Nee totaal niet het was echt te gek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Viel "This is it" een beetje tegen![]()
Het is dus een bitchfight via PM die hier naar toe is gekomen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is dat ik een ander geen pm's en smsjes laat lezen.
Maar knuffel vooral gerust verder met ze.
Neuh.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is dus een bitchfight via PM die hier naar toe is gekomen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee totaal niet het was echt te gek.![]()
![]()
Die gast wist wel hoe je een show moet maken.
Je krijgt ook Thriller 3D te zien dus het past wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:56 schreef Danny het volgende:
[..]
heb 'm net van usenet getrokken. misschien zo maar 's kijken. zit nog te dubben tussen this is it of iets in halloween-stijl.
Ik denk dat dat niet gaat werken bij een download. Tenzij het van die gekleurde brilletjes zijn. Daarvan heb ik een aantal verschillende liggen voor 3d blu-ray releases natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:57 schreef Dementor het volgende:
Je krijgt ook Thriller 3D te zien dus het past wel.
In de bios hier ook niet hoor, maar je krijgt een nieuwe versie van Thriller te zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat werken bij een download. Tenzij het van die gekleurde brilletjes zijn. Daarvan heb ik een aantal verschillende liggen voor 3d blu-ray releases natuurlijk
Showman in hart en nieren. Mooi dat het geen teleurstelling was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
Maar je zegt het toch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Showman in hart en nieren. Mooi dat het geen teleurstelling was.
Verder vind ik het hier echt vervelend worden. Ik heb niets tegen Mera en Dottey maar ik vind wel dat ze met de komst van dit initiatief van Johan aan het Fok usertje pesten zijn geslagen, sorry dat ik het zeg. Mij maak je niet wijs dat ze hier uitsluitend uit goedertierendheid posten, op mij komt het over alsof ze het maar wat leuk vinden belangrijk te doen en ons worteltjes voor te houden. Het komt er voor mij zeer binnenkort op neer dat ik liever geen inside info hoor dan op de pesterige lacherige manier waarop dit nu gebeurt. Niet gedacht dat ik dit zou zeggen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
In de bios hier ook niet hoor, maar je krijgt een nieuwe versie van Thriller te zien.
het is wel een mening waarin ik me kan vinden trouwens. er komt geen echte info, maar er wordt wel een beetje lacherig en minderwaardig gedaan over alles, met een dikke laag 'wij weten lekker wel hoe het zit'.quote:
Waarom heb je zo'n hekel aan Mera en Dottey?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh.
Ik kan nu gewoon zeggen wat ik wil.
Ik zit me trouwens heel de tijd al af te vragen wie ooit die band was ,die ook een hit had met als titelsong"This it it".Er komt een zinnetje in voor"Stand up and fight"..Ik heb al gegoogled,maar kan het niet vindenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
Huey Lewis and the Newsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zit me trouwens heel de tijd al af te vragen wie ooit die band was ,die ook een hit had met als titelsong"This it it".Er komt een zinnetje in voor"Stand up and fight"..Ik heb al gegoogled,maar kan het niet vinden![]()
OT,ben benieuwd morgen,of alles doorgaat
Ik heb geen hekel aan Mera.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hekel aan Mera en Dottey?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik zit me trouwens heel de tijd al af te vragen wie ooit die band was ,die ook een hit had met als titelsong"This it it".Er komt een zinnetje in voor"Stand up and fight"..Ik heb al gegoogled,maar kan het niet vinden
Waarom heb je zo'n hekel aan dottey?quote:
Ja dat. Kennelijk is het niet duidelijk dat wij echte streamers zijn die zitten te wachten op iets leuks voor de donkere dagen en dat we daarom graag eerlijke informatie krijgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
het is wel een mening waarin ik me kan vinden trouwens. er komt geen echte info, maar er wordt wel een beetje lacherig en minderwaardig gedaan over alles, met een dikke laag 'wij weten lekker wel hoe het zit'.
Gut ja... was dat niet met Tammy Wynette, zo'n grote groep?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zit me trouwens heel de tijd al af te vragen wie ooit die band was ,die ook een hit had met als titelsong"This it it".Er komt een zinnetje in voor"Stand up and fight"..Ik heb al gegoogled,maar kan het niet vinden![]()
OT,ben benieuwd morgen,of alles doorgaat
Moet je even teruglezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hekel aan dottey?
O... dat is heul anders als wat ik zeiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Gut ja... was dat niet met Tammy Wynette, zo'n grote groep?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |