al 4 jaar mee bezigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan zit daar ook niet veel tijd in

die poster is mijn levenswerk niet..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van wat ik net zag stelde het niet veel voor, maar er zal nog wel meer zijn

Hij snapt hemquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
die poster is mijn levenswerk niet..

ik bedoelde ook topic grand vitessequote:

heel goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wat is het voorn bedrijf... een design bedrijf?

kennelijk niet, maar ik dacht dat is nu wel zo populairquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is 3fm man, hij luistert die zender niet

iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is 3fm man, hij luistert die zender niet

But I'm a liarquote:

Ik hoor dat nietquote:

Doeiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ga er ook vandoor, mede-Fok!ertjes!![]()

als je zoon als in zo vader zo zoon bedoelt dan zit je goed, maar bedoel je zo een dan heb je zo'n nodig of zo n of zoo nquote:

bye Erwinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ga er ook vandoor, mede-Fok!ertjes!![]()

Houw maar op heeft geen nut, vraag maar aan ome Erniequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je zoon als in zo vader zo zoon bedoelt dan zit je goed, maar bedoel je zo een dan heb je zo'n nodig of zo n of zoo n

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |