gewoon zorgen dat je standaard meerdere flessen in de koelkast hebt staanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De persoon voor je moet gewoon een nieuwe fles pakken!
Ga op jezelf wonen, of zet voortaan 2 flessen cola in de koelkast, is toch niet zo heel moeilijk om vooruit te denken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
....bijvoorbeeld in een fles cola die in de ijskast staat
Óf je pakt een nieuwe fles cola, die lauw is
Óf je drinkt het laatste restje cola uit de fles die nog in de koelkast staat, waar geen prik meer in zit![]()
In beide gevallen moet je alsnog een nieuwe fles in de koelkast zetten omdat je voorganger te asociaal is om dit te doen![]()
Bij mij is de irritatie zo ver gekomen dat ik zelfs denk: "Dan maar geen cola, ik pak wel iets anders" waardoor de volgende die cola wil de lul is
Klacht: Mensen die kleine restjes achter laten!
Niet te vergeten dat dat laatste restje voor 74% uit menselijk spuug bestaat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
....bijvoorbeeld in een fles cola die in de ijskast staat
Óf je pakt een nieuwe fles cola, die lauw is
Óf je drinkt het laatste restje cola uit de fles die nog in de koelkast staat, waar geen prik meer in zit![]()
Bij jouw thuis misschien, normale mensen schenken de inhoud van de fles in een glas.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat dat laatste restje voor 74% uit menselijk spuug bestaat.
quote:Ik vind dat met wc papier altijd irritant. Dat er dan nog 1 velletje aanhangt omdat iemand geen zin heeft om een nieuwe te halen.
Ja, wij hebben er vaak wel meer. Maar op een gegeven moment raken die reserverollen ook op he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Bij jouw thuis misschien, normale mensen schenken de inhoud van de fles in een glas.
[..]
Standaard 2 wcrollen op de wc, 1 in gebruik, de andere op reserve. probleem opgelost.
Bij mijn thuis drinkt er maar 1 persoon cola, daar ga 'k geen glazen voor vuil makenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Bij jouw thuis misschien, normale mensen schenken de inhoud van de fles in een glas.
Vicieuze, josti.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:14 schreef zomaareennaam het volgende:
het is gewoon een visuele cirkel waar je in zit
Herkenbaar. Wtf heb je er dan nog aan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:01 schreef Daniane het volgende:
Een vriendin van me doet dat altijd.
Wil ze 'n slok drinken, drinkt ze het blikje zo ver leeg dat er nog n klein restje in zit.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeg ik net tegen m'n vriendin dat ik een tering hekel heb aan mensen die dit doen...
Zij: "Ooh dat doe ik ook wel eens, anders moet ik naar de schuur lopen om een nieuwe fles te pakken en daar heb ik nooit zin in "deze relatie is gedoemd te mislukken
!
Kortom tijd om op jezelf te gaan wonen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Toch nieuwe cola gehaald net (wat een avontuur ja)
Tot m'n verbazing zag ik dat m'n zussie de ice tea had opgedronken, de lege fles naast de koelkast had laten staan én geen nieuwe fles gepakt had!
Inderdaad. Alleen dan niet met cola, want dat is niet te zuipen, maar andere frisdranken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik maak van dat laatste restje altijd gebruik om zonder gezeik uit de fles te drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |