abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76113830
Ik ben op zoek naar een thriller of horror film. Het gaat volgens mij over een meisje dat moet oppassen op een heel groot huis ergens buitenaf. En dan komen er dieven in het huis die het meisje willen vermoorden.
  maandag 28 december 2009 @ 17:29:50 #227
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_76147528
Oke dit is al vet vaak gevraagd vast, maar ik kan me herinneren dat toen ik in een jaar of twee terug in Enschede woonde er een televisie-serie werd geadverteerd op comedy central over een gezin dat alles zogenaamd met seks oploste met als bekende quote uit de teaser "Do you need to sleep with the cab driver? She already did!"

Het leek erop dat het uit Groot Britannië kwam, uit 2003 ofzo.

Weet iemand hoe die serie heet of heette?
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_76172270
Ik ken wel een serie die voldoet aan je beschrijving, maar je zegt dat je toen in Enschede woonde en aangezien ik daar niet woonde kan ik je ook niet verder helpen.
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:57:59 #229
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_76172302
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:29 schreef DeRCT14 het volgende:
Oke dit is al vet vaak gevraagd vast, maar ik kan me herinneren dat toen ik in een jaar of twee terug in Enschede woonde er een televisie-serie werd geadverteerd op comedy central over een gezin dat alles zogenaamd met seks oploste met als bekende quote uit de teaser "Do you need to sleep with the cab driver? She already did!"

Het leek erop dat het uit Groot Britannië kwam, uit 2003 ofzo.

Weet iemand hoe die serie heet of heette?
Fear Stress and Anger?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:00:05 #230
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_76172353
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:42 schreef ongelovelijk het volgende:
Ik ben op zoek naar een thriller of horror film. Het gaat volgens mij over een meisje dat moet oppassen op een heel groot huis ergens buitenaf. En dan komen er dieven in het huis die het meisje willen vermoorden.
When a stranger calls?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_76189506
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:00 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

When a stranger calls?
Thanx dat is hem.
pi_76197908
Ik zoek een type Indiana Jones/Scorpion King/The Mummy-avonturenfilm waarbij (aan het einde ergens) de good guys door de bad guys worden gedwongen om iets belangrijks (geen idee meer wat het precies was, het geheim van het leven ofzo) te gaan zoeken, in Afrika dacht ik. Het plaatselijke stamhoofd heeft ze ook gewaarschuwd, en die zie je aan het einde weer met een boodschap zo van 'it's better left alone'. Ze moeten een tocht afleggen en komen dan bij een groot grottencomplex uit met allemaal gaten en ik geloof dat er ook een soort van onzichtbaar monster was. In die grotten konden ze ook op de kop lopen, zwaartekracht was heel vreemd.
pi_76215409
Ik zoek de titel van een zwart-witfilm over een juwelendievegge, een blonde knappe vrouw. Zij opereert met haar oom (?), en het gestolen juweel is een (parel?)ketting. Tijdens een rij voor de douane laat ze dit halssnoer in de zak van een onschuldige man die ook in de rij staat glijden (de mannelijke held van de film).
Wat ik me nog herinner zijn 2 scènes die gaan over de cabriolet waarin de vrouw rijdt: deze heeft een toeter die vast blijft zitten, en dus constant: peeeeeeeeep doet.. In de eerste scène verhelpt de held hoffelijk dit probleem, bij de tweede scène neemt hij wraak omdat zij hem voorbij reed toen hij stond te liften, en treft hij haar in een garage, waar hij met een ferm gebaar de toeter weer aanzet!

NB: Het is zeker NIET: To catch a thief, de film waar ik telkens weer op uitkom als ik deze dingen google. Ik weet verder niets, het is zo'n ouderwetse zwart-witfilm die ze vroeger altijd om 16.00 op zaterdag over de BRT uitzonden, die ik als klein meisje mocht kijken met een bakje paprikachips op schoot
pi_76224973
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:52 schreef .aeon het volgende:
Ik zoek een type Indiana Jones/Scorpion King/The Mummy-avonturenfilm waarbij (aan het einde ergens) de good guys door de bad guys worden gedwongen om iets belangrijks (geen idee meer wat het precies was, het geheim van het leven ofzo) te gaan zoeken, in Afrika dacht ik. Het plaatselijke stamhoofd heeft ze ook gewaarschuwd, en die zie je aan het einde weer met een boodschap zo van 'it's better left alone'. Ze moeten een tocht afleggen en komen dan bij een groot grottencomplex uit met allemaal gaten en ik geloof dat er ook een soort van onzichtbaar monster was. In die grotten konden ze ook op de kop lopen, zwaartekracht was heel vreemd.
Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life ?
pi_76233419
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:03 schreef xibalba het volgende:

[..]

Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life ?
Ja dat is 'm geloof ik, thanks
pi_76306472
Hoe heet de film waarin Alan Rickman zo'n engel van god speelt?
pi_76307388
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef ReWout het volgende:
Hoe heet de film waarin Alan Rickman zo'n engel van god speelt?
Dogma?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dogma_(film)
quote:

Metatron, (Alan Rickman), the seraph who acts as the Voice of God, appears to abortion clinic worker Bethany Sloane (Linda Fiorentino) and gives her the task of preventing Bartleby and Loki's return.
Foto uit de film
pi_76309134
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:35 schreef kvd het volgende:

[..]

Dogma?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dogma_(film)
[..]

Foto uit de film
[ afbeelding ]
Ja die
pi_76313103
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:11 schreef ReWout het volgende:

[..]

Ja die
was ook erg moeilijk te vinden...tweede hit op google met Alan Rickman, angel of god, eerste hit in het nederlands...luiheid?
pi_76313631
Ik zoek een film/actrice. Geloof een film uit eind jaren '80 (wellicht begin jaren '90), speelt zich af op een onbewoond (niet zeker) eiland. Gaat over een jongen en een heel mooi meisje! Beide schaars gekleed. Krijgen volgens mij aan het einde van de film een baby en varen dan in een klein houten bootje. Wordt niet veel in gesproken. Zoals je begrijpt heb ik vooral interesse in de actrice. Werd 1 a 2 jaar geleden uitgezonden op veronica (zal je zeer waarschijnlijk niet veel aan hebben). Weet iemand over welke film dit gaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door geenprobleem op 02-01-2010 01:08:39 ]
pi_76314163
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 00:58 schreef geenprobleem het volgende:
Ik zoek een film/actrice. Geloof een film uit eind jaren '80 (wellicht begin jaren '90), speelt zich af op een onbewoond (niet zeker) eiland. Gaat over een jongen en een heel mooi meisje! Beide schaars gekleed. Krijgen volgens mij aan het einde van de film een baby en varen dan in een klein houten bootje. Wordt niet veel in gesproken. Zoals je begrijpt heb ik vooral interesse in de actrice. Werd 1 a 2 jaar geleden uitgezonden op veronica (zal je zeer waarschijnlijk niet veel aan hebben). Weet iemand over welke film dit gaat?
Je bedoelt "The blue lagoon" met Brooke Shields, of "Return to the blue lagoon" met Mila Jovovich.
pi_76316864
Ik zoek de naam van de nieuwe ziekenhuis serie die binnenkort uitgezonden gaat worden op de Nederlandse tv. Ik weet de naam niet nog de zender.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_76317327
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 08:51 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik zoek de naam van de nieuwe ziekenhuis serie die binnenkort uitgezonden gaat worden op de Nederlandse tv. Ik weet de naam niet nog de zender.
Is het een nederlandse of amerikaanse serie (of komt het uit een ander land)
pi_76317701
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:09 schreef kvd het volgende:

[..]

Is het een nederlandse of amerikaanse serie (of komt het uit een ander land)
Het is een Amerikaanse serie . Volgens mij wordt hij op Net 5 uitgezonden , maar kan op de site niets vinden.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 10:48:07 #245
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76317804
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:41 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Het is een Amerikaanse serie . Volgens mij wordt hij op Net 5 uitgezonden , maar kan op de site niets vinden.
Ik zag gisteren reclame voor Trauma, maar weet eigenlijk niet op welke zender dat was
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_76317958
9/10 series komen op Net 5 maar deze natuurlijk weer niet
Hij heet Mercy en komt op RTL 5 op dinsdag om 20:30.
@ Harajuka , Trauma komt er meteen na (om half 10) maar is geen NBC productie maar volgens mij meer een reality serie maar wie weet is het wat .
pi_76318023
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:57 schreef Winner_Taco het volgende:
9/10 series komen op Net 5 maar deze natuurlijk weer niet
Hij heet Mercy en komt op RTL 5 op dinsdag om 20:30.
@ Harajuka , Trauma komt er meteen na (om half 10) maar is geen NBC productie maar volgens mij meer een reality serie maar wie weet is het wat .
zo te zien is Trauma een echte serie
http://www.imdb.com/title/tt1445201/
pi_76321568
Film:

Het gaat gaat over een groep mensen in volgens mij NY. Je volgt een hele groep mensen, apart van elkaar. O.a. een junk, agent, doktor en zakenvrouw. De film is niet heel jong meer maar uiteindelijk komen al deze mensen bij elkaar uit. Ik heb de film iets van 3 of 4 jaar geleden een keer gezien, althans een stuk ervan dus de film is niet de allernieuwste.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:27:34 #249
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_76322036
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:11 schreef Sobraine het volgende:
Film:

Het gaat gaat over een groep mensen in volgens mij NY. Je volgt een hele groep mensen, apart van elkaar. O.a. een junk, agent, doktor en zakenvrouw. De film is niet heel jong meer maar uiteindelijk komen al deze mensen bij elkaar uit. Ik heb de film iets van 3 of 4 jaar geleden een keer gezien, althans een stuk ervan dus de film is niet de allernieuwste.
Crash?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_76322171
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:27 schreef victorinox het volgende:

[..]

Crash?
Jup!!! Bedankt!!!!

-Edit: Nou niet helemaal..... Er is nog zo'n soort film, maar deze lijkt me wel ontzettend goed!!! Ga ik zeker een keer kijken!!! Bedankt. Ben nog wel op zoek naar die andere film. Ik denk dat die van voor 2000 is.-

[ Bericht 7% gewijzigd door Sobraine op 02-01-2010 13:46:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')