Ik zal het onthouden!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:28 schreef TeaserRay het volgende:
Het wordt eens hoog tijddat ze de hele klerebende van Jamba
van de buis halen!!!
Ik word er letterlijk misselijk van elke keer als ik de televee aan zet krijg ik die schijt te zien.
Ik zeg: poepen op Jamba!!!
![]()
Heb je ook iets waar je op wilt poepen... SHouT IT OUT![]()
Ik heb er nog één: die teringherrie die zichzelf Patty Brard noemt, opzouten!!!
Vet goeie shit.. vooral die reality shizzle.. dat is bagger, ik poep meequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:13 schreef DoctorB het volgende:
Poepen op alle reality shows
Poepen op alle popstar e.d. programma's
Poepen op om de 5 minuten reclameblokken van 10 minuten
och man, ik zou wel meer willen poepen maar ik ben leeg....
Ik heb nog een lading die hard aan het drukken is, zeg maar waarop die moet komen! wel snel want het doet pijn..!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:13 schreef DoctorB het volgende:
Poepen op alle reality shows
Poepen op alle popstar e.d. programma's
Poepen op om de 5 minuten reclameblokken van 10 minuten
och man, ik zou wel meer willen poepen maar ik ben leeg....
:s :s :Squote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:05 schreef TeaserRay het volgende:
ik poep 1x per dag, soms 2x, dat ligt eraan hoeveel volkoren boterhammen ik de vorige dag heb gegeten.
soms heb ik harde stukjes in mijn diarree
Trage stofwisseling...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:05 schreef TeaserRay het volgende:
ik poep 1x per dag, soms 2x, dat ligt eraan hoeveel volkoren boterhammen ik de vorige dag heb gegeten.
soms heb ik harde stukjes in mijn diarree
Inderdaad. Je kan beter gewoon poepen op commerciele tv in het geheel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:00 schreef Buschetta het volgende:
whehee the mensen in dit topic kijken nog tv
Daar heb ik helemaal niets over gezegd trouwens, dat klopt...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:00 schreef Buschetta het volgende:
Alto.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:00 schreef Buschetta het volgende:
Wie heeft er nog een tv nodig als er ook internet is?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Alto.Kijk mijn eens geen TV meer kijken want dat is allemaal commercieel. Ieeel...
Rot toch op.
Nou dat is leuk zeg, lekker met zijn allen achter een computertje zitten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie heeft er nog een tv nodig als er ook internet is?
Je kan alles kijken, maar dan zonder reclame en wanneer het jou uitkomt.
Goh dat is logisch, maar als je met je vriendin/vrouw thuis bent ga je toch niet met zijn tweën achter een laptop/computer sturen in plaats van een mooie TV.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is lekker zeg, als er vrienden langskomen met z'n allen naar de tv staren.
En verder, tv-out.
als je met je vriendin thuis bent ga je toch hompekurken. Toch geen tv kijken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Goh dat is logisch, maar als je met je vriendin/vrouw thuis bent ga je toch niet met zijn tweën achter een laptop/computer sturen in plaats van een mooie TV.
Hey niks tegen Marijke Helwegen jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:20 schreef TeaserRay het volgende:
Poepen doe ik op het strakgetrokken gelaat van Marijke Helwegen
Poep op mensen die zulke wanstaltige dingen in leven houden. Op die mensen die bij Jamba bestellen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:20 schreef TeaserRay het volgende:
Poepen doe ik op Patty Brard haar gezichtje (ik ga het helemaal onderkwakken)
Poepen doe ik op het bord van de familie Pfaff
Poepen doe ik op het voetbalveld in de ArenA en ik veeg m'n reet af met een Ajax-shirt
Poepen doe ik op Gordon z'n hoofd, kan alleen verbetering brengen
Poepen doe ik op stoep van het pand van EndeMol
Poepen doe ik op het lied van GTST, figuurlijk dan
Poepen doe ik op het lijk van Geert Wilders z'n oma
Poepen doe ik op de ster in de auditieruimte van POPSTARS
Poepen doe ik in het decolleté van Patricia Paay
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou dat is leuk zeg, lekker met zijn allen achter een computertje zitten.
Ik had een thuisbios in NL... 10x gebruikt zat meestal met de laptop in bed. Ja met vriendin.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Goh dat is logisch, maar als je met je vriendin/vrouw thuis bent ga je toch niet met zijn tweën achter een laptop/computer sturen in plaats van een mooie TV.
Je bent pas echt iemand als je zelf een goede beltoon kan makenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:10 schreef reetveter het volgende:
JambaNu heb ik gewoon telkens de NIEUWSTE ringtones. Iedereen is jaloers op mij!
dure hobby wordt het dan of ga je telkens hetzelfde shirt gebruikenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:20 schreef TeaserRay het volgende:
Poepen doe ik op Patty Brard haar gezichtje (ik ga het helemaal onderkwakken)
Poepen doe ik op het bord van de familie Pfaff
Poepen doe ik op het voetbalveld in de ArenA en ik veeg m'n reet af met een Ajax-shirt
Poepen doe ik op Gordon z'n hoofd, kan alleen verbetering brengen
Poepen doe ik op stoep van het pand van EndeMol
Poepen doe ik op het lied van GTST, figuurlijk dan
Poepen doe ik op het lijk van Geert Wilders z'n oma
Poepen doe ik op de ster in de auditieruimte van POPSTARS
Poepen doe ik in het decolleté van Patricia Paay
De spelers hebben toch die shirts aan. Die gebruikt ie natuurlijk!quote:Op maandag 2 november 2009 04:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dure hobby wordt het dan of ga je telkens hetzelfde shirt gebruiken
deze ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:28 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
Vet goeie shit.. vooral die reality shizzle.. dat is bagger, ik poep mee
Herkenbaar!quote:Op maandag 2 november 2009 16:16 schreef Trust_live het volgende:
Tevens wil ik op de hoofd van de leraar poepen omdat hij een kanker kneus is die teveel zeikt en ons niet 10 minuten eerder wil laten gaan zodat wij onze kanker bus nog halen en anders 30 minuten moeten wachten.
Ik wist niet dat bussen tegenwoordig ook al kanker konden krijgenquote:Op maandag 2 november 2009 16:16 schreef Trust_live het volgende:
Tevens wil ik op de hoofd van de leraar poepen omdat hij een kanker kneus is die teveel zeikt en ons niet 10 minuten eerder wil laten gaan zodat wij onze kanker bus nog halen en anders 30 minuten moeten wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |