Nee, kaal en slechtziend is beter.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:09 schreef Grimmjoww het volgende:
Wat is dat toch met dat haar en die brillen!
Wait ....wie is Greta?quote:
Die mensen zijn ook lelijk in 99% van de gevallenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:10 schreef Mriya het volgende:
Topic over korte vlotte kapsels en pittige montuurtjes!
Oh ja geen pics mensen! Het kan me miss zo erg beinvloeden dat ik niet meer kan fappen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:13 schreef Aethereal het volgende:
Slotje please voordat de pics komen.
Dat is dan jouw verhaal, ik wil gewoon die lelijke snollen niet zien, is dat zo gek of zo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:15 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Oh ja geen pics mensen! Het kan me miss zo erg beinvloeden dat ik niet meer kan fappen!
Ja ik wil ze dus ook niet zien!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:16 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dat is dan jouw verhaal, ik wil gewoon die lelijke snollen niet zien, is dat zo gek of zo?
Neeeeeeeh!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Niet doen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:26 schreef Tassiepassie het volgende:
Wilde net me haar gaan afknippen tot stekels maar na dit topic durf ik niet meer...
MAAK JE EIGEN LEVEN NIET KAPOT!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:26 schreef Tassiepassie het volgende:
Wilde net me haar gaan afknippen tot stekels maar na dit topic durf ik niet meer...
leukkkk dan neem ik blauwquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:31 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga het morgen zo laten knippen en verven:
[ afbeelding ]
Ik zou je nog steeds niet raken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:31 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
je ben nie wijs!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:26 schreef Tassiepassie het volgende:
Midlifecrisis? Geeft niks hoor. Gebeurt de beste.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:31 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
wees gerust, ik maakte maar een geintjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
je ben nie wijs!!!!!!!!!!
Argh stekelhaar...goddomme in de oorlog moest het!
Brrr...neen vrouwen moeten lang haar
Gefeliciteerd je bent dan officieel mutsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:31 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
Aah gelukkig!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wees gerust, ik maakte maar een geintje![]()
Zou nooit mijn haren willen afknippen
Eens. Maar er zijn enkele uitzonderingen:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Brrr...neen vrouwen moeten lang haar
Nee hoor, want Halle Berry is heul geen 50 jaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
Eens. Maar er zijn enkele uitzonderingen:
[ afbeelding ]
Nou stel je die vrouw eens voor met lang haar ziet ze er NOG beter uit nmlquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
Eens. Maar er zijn enkele uitzonderingen:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:41 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou stel je die vrouw eens voor met lang haar ziet ze er NOG beter uit nml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kinderen horen ook niet te schreeuwenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:09 schreef Grimmjoww het volgende:
Laatst zag ik er nog een ze sprak een kindje van 3-5 jaar aan omdat hij zat te schreeuwen waar zijn moeder was omdat hij die kwijt was... zegt ze tegen dat kind dat hij niet mag schreeuwen...
Dat mens verdiende echt een nekschot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |