Goed commentaar wel van Giel: als je het in de auto opzet zit je zo in de vangrailquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en wat voor muziek, je viel er bij in slaap, en er vooral bij zeggen, leuk voor in de auto.
Niet echt een vangrail plaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goed commentaar wel van Giel: als je het in de auto opzet zit je zo in de vangrail
Goede vraag..quote:
Nee, want hij heeft nog geen album uit. Vaste voorprogramma van Johan en vorige week te gast bij Der Rudy.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben ik heel erg als ik tim knol niet ken.
Prima plaat voor Giel dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goed commentaar wel van Giel: als je het in de auto opzet zit je zo in de vangrail
Staat ook op Noorderslag! als ik kaarten kan krijgen dan ga ik 'm zeker checken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben ik heel erg als ik tim knol niet ken.
ik laat mij volgende week verassen , ben wel benieuwd als hij in johan's voorprogramma mag staan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft nog geen album uit. Vaste voorprogramma van Johan en vorige week te gast bij Der Rudy.
Gratis downloadje alhier. Ik vinnem puik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik laat mij volgende week verassen , ben wel benieuwd als hij in johan's voorprogramma mag staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |