Nee, grensbewonert.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS is Duitser?
Bedoel je van die landen waar je zelf mag bepalen wat voor kleding je graag draagt, en die landen met godsdienstvrijheid?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:17 schreef skattebaut het volgende:
Ze ontnemen mij mijn gevoel van dat we in vrije landen wonen.
Hmmz,quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
STEM PVV MAAT MET ZIJN ALLEN NAAR DE TOP EN GEWOON DIE KNEUZEN MAROKKANEN TERUG NAAR HUN EIGEN LAND SCHOPPEN ZE MOETEN ZICH MAAR AANPASSEN MAAR NEE HOOR NIEMAND DIE ZICH ER WAT VAN AANTREKT EN GEWOON DOORLOPEN MET HET HOOFD NAAR DE GROND TOE.
ik vind het anders ook niet bepaald sfeerbevorderdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:20 schreef OeJ het volgende:
Wel triest als je ergens niet gaat winkelen vanwege burka's.
haha TS kan het niet waarderen dat er als vemaak een pinquinkooi in de stad is geplaatst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:17 schreef skattebaut het volgende:
Beetje rare klacht maar helaas echt en gemeend.
Tot voor kort mocht ik graag op zaterdagen gaan shoppen in Aken. (DLD)
Sinds enige tijd echter, lopen er daar tussen het winkelende publiek steeds groepen vrouwen gehuld in zwarte burka's....
Die aanblik doet mij me zo ergeren dat ik acuut geen zin meer heb om te gaan winkelen...
Zelfs dat ik nu niet meer naar die stad wil.
Kunnen die dingen niet verboden worden?
gast...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:24 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hmmz,
Ik krijg er o.a. de volgende neigingen van:
Schoppen.
Spugen van groene klodders.
Voor rot schelden.
Vodden van kop af trekken.
Braakneigingen.
Steen in maag gevoel.
Dag verpest.
Afkeer.
Extreme denkbeelden.
Extreme stemgedragingen.
Etc.
P.s.
In Aken zijn het geen Marokkanen die de boel verstieren, maar Turken...
Effect is hetzelfde.
Allemaal alleen omdat iemand een Burka draagt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:24 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hmmz,
Ik krijg er o.a. de volgende neigingen van:
Schoppen.
Spugen van groene klodders.
Voor rot schelden.
Vodden van kop af trekken.
Braakneigingen.
Steen in maag gevoel.
Dag verpest.
Afkeer.
Extreme denkbeelden.
Extreme stemgedragingen.
Etc.
P.s.
In Aken zijn het geen Marokkanen die de boel verstieren, maar Turken...
Effect is hetzelfde.
Nee, ik heb het over cultureel opgedrongen vrijheidsbeperkende maatregelen zoals geheel verhullende kledingstukken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:23 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Bedoel je van die landen waar je zelf mag bepalen wat voor kleding je graag draagt, en die landen met godsdienstvrijheid?
Helemaal alleen daarom ja!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:27 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Allemaal alleen omdat iemand een Burka draagt?
Niks om over te lachen, dit is bloedje serieus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
haha TS kan het niet waarderen dat er als vemaak een pinquinkooi in de stad is geplaatst.
braakneigingen is wellicht wat overdreven...een gevoel van afkeer absoluut nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:30 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Niks om over te lachen, dit is bloedje serieus.
En ik krijg er oprecht braakneigingen van.
Dat gaat helaas niet lukken....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:28 schreef wazoomie het volgende:
Waarom pas je je niet gewoon aan? Zij dragen het voor hun geloof. Respecteer dat gewoon.
Tsja Duitsland heeft heel veel Afghaanse vluchtelingen opgenomen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:30 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Niks om over te lachen, dit is bloedje serieus.
En ik krijg er oprecht braakneigingen van.
Helaas niet overdreven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
braakneigingen is wellicht wat overdreven...een gevoel van afkeer absoluut niet
Hihiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:17 schreef skattebaut het volgende:
Kunnen die dingen niet verboden worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |