abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74234573
Ik moest laatst iets afgeven in Rotterdam en aangezien ik geen geld had op m'n chipkaart heb ik hem gewoon neergezet zonder te betalen. Wanneer ik wegging kwam net de parkeerwacht aanlopen om de auto's te controleren. Nu heb ik een boete gehad omdat ik niet heb betaald. Het is misschien terecht, maar ze hebben mij niet gecontroleerd en gewoon mijn kenteken opgeschreven toen ik wegreed. Ook heb ik geen briefje oid. waarop staat dat beboet ben.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:06:49 #2
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_74234609
Heb je ook een vraag? Of is het gewoon een mededeling?

Hoe weet je eigenlijk dat je een boete hebt?
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_74234777
als je niet gecontroleerd bent dan kun je geen boete krijgen
of misschien waren ze er eerder al geweest en hebben 10 minuten gepost ofzo en daarna kwamen ze teruggelopen
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:11:51 #4
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_74234785
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef MaximumRush het volgende:
Ik moest laatst iets afgeven in Rotterdam en aangezien ik geen geld had op m'n chipkaart heb ik hem gewoon neergezet zonder te betalen. Wanneer ik wegging kwam net de parkeerwacht aanlopen om de auto's te controleren. Nu heb ik een boete gehad omdat ik niet heb betaald. Het is misschien terecht, maar ze hebben mij niet gecontroleerd en gewoon mijn kenteken opgeschreven toen ik wegreed. Ook heb ik geen briefje oid. waarop staat dat beboet ben.
Komt omdat je Iranees bent
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74234830
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:06 schreef _Michiel_ het volgende:
Heb je ook een vraag? Of is het gewoon een mededeling?

Hoe weet je eigenlijk dat je een boete hebt?
Oh, nu je het zegt, er mist een vraag. Ik vroeg me af of dit zomaar mag.

Ik weet dat ik een boete heb omdat ik een mooie acceptgiro thuis heb gehad.
pi_74234843
Gast hoe weet jij nu of je kenteken is opgeschreven? Hoe weet je dat je een boete heb terwijl je geen geel briefje onder je ruitenwisser hebt zitten?

Edit, je hebt de acceptgiro al thuis gehad..
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:13:30 #7
268717 SwissDutchy
Bad Grammar inc.
pi_74234847
Als je wegreed had de parkeerwacht toch geen kans om te kiijken of je betaald had...
pi_74234952
Dat bedoel ik nou. Maarja, hoe kan je dat bewijzen?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:20:21 #9
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_74235078
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:16 schreef MaximumRush het volgende:
Heeft weinig zin denk ik, maar je kent 't : Nee heb je, ja kan je krijgen.
pi_74236534
Zullen dus al wel langsgelopen zijn en later terug gekomen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_74237409
Dat briefje onder de ruitewisser is niets meer dan een aankondiging, is geen noodzakelijke stap in het proces. Dus nee, je hebt geen excuus om hier onder uit te komen.
pi_74237936
Je hebt er nu niets meer aan, maar in het vervolg als je een bekeuring hebt gekregen voor parkeren zonder te betalen moet je even blijven staan en aan iemand anders die daar staat het parkeer bonnetje vragen. Als je je bekeuring binnen hebt direct bezwaar aantekenen en een kopietje van je verkregen bonnetje indienen.

Tja... het is een beetje een boefjes streek, meestal betaal ik ook maar het is me wel eens gebeurd dat ik even snel iets af moest geven en bij terugkomst een mooi geen briefje vond
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:57:01 #13
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_74238636
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:39 schreef Hilzillah het volgende:
Je hebt er nu niets meer aan, maar in het vervolg als je een bekeuring hebt gekregen voor parkeren zonder te betalen moet je even blijven staan en aan iemand anders die daar staat het parkeer bonnetje vragen. Als je je bekeuring binnen hebt direct bezwaar aantekenen en een kopietje van je verkregen bonnetje indienen.

Tja... het is een beetje een boefjes streek, meestal betaal ik ook maar het is me wel eens gebeurd dat ik even snel iets af moest geven en bij terugkomst een mooi geen briefje vond
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_74248105
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:16 schreef MaximumRush het volgende:
Door te bewijzen dat je wel betaald hebt.

Oh, wacht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')