Figuurzaagjes werken idd een stuk beter.quote:Op maandag 2 november 2009 00:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, één klein kolereplankje en nog met een cirkelzaag...
In de zachte hand van de juiste figuur.. zeker...quote:Op maandag 2 november 2009 01:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Figuurzaagjes werken idd een stuk beter.![]()
![]()
Dat ging het snelstequote:Op maandag 2 november 2009 00:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, één klein kolereplankje en nog met een cirkelzaag...
quote:Op maandag 2 november 2009 00:06 schreef Dottey het volgende:
Update:
Vloertje ligt in de slaapkamer en ook de muren zijn voorzien van een laagje verf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welnee, tijd zat. spanning opbouwen heet datquote:Op maandag 2 november 2009 06:42 schreef liesje1979 het volgende:
ik kan het niet helpen het idee te hebben dat er toch wel andere prioriteiten waren dan leuke randjes op een muur schilderen?
quote:Op maandag 2 november 2009 06:42 schreef liesje1979 het volgende:
Leuke foto's weer dottey.![]()
Ik moest alleen erg lachen om die foto;s uit de slaapkamer, ik kan het niet helpen het idee te hebben dat er toch wel andere prioriteiten waren dan leuke randjes op een muur schilderen?
quote:Op maandag 2 november 2009 07:35 schreef Copycat het volgende:
Wacht ff ... Een paar weken terug, toen Juud en ik wat lacherig deden over de gestelde
prioriteiten, maakte die ruimte volgens jou onderdeel uit van het decor ... En nu is het toch
weer de slaapkamer. Change of plans, multifunctioneel of stiekem een ander watersnoodrampje?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef Juud79 het volgende:
Wat klopt er niet....
Ik noem de gehele benedenverdieping... zou toch wel slim zijn om die te veranderen, met weinig middelen is daar wat leuks van te maken, maar dat kost wel veel tijd.
Maar in plaats daarvan is er in de nieuwe slaapkamer een muurschildering gemaakt, daar kunnen we fijn naar kijken 's nachts als er mensen liggen te slapen en t donker is.![]()
En dat is maar een vd vele punten die wat mij betreft niet kloppen. Er mist iemand die de boel aanspoort en overzicht kan houden. Iemand die beslist wat prioriteit heeft en wie wat gaat doen, een duidelijke taakverdeling lijkt er ook niet te zijn en dat is in mijn ogen toch wel heel belangrijk.
Oh en het lijkt me ook handig dat er iemand advies gaat geven over waar mensen graag naar kijken op de streams en op welke punten ze zullen gaan afhaken. Want daar gaat t al snel spaak lopen volgens mij. Al is Fok! daar natuurlijk ideaal voor, maar helaas wil niet iedereen iets aannemen van de posters hier op t forum.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:35 schreef Maanvis het volgende:
Dat is toch niet iets van de laatste tijd, maar ook al bij TBO aan de gang?
Goed, d'r moet iig iemand zijn met management skills die de boel daar aan de praat kan krijgen en houden. En die is er nu niet. En het beste kun je dat direct aan Johan duidelijk maken ipv hier op het forum kritiek te leveren. Maargoed, ook ik maakte dezelfde fout door dat hier te doen en dat namen ze me ook kwalijk.
Vwb de muurschildering vind ik dat je een beetje te ver gaat, het is wel Johan's huis en dus zijn zaak om te bepalen wat daarin verbouwd wordt en wat niet. De benedenverdieping verbouwen lijkt me ook meer iets voor degenen die het programma daadwerkelijk gaan produceren (dus Enjoy Media bijv.)
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:06 schreef Dottey het volgende:
wie zegt dat er in de slaapzaal niet gefilmd gaat worden? Wie zegt dat een slaapruimte niet een prio is om af te maken? Heb je het gevraagd?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dat onderdeel van een decor was. Vroeg me al wel af hoe je dat wilde doen, in die smalle ruimte, maar die schildering dient dus geen enkel programmatechnisch doel?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:41 schreef Copycat het volgende:
Dus de muurschildering wordt wel onderdeel van een decor? Goed om te horen!
Iedereen is druk overal bezig. En iedereen doet wat hij/zij kan. Ik heb geen kaas gegeten van streams werkende krijgen of electriciteit vervangen. Dus waarom zou ik daar bij gaan staan kijken als ik een ruimte af kan maken waarin ook gefilmd kan worden?quote:Op maandag 2 november 2009 06:42 schreef liesje1979 het volgende:
Leuke foto's weer dottey.![]()
Ik moest alleen erg lachen om die foto;s uit de slaapkamer, ik kan het niet helpen het idee te hebben dat er toch wel andere prioriteiten waren dan leuke randjes op een muur schilderen?
Er staan bedden in. Er kan geslapen worden dus dan heet dat in mijn woordenboek "slaapkamer".quote:Op maandag 2 november 2009 07:35 schreef Copycat het volgende:
Wacht ff ... Een paar weken terug, toen Juud en ik wat lacherig deden over de gestelde prioriteiten, maakte die ruimte volgens jou onderdeel uit van het decor ... En nu is het toch weer de slaapkamer.
Change of plans, multifunctioneel of stiekem een ander watersnoodrampje?
Ideaal voor hole in the wall.quote:Op maandag 2 november 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
Multifunctioneel dus ... In een al smalle ruimte die nog smaller lijkt door de donkere muren.
Wat wordt daar straks opgenomen? De grote claustrofobieshow?
quote:Op maandag 2 november 2009 12:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Iedereen is druk overal bezig. En iedereen doet wat hij/zij kan. Ik heb geen kaas gegeten van streams werkende krijgen of electriciteit vervangen. Dus waarom zou ik daar bij gaan staan kijken als ik een ruimte af kan maken waarin ook gefilmd kan worden?
Niemand weet dat...we zijn allemaal onwetend...zelfs Johanquote:Op maandag 2 november 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik gen flauw idee wat er dat huis gaat gebeuren![]()
Kan ik die info ergens in dit forum vinden, linkjes zijn welkom
O echtquote:Op maandag 2 november 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niemand weet dat...we zijn allemaal onwetend...zelfs Johan
Neuh om ons gek te maken met die afgrijselijke muziek die erbij zit, ik zweer het het is een of ander complotquote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt![]()
Ik schaamde me al voor mijn desinteresse, maar er is gewoon niets om geinteresseerd in te zijn![]()
Waarom dan wel al streams, om alvast te kunnen COS-sen?
1 november is natuurlijk 1 november...And there is no such thing as bad publicityquote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt![]()
Ik schaamde me al voor mijn desinteresse, maar er is gewoon niets om geinteresseerd in te zijn![]()
Waarom dan wel al streams, om alvast te kunnen COS-sen?
Is het zo erg?!quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh om ons gek te maken met die afgrijselijke muziek die erbij zit, ik zweer het het is een of ander complot
Alleen maar hoempapa, echt om horendol van te wordenquote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het zo erg?!![]()
Van het weekend had ik even de stream aan en toen was er een reclameblok ofzo
Dan laat ik het geluid maar even voor wat het isquote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen maar hoempapa, echt om horendol van te worden
Dat is echt heul verstandigquote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan laat ik het geluid maar even voor wat het is
nou nou !quote:Op maandag 2 november 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
Multifunctioneel dus ... In een al smalle ruimte die nog smaller lijkt door de donkere muren.
Wat wordt daar straks opgenomen? De grote claustrofobieshow?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |