Fear Stress and Anger?quote:Op maandag 28 december 2009 17:29 schreef DeRCT14 het volgende:
Oke dit is al vet vaak gevraagd vast, maar ik kan me herinneren dat toen ik in een jaar of twee terug in Enschede woonde er een televisie-serie werd geadverteerd op comedy central over een gezin dat alles zogenaamd met seks oploste met als bekende quote uit de teaser "Do you need to sleep with the cab driver? She already did!"
Het leek erop dat het uit Groot Britannië kwam, uit 2003 ofzo.
Weet iemand hoe die serie heet of heette?
When a stranger calls?quote:Op zondag 27 december 2009 19:42 schreef ongelovelijk het volgende:
Ik ben op zoek naar een thriller of horror film. Het gaat volgens mij over een meisje dat moet oppassen op een heel groot huis ergens buitenaf. En dan komen er dieven in het huis die het meisje willen vermoorden.
Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:52 schreef .aeon het volgende:
Ik zoek een type Indiana Jones/Scorpion King/The Mummy-avonturenfilm waarbij (aan het einde ergens) de good guys door de bad guys worden gedwongen om iets belangrijks (geen idee meer wat het precies was, het geheim van het leven ofzo) te gaan zoeken, in Afrika dacht ik. Het plaatselijke stamhoofd heeft ze ook gewaarschuwd, en die zie je aan het einde weer met een boodschap zo van 'it's better left alone'. Ze moeten een tocht afleggen en komen dan bij een groot grottencomplex uit met allemaal gaten en ik geloof dat er ook een soort van onzichtbaar monster was. In die grotten konden ze ook op de kop lopen, zwaartekracht was heel vreemd.
Ja dat is 'm geloof ik, thanksquote:Op woensdag 30 december 2009 16:03 schreef xibalba het volgende:
[..]
Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life ?
Dogma?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef ReWout het volgende:
Hoe heet de film waarin Alan Rickman zo'n engel van god speelt?
Foto uit de filmquote:
Metatron, (Alan Rickman), the seraph who acts as the Voice of God, appears to abortion clinic worker Bethany Sloane (Linda Fiorentino) and gives her the task of preventing Bartleby and Loki's return.
Ja diequote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:35 schreef kvd het volgende:
[..]
Dogma?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dogma_(film)
[..]
Foto uit de film
[ afbeelding ]
was ook erg moeilijk te vinden...tweede hit op google met Alan Rickman, angel of god, eerste hit in het nederlands...luiheid?quote:
Je bedoelt "The blue lagoon" met Brooke Shields, of "Return to the blue lagoon" met Mila Jovovich.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:58 schreef geenprobleem het volgende:
Ik zoek een film/actrice. Geloof een film uit eind jaren '80 (wellicht begin jaren '90), speelt zich af op een onbewoond (niet zeker) eiland. Gaat over een jongen en een heel mooi meisje! Beide schaars gekleed. Krijgen volgens mij aan het einde van de film een baby en varen dan in een klein houten bootje. Wordt niet veel in gesproken. Zoals je begrijpt heb ik vooral interesse in de actrice. Werd 1 a 2 jaar geleden uitgezonden op veronica (zal je zeer waarschijnlijk niet veel aan hebben). Weet iemand over welke film dit gaat?
Is het een nederlandse of amerikaanse serie (of komt het uit een ander land)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:51 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik zoek de naam van de nieuwe ziekenhuis serie die binnenkort uitgezonden gaat worden op de Nederlandse tv. Ik weet de naam niet nog de zender.
Het is een Amerikaanse serie . Volgens mij wordt hij op Net 5 uitgezonden , maar kan op de site niets vinden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Is het een nederlandse of amerikaanse serie (of komt het uit een ander land)
Ik zag gisteren reclame voor Trauma, maar weet eigenlijk niet op welke zender dat wasquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:41 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Het is een Amerikaanse serie . Volgens mij wordt hij op Net 5 uitgezonden , maar kan op de site niets vinden.
zo te zien is Trauma een echte seriequote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:57 schreef Winner_Taco het volgende:
9/10 series komen op Net 5 maar deze natuurlijk weer niet
Hij heet Mercy en komt op RTL 5 op dinsdag om 20:30.
@ Harajuka , Trauma komt er meteen na (om half 10) maar is geen NBC productie maar volgens mij meer een reality serie maar wie weet is het wat.
Crash?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:11 schreef Sobraine het volgende:
Film:
Het gaat gaat over een groep mensen in volgens mij NY. Je volgt een hele groep mensen, apart van elkaar. O.a. een junk, agent, doktor en zakenvrouw. De film is niet heel jong meer maar uiteindelijk komen al deze mensen bij elkaar uit. Ik heb de film iets van 3 of 4 jaar geleden een keer gezien, althans een stuk ervan dus de film is niet de allernieuwste.
Jup!!! Bedankt!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |