Nee, kaal en slechtziend is beter.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:09 schreef Grimmjoww het volgende:
Wat is dat toch met dat haar en die brillen!
Wait ....wie is Greta?quote:
Die mensen zijn ook lelijk in 99% van de gevallenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:10 schreef Mriya het volgende:
Topic over korte vlotte kapsels en pittige montuurtjes!
Oh ja geen pics mensen! Het kan me miss zo erg beinvloeden dat ik niet meer kan fappen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:13 schreef Aethereal het volgende:
Slotje please voordat de pics komen.
Dat is dan jouw verhaal, ik wil gewoon die lelijke snollen niet zien, is dat zo gek of zo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:15 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Oh ja geen pics mensen! Het kan me miss zo erg beinvloeden dat ik niet meer kan fappen!
Ja ik wil ze dus ook niet zien!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:16 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dat is dan jouw verhaal, ik wil gewoon die lelijke snollen niet zien, is dat zo gek of zo?
Neeeeeeeh!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Niet doen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:26 schreef Tassiepassie het volgende:
Wilde net me haar gaan afknippen tot stekels maar na dit topic durf ik niet meer...
MAAK JE EIGEN LEVEN NIET KAPOT!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:26 schreef Tassiepassie het volgende:
Wilde net me haar gaan afknippen tot stekels maar na dit topic durf ik niet meer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |