Nee, grensbewonert.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS is Duitser?
Bedoel je van die landen waar je zelf mag bepalen wat voor kleding je graag draagt, en die landen met godsdienstvrijheid?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:17 schreef skattebaut het volgende:
Ze ontnemen mij mijn gevoel van dat we in vrije landen wonen.
Hmmz,quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
STEM PVV MAAT MET ZIJN ALLEN NAAR DE TOP EN GEWOON DIE KNEUZEN MAROKKANEN TERUG NAAR HUN EIGEN LAND SCHOPPEN ZE MOETEN ZICH MAAR AANPASSEN MAAR NEE HOOR NIEMAND DIE ZICH ER WAT VAN AANTREKT EN GEWOON DOORLOPEN MET HET HOOFD NAAR DE GROND TOE.
ik vind het anders ook niet bepaald sfeerbevorderdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:20 schreef OeJ het volgende:
Wel triest als je ergens niet gaat winkelen vanwege burka's.
haha TS kan het niet waarderen dat er als vemaak een pinquinkooi in de stad is geplaatst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:17 schreef skattebaut het volgende:
Beetje rare klacht maar helaas echt en gemeend.
Tot voor kort mocht ik graag op zaterdagen gaan shoppen in Aken. (DLD)
Sinds enige tijd echter, lopen er daar tussen het winkelende publiek steeds groepen vrouwen gehuld in zwarte burka's....
Die aanblik doet mij me zo ergeren dat ik acuut geen zin meer heb om te gaan winkelen...
Zelfs dat ik nu niet meer naar die stad wil.
Kunnen die dingen niet verboden worden?
gast...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:24 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hmmz,
Ik krijg er o.a. de volgende neigingen van:
Schoppen.
Spugen van groene klodders.
Voor rot schelden.
Vodden van kop af trekken.
Braakneigingen.
Steen in maag gevoel.
Dag verpest.
Afkeer.
Extreme denkbeelden.
Extreme stemgedragingen.
Etc.
P.s.
In Aken zijn het geen Marokkanen die de boel verstieren, maar Turken...
Effect is hetzelfde.
Allemaal alleen omdat iemand een Burka draagt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:24 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hmmz,
Ik krijg er o.a. de volgende neigingen van:
Schoppen.
Spugen van groene klodders.
Voor rot schelden.
Vodden van kop af trekken.
Braakneigingen.
Steen in maag gevoel.
Dag verpest.
Afkeer.
Extreme denkbeelden.
Extreme stemgedragingen.
Etc.
P.s.
In Aken zijn het geen Marokkanen die de boel verstieren, maar Turken...
Effect is hetzelfde.
Nee, ik heb het over cultureel opgedrongen vrijheidsbeperkende maatregelen zoals geheel verhullende kledingstukken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:23 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Bedoel je van die landen waar je zelf mag bepalen wat voor kleding je graag draagt, en die landen met godsdienstvrijheid?
Helemaal alleen daarom ja!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:27 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Allemaal alleen omdat iemand een Burka draagt?
Niks om over te lachen, dit is bloedje serieus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
haha TS kan het niet waarderen dat er als vemaak een pinquinkooi in de stad is geplaatst.
braakneigingen is wellicht wat overdreven...een gevoel van afkeer absoluut nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:30 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Niks om over te lachen, dit is bloedje serieus.
En ik krijg er oprecht braakneigingen van.
Dat gaat helaas niet lukken....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:28 schreef wazoomie het volgende:
Waarom pas je je niet gewoon aan? Zij dragen het voor hun geloof. Respecteer dat gewoon.
Tsja Duitsland heeft heel veel Afghaanse vluchtelingen opgenomen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:30 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Niks om over te lachen, dit is bloedje serieus.
En ik krijg er oprecht braakneigingen van.
Helaas niet overdreven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
braakneigingen is wellicht wat overdreven...een gevoel van afkeer absoluut niet
Hihiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:17 schreef skattebaut het volgende:
Zou je niet eens terug gaan naar dumpert ofzoquote:
Voor mij heeft de stad afgedaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tsja Duitsland heeft heel veel Afghaanse vluchtelingen opgenomen.
die enorm diepe afkeer voel ik ook, ik kan alleen niet zeggen dat ik daardoor kokhalzend op straat sta als ik weer zo'n pinguin langs zie waggelenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:35 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Helaas niet overdreven.
Wil dan alleen nog maar weg en voel enorm diepe afkeer.
Waarom? heb je er zelf ook een?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zou je niet eens terug gaan naar dumpert ofzo
TS is wel een triest ventje
Flikker toch op manquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over cultureel opgedrongen vrijheidsbeperkende maatregelen zoals geheel verhullende kledingstukken.
Discriminatie en achterstelling van vrouwen.
Afwijkende gedragingen van wat eigenlijk gasten zouden moeten zijn...
Ik ben mijn favo stad kwijt, dat vind ik erg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die enorm diepe afkeer voel ik ook, ik kan alleen niet zeggen dat ik daardoor kokhalzend op straat sta als ik weer zo'n pinguin langs zie waggelen
Ik weet niet of je wel es van dergelijke groepen bent tegen gekomen, maar waarschijnlijk niet zo te horen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:38 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Flikker toch op manWaarom zijn er toch zoveel van die achtergebleven kutlimbo's PVV stemmers.
Ach jezus wijf. Ga ergens anders janken met je gezeik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:17 schreef skattebaut het volgende:
Beetje rare klacht maar helaas echt en gemeend.
Tot voor kort mocht ik graag op zaterdagen gaan shoppen in Aken. (DLD)
Sinds enige tijd echter, lopen er daar tussen het winkelende publiek steeds groepen vrouwen gehuld in zwarte burka's....
Die aanblik doet mij me zo ergeren dat ik acuut geen zin meer heb om te gaan winkelen...
Zelfs dat ik nu niet meer naar die stad wil.
Ja, heel eng deze stinkende grotbewoners die je geeneens mag zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:44 schreef Cascade het volgende:
Te sneu voor woorden.
Eng he, andere cultuur, andere mensen?
Om dan een hele stad te mijden met als reden dat ze jouw 'winkelplezier vergallen' is volstrekt belachelijk, walgelijk, egocentrisch, overdreven, anti-sociaal, a-sociaal en intolerant.
Lachwekkend, dat dit kan in 2009.
Zo ga je gvd niet over straat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:47 schreef trabant het volgende:
En als die miepen er nou voor kiezen?
Ik heb ooit in een kroeg gewerkt, daar frequenteerde een Hollandse vrouw, erg prettig om te zien, maar ze had een beroerde hand met kerels uitkiezen. Altijd van die 'loshandige' types. Dat is ook een vorm van vrouwenonderdrukking.
Die voddenbalen kwamen vroeger niet eens buiten. Zaten vast op 40m2 Deutschland. Dus zag je ze ook niet. Heb je dat soms liever? Opsluiten ą la Fritzl?
Kun je niet ergens anders gaan trollen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:51 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ja, heel eng deze stinkende grotbewoners die je geeneens mag zien.
Cultuur noem je een dergelijke gedraging ook nog? hahahaha. not.
En idd, dat verneukt mijn winkelplezier volledig.
Ik ga winkelen om me ontspannen te voelen, niet om gestressed te raken.
Van mensen die dit tolereren word ik intolerant zelfs agressief!
Trek een burka over je kop en liefst een dik touw, ik sla het wel ergens omheen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ach jezus wijf. Ga ergens anders janken met je gezeik.
Je raakt gestressed van burka's?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:51 schreef skattebaut het volgende:
Wat ben jij een eng persoon danquote:Van mensen die dit tolereren word ik intolerant zelfs agressief!
Trollen versta ik iets onder als een onderwerp aankaarten om het aankaarten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:54 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Kun je niet ergens anders gaan trollen?
DIt moet wel een kloon zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:51 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ja, heel eng deze stinkende grotbewoners die je geeneens mag zien.
Cultuur noem je een dergelijke gedraging ook nog? hahahaha. not.
En idd, dat verneukt mijn winkelplezier volledig.
Van mensen die dit tolereren word ik intolerant zelfs agressief!
Ik dacht altijd dat jouw post een voorbode van een slotje wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je raakt gestressed van burka's?
[..]
Wat ben jij een eng persoon dan
je kunt ook overdrijvenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Trollen versta ik iets onder als een onderwerp aankaarten om het aankaarten.
Dit is echter een serieus gemeend afkeur voor burka topic.
Krijg er welgemeend braakneigingen van.
En tevens van mensen die mij daarvoor intolerant vinden.
Draai de zaak maar om dan... Ik woonde hier tot voor kort met plezier en winkelde hier tot voor kort met plezier.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je raakt gestressed van burka's?
[..]
Wat ben jij een eng persoon dan
Het is NIET!! ik herhaal NIET!! overdreven, dat gevoel dat ik er van krijg.quote:
Je wordt er echt agressief van? Misschien moet je dan hulp zoeken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:03 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het is NIET!! ik herhaal NIET!! overdreven, dat gevoel dat ik er van krijg.
Met die avatar erbij ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
STEM PVV MAAT MET ZIJN ALLEN NAAR DE TOP EN GEWOON DIE KNEUZEN MAROKKANEN TERUG NAAR HUN EIGEN LAND SCHOPPEN ZE MOETEN ZICH MAAR AANPASSEN MAAR NEE HOOR NIEMAND DIE ZICH ER WAT VAN AANTREKT EN GEWOON DOORLOPEN MET HET HOOFD NAAR DE GROND TOE.
En dan zelf niet openstaan voor iets anders... Hoezo "vrij"? Vrij is blijkbaar alleen volgens de definitie van de normen en waarden van hare majesteit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:17 schreef skattebaut het volgende:
...blaat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |