Kutquote:
Komt vast nog wel een keer langsquote:
Oh.. Helemaal mee eensquote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef Captain_Slow het volgende:
Bart mag wel naar een van de commerciėle stations toeWat een slechte muzieksmaak heeft die man zeg!
Joss Stonequote:Op zondag 1 november 2009 18:17 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh.. Helemaal mee eens![]()
![]()
Ik ga zo naar Sporty spice http://www.royalalberthall.com/tickets/women-of-rock/default.aspx![]()
Agreeeee.quote:Op zondag 1 november 2009 18:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
**![]()
![]()
Misschien wel DE leukste plaat van het moment. WOehoe!!!1
Temper Trap - Sweet Disposition ? Schrijf 'm op. Te gekke plaatquote:Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef Noortje. het volgende:
Wie is dit?
* Noortje. is te lui om op 3fm.nl te kijken.
Ik download hem wel gelijk. Moet nog 10.000 nummers hebben voor het eind van het jaar (mijn enige goede voornemen).quote:Op zondag 1 november 2009 18:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Temper Trap - Sweet Disposition ? Schrijf 'm op. Te gekke plaat.
Download To Lose My Life van White Lies maarquote:Op zondag 1 november 2009 19:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik download hem wel gelijk. Moet nog 10.000 nummers hebben voor het eind van het jaar (mijn enige goede voornemen).
Meer muziek die ik moet hebben (liefst albums > meer nummers)?
Die heb ik al eeuwen.quote:Op zondag 1 november 2009 19:03 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Download To Lose My Life van White Lies maar
Barry White best offquote:Op zondag 1 november 2009 19:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik download hem wel gelijk. Moet nog 10.000 nummers hebben voor het eind van het jaar (mijn enige goede voornemen).
Meer muziek die ik moet hebben (liefst albums > meer nummers)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |