quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:24 schreef larry_flynt het volgende:
En met mijn ouders gebeld in het buitenland. Maar dit was maar heel even..... En mijn ouders belden mij. Wordt dit dan ook verrekend bij mij?
Driemaal neequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:25 schreef Adelante het volgende:
Zat jij in het buitenland toen je ouders je belden?
Heb je 0900-nummers gebeld?
Heb je meegedaan aan sms-diensten (jamba/popstars/etc.)?
Nee, jij betaalt normaal tarief. Je ouders betalen de rest vanaf NL grens tot aan Oostenrijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:26 schreef larry_flynt het volgende:
Nou ja mijn ouders zitten een weekje in Oosterijk en ik gewoon in Nederland. Maar dat even dat ik met hun gebeld heb. Is dat dan zo duur?
Heb iphone een week. Abbonement is gisteren ingegaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:30 schreef Adelante het volgende:
Sinds wanneer heb je je iPhone, eerste maand toevallig?
Via het draadloos netwerk thuis en op mijn studentenkamer. Niet via tmobile.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:31 schreef RacerDKB het volgende:
Geïnternet voordat je abo in ging?
Je moet dus even zien uit te vogelen wanneer je iedere maand een volledige belbundel krijgt, want je hebt nu die tijdelijke waarschijnlijk verbruikt.quote:Ik ben net aangesloten en heb nu al gesprekskosten. Hoe kan dit?
Als je klant wordt bij T-Mobile, is het eerste volledige tegoed van je abonnement pas enkele dagen na de aansluitdatum geldig. Voor de tussenliggende dagen koop je, naar verhouding, tegoed in. In plaats van een tegoed voor dertig dagen krijg je bijvoorbeeld een tegoed voor twee dagen. Je betaalt daar naar verhouding voor. Dit zie je terug op je eerste factuur. Zodra dit tegoed voor die paar dagen op is, betaal je gebruikskosten. Houd er dus rekening mee dat je in de eerste dagen van je contract niet meteen te veel gaat bellen of sms`en.
bedankt voor je antwoord. Dat is vrij kut.... Ook al is het maar 7,40.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:00 schreef Joenes het volgende:
De Belstatus loopt momenteel 5 dagen achter. Deze kosten zouden dan dus dan al gemaakt kunnen zijn. Ookal is je abonnement nog niet ingegaan, de sim is wel aktief. Je kunt dus data kosten maken. Gebruik zelf ook wifi op mijn iPhone en merk soms dat het toestel niet meteen wifi pakt als ik op internet ga, de eerste data gaat dan via het mobiele netwerk. Denk dat zoiets bij jou gebeurd is. Je betaald voor je abo is ingegaan namelijk nog gewoon per mb en dat gaat vooral met de iPhone enorm snel.
Ja ben ook benieuwd naar fractuur......quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:11 schreef Gunner het volgende:
Vreemd. Ben ook nieuwe klant bij T-Mobile met actief contract sinds deze maand. Overige kosten staat bij mij gewoon op 0,0
Waarschijnlijk stond je "data roaming" nog aan, de iPhone kan dan ook data versturen via het 3G of GSM netwerk, zonder dat daar een aanwijsbare reden voor is. Die kosten worden dan inderdaad op je factuur neergezet. Die kosten kunnen snel oplopen, weet ik jammer genoeg uit ervaringquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja ben ook benieuwd naar fractuur......
WAt raar. Als er op 'My T-Mobile' staat dat m'n contract op 16 oktober is ingegaan, verwacht ik geen extra kosten 'in de eerste paar dagen'quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je moet dus even zien uit te vogelen wanneer je iedere maand een volledige belbundel krijgt, want je hebt nu die tijdelijke waarschijnlijk verbruikt.
Waardevolle bijdrage. Chapeau!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:28 schreef Bob-B het volgende:
Een iphone kopen en dan zeuren over 7 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |