quote:Op maandag 21 december 2009 07:59 schreef Mephysto het volgende:
het zat ook in een james bond. ik denk from russia with love. maar dat weet ik niet zeker.
het wordt dan gebruikt wanneer iemand een pincode intikt om een deur open te doen.
het was iig een bond vóór close encounters. maar in de context van dit filmpje is het uiteraard een referentie naar close encounters
Als het daadwerkelijk Murphy is, dan staat ie hier tussen:quote:Op maandag 21 december 2009 10:13 schreef Leintjeuh het volgende:
HoiIk ben op zoek naar de titel van een film waar (volgens mij) Brittany Murphy in speelde... Film speelt zich af in een concentratiekamp, Brittany Murphy speelt een Joodse tiener in de moderne tijd die in een soort langdurige droom/nachtmerrie een concentratiekamp volledig meemaakt... Klinkt het iemand bekend in de oren?
oei, shit hee je hebt helemaal gelijk. Ik dacht de CE uit de 80' kwam. moet eens meer research doen voordat ik wat zegquote:Op maandag 21 december 2009 08:34 schreef Patch het volgende:
[..]![]()
![]()
Moonraker is 1979...
Close Encounters is 1977...
Die met de koe is Top Secret met Val Kilmerquote:schreef Koeti het volgende:[/b]
Ik zoek een film voor mijn vader. De informatie die ik heb is vrij beknopt dus ik hoop dat iemand een vermoeden heeft.
Het is een comedy en de film gaat in ieder geval over spionnen die een kasteel moeten binnen dringen. Er is een scene waarin ze verkleed als koe in een wei staan en waarbij de achterste ineens wordt bereden door een stier.
Blijkbaar is dat het enige wat is blijven hangen, die vader van me toch![]()
De film moet uit de jaren 80 komen, vermoedelijk met Chevy Chase maar op imdb ben ik niets tegen gekomen wat er op lijkt. Ik heb zelf wel een vermoeden over welke film die het heeft maar ik herinner me dan vooral een scene waarin ze in de sneeuw aan komen bij een soort leger kamp en 1 van hun wordt dan voor chirurg aangezien. Needless to say dat de operatie volgt nogal ongemakkelijk gaat. Maar het kan ook heel goed zo zijn dat ik er nu 2 door elkaar haal
Iemand een idee?
Misschien "Fled"?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hoi,
Ik zoek een film. Heb er een keer een deel van gezien, toen ik een jaar of 12/13 was - mocht hem toen niet afkijken van mijn ouders ivm te jong en op tijd naar bed.
Wat ik er nog van weet:
Twee gevangenen, of een gevangene en een bewaker, worden aan elkaar vastgeketend met een paar handboeien. Ze raken verzeild ergens middenin de rimboe en moeten terug/thuis/in de gevangenis zien te komen. Ik weet nog dat de één blank en de ander zwart was - hier houdt mijn geheugen op. Ik weet niet meer of het een komedie of een drama was - de twee konden iig in het begin niet met elkaar opschieten.
Iemand een idee?
Hmm, geloof het niet, dit ljikt een echte actiefilm - volgens mij was dat het niet. Bedankt voor de moeite iig!quote:
The Defiant Onesquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hoi,
Ik zoek een film. Heb er een keer een deel van gezien, toen ik een jaar of 12/13 was - mocht hem toen niet afkijken van mijn ouders ivm te jong en op tijd naar bed.
Wat ik er nog van weet:
Twee gevangenen, of een gevangene en een bewaker, worden aan elkaar vastgeketend met een paar handboeien. Ze raken verzeild ergens middenin de rimboe en moeten terug/thuis/in de gevangenis zien te komen. Ik weet nog dat de één blank en de ander zwart was - hier houdt mijn geheugen op. Ik weet niet meer of het een komedie of een drama was - de twee konden iig in het begin niet met elkaar opschieten.
Iemand een idee?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hmm, geloof het niet, dit ljikt een echte actiefilm - volgens mij was dat het niet. Bedankt voor de moeite iig!
Ah ok. Ik ken m ook niet natuurlijk, maar t was niet de film die ik zocht.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:21 schreef Patch het volgende:
[..]Fled is geen rasechte actiefilm.
Kijk maar eens op youtube. Fled heeft een boel komische trekjes.
Bulletproof met Damon Wayans en Adam Sandler misschien?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hoi,
Wat ik er nog van weet:
Iemand een idee?
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bulletproof met Damon Wayans en Adam Sandler misschien?
"No place like home" misschien.....?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:11 schreef djukicb het volgende:
Een aantal jaar geleden is er (ik dacht op sbs6) een documentaire uitgezonden over geflipte Britse expats in Singapore. 1 van deze expats leefde daar van god los, was de realiteit volledig uit het oog verloren. Zijn enige doel was het versieren van lokale vrouwen op modellenfeestjes en westerse stewardessen in bars waar deze samenkwamen. Hij reed er op een motor rond, had totaal geen respect voor lokale gebruiken en regels en liet zijn schoonmaakster naakt schoonmaken omdat hij het mooi vond dat dit kon.
Weet iemand over welke documentaire ik het heb en hoe deze heet?
Misschien The People under the stairs?quote:Op zondag 27 december 2009 17:04 schreef Razor21 het volgende:
Ik zoek een film die ik een aantal jaar (4 jaar geleden schat ik) op tv gezien.
Zat bij een vriend thuis en zapte toevallig langs deze film wat ik er nog van weet :
Een huis hier werd ingebroken door 2 inbrekers (waarvan volgens mij 1 bekende donkere man) het kwam er op neer dat zij het huis probeerde over te nemen van de huidige bewoners.
Het was een beetje dezelfde spanning als Panic Room die bewoners probeerden uiteraard de hele tijd te vluchten / verstoppen.
Dit is eigenlijk alles dat ik nog weet het was een hele spannende film.
Nope sorry helaas...dat is hem niet, maar bedankt voor het meedenkenquote:Op zondag 27 december 2009 17:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien The People under the stairs?
Met Everett McGill en Ving Rhames?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |