Of: waar is toch dat zebra paardje voor?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
In het kader van mamma appelsap nog een klassieker: ik zat alleen in een vuile kameel
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
In het kader van mamma appelsap nog een klassieker: ik zat alleen in een vuile kameel
hint youtube + mama appelsapquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje looooooooooooooves mama appelsap...
jij zit te twijfelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of: waar is toch dat zebra paardje voor?
ik lag net al bijna onder de tafel van het lachen om de compilatiequote:
Geweldig hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik lag net al bijna onder de tafel van het lachen om de compilatie![]()
Allemaal begonnen bij timur van 3fm, en nog elk weekend te horen tijdens de timur timur show *die overigens alles van fok jatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik lag net al bijna onder de tafel van het lachen om de compilatie![]()
Dan moet ik toch eens zien beter te luistenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Allemaal begonnen bij timur van 3fm, en nog elk weekend te horen tijdens de timur timur show *die overigens alles van fok jat*
Mupsie...dat hoef je mij niet te vertellen hoor!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
is altijd bij Timor @ 3FM tussen 12 en 3 in het weekend
Is goed schatjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mupsie...dat hoef je mij niet te vertellen hoor!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ga verhuizen naar boven *om 4 uur gaat de wekker weer*
Man! Ik zeg toch!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ga verhuizen naar boven *om 4 uur gaat de wekker weer*
Wacht nog even antwoord van ST af...
ja, maar ik wilde ff zeker weten of het bij dat stukje op die tijd is, of ergens anders in de 0:59quote:
Haha...als je te hard luistert hoor je het helemaal niet meer he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar ik wilde ff zeker weten of het bij dat stukje op die tijd is, of ergens anders in de 0:59maakt niet uit hoor
Slaap lekker dropje!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:12 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat jullie verlaten![]()
Welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |