwd met fabeltjes en neppe shit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |