Komt omdat je Iranees bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef MaximumRush het volgende:
Ik moest laatst iets afgeven in Rotterdam en aangezien ik geen geld had op m'n chipkaart heb ik hem gewoon neergezet zonder te betalen. Wanneer ik wegging kwam net de parkeerwacht aanlopen om de auto's te controleren. Nu heb ik een boete gehad omdat ik niet heb betaald. Het is misschien terecht, maar ze hebben mij niet gecontroleerd en gewoon mijn kenteken opgeschreven toen ik wegreed. Ook heb ik geen briefje oid. waarop staat dat beboet ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nu je het zegt, er mist een vraag. Ik vroeg me af of dit zomaar mag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:06 schreef _Michiel_ het volgende:
Heb je ook een vraag? Of is het gewoon een mededeling?
Hoe weet je eigenlijk dat je een boete hebt?
Heeft weinig zin denk ik, maar je kent 't : Nee heb je, ja kan je krijgen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:16 schreef MaximumRush het volgende:
Dat bedoel ik nou. Maarja, hoe kan je dat bewijzen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:39 schreef Hilzillah het volgende:
Je hebt er nu niets meer aan, maar in het vervolg als je een bekeuring hebt gekregen voor parkeren zonder te betalen moet je even blijven staan en aan iemand anders die daar staat het parkeer bonnetje vragen. Als je je bekeuring binnen hebt direct bezwaar aantekenen en een kopietje van je verkregen bonnetje indienen.
Tja... het is een beetje een boefjes streek, meestal betaal ik ook maar het is me wel eens gebeurd dat ik even snel iets af moest geven en bij terugkomst een mooi geen briefje vond![]()
Door te bewijzen dat je wel betaald hebt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:16 schreef MaximumRush het volgende:
Dat bedoel ik nou. Maarja, hoe kan je dat bewijzen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |