Ik zal het onthouden!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:28 schreef TeaserRay het volgende:
Het wordt eens hoog tijddat ze de hele klerebende van Jamba
van de buis halen!!!
Ik word er letterlijk misselijk van elke keer als ik de televee aan zet krijg ik die schijt te zien.
Ik zeg: poepen op Jamba!!!
![]()
Heb je ook iets waar je op wilt poepen... SHouT IT OUT![]()
Ik heb er nog één: die teringherrie die zichzelf Patty Brard noemt, opzouten!!!
Vet goeie shit.. vooral die reality shizzle.. dat is bagger, ik poep meequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:13 schreef DoctorB het volgende:
Poepen op alle reality shows
Poepen op alle popstar e.d. programma's
Poepen op om de 5 minuten reclameblokken van 10 minuten
och man, ik zou wel meer willen poepen maar ik ben leeg....
Ik heb nog een lading die hard aan het drukken is, zeg maar waarop die moet komen! wel snel want het doet pijn..!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:13 schreef DoctorB het volgende:
Poepen op alle reality shows
Poepen op alle popstar e.d. programma's
Poepen op om de 5 minuten reclameblokken van 10 minuten
och man, ik zou wel meer willen poepen maar ik ben leeg....
:s :s :Squote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:05 schreef TeaserRay het volgende:
ik poep 1x per dag, soms 2x, dat ligt eraan hoeveel volkoren boterhammen ik de vorige dag heb gegeten.
soms heb ik harde stukjes in mijn diarree
Trage stofwisseling...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:05 schreef TeaserRay het volgende:
ik poep 1x per dag, soms 2x, dat ligt eraan hoeveel volkoren boterhammen ik de vorige dag heb gegeten.
soms heb ik harde stukjes in mijn diarree
Inderdaad. Je kan beter gewoon poepen op commerciele tv in het geheel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:00 schreef Buschetta het volgende:
whehee the mensen in dit topic kijken nog tv
Daar heb ik helemaal niets over gezegd trouwens, dat klopt...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:00 schreef Buschetta het volgende:
Alto.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:00 schreef Buschetta het volgende:
Wie heeft er nog een tv nodig als er ook internet is?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Alto.Kijk mijn eens geen TV meer kijken want dat is allemaal commercieel. Ieeel...
Rot toch op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |