zo gaat het ja... ook echt even verontwaardigd rondkijken.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:51 schreef Parkinson_XTC het volgende:
je vriendin ook rechtop in bed zit...
en dan erachter komen dat zij al een uurtje wakker is, lekker een boekje zit te lezen en dus ook niet twijfelt aan waar die oerknal vandaan kwam...![]()
quote:en dat elk weekend.
Cool juist! En dan even flink met het dekbed wapperenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:56 schreef ynuhh het volgende:
Dat vind ik zo vies hé, wanneer een iemand een scheet laat in bed terwijl er iemand naast ligt.
Ik weet nu na jaren experimenteren met het juiste ritme te wapperen, om de lucht zo lang mogelijk vast te houden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cool juist! En dan even flink met het dekbed wapperen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:02 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik weet nu na jaren experimenteren met het juiste ritme te wapperen, om de lucht zo lang mogelijk vast te houden.
dudequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:02 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik weet nu na jaren experimenteren met het juiste ritme te wapperen, om de lucht zo lang mogelijk vast te houden.
Nee, dat is ranzig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
maar het is niet expresssquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:56 schreef ynuhh het volgende:
Dat vind ik zo vies hé, wanneer een iemand een scheet laat in bed terwijl er iemand naast ligt.
Of, wat doe ik zo goed dat ze die scheten tolereert!?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:56 schreef Tahiti het volgende:
Wat mankeert er aan je vriendin dat ze bij je blijft?
Ruiken ze naar roosjes?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:39 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Of, wat doe ik zo goed dat ze die scheten tolereert!?
In Eurotrip noemde ze het geloof ik de Dirty Dutchmanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we niet over vaginale scheten beginnen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:04 schreef yvonne het volgende:
Oh, wacht, wij vrouwen laten heul geen scheten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |