Dat was er ook al bij gezegd. kneus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:18 schreef Nikmans het volgende:
Wat een kneuzenkermis, alsof een vechtsport 'nut' moet hebben. Je kunt het ook voor de lol doen?
Vechtsport is sowieso enorm gay. Los van het verhoogde risico op letsel word je ook een opgefokt mannetje erdoor. Mensen die actief aan vechtsport doen komen veel vaker in gevechten terecht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:18 schreef Nikmans het volgende:
Wat een kneuzenkermis, alsof een vechtsport 'nut' moet hebben. Je kunt het ook voor de lol doen?
FOK! zit vol met mensen die erover fantaseren iemand op straat tot moes te meppen met een 'nuttige' vechtsport
Nee. Kijk naar mij, ik ben er way gedisciplineerd doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Vechtsport is sowieso enorm gay. Los van het verhoogde risico op letsel word je ook een opgefokt mannetje erdoor. Mensen die actief aan vechtsport doen komen veel vaker in gevechten terecht.
Bullshit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Vechtsport is sowieso enorm gay. Los van het verhoogde risico op letsel word je ook een opgefokt mannetje erdoor. Mensen die actief aan vechtsport doen komen veel vaker in gevechten terecht.
Eensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Fuck jongen, moet je deze alinea in elk van je topics herhalen? Verzin eens wat nieuws, met je vechtkunsten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:58 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Zo eentje die niks kwaads in de zin heeft. Toch zijn er bepaalde zaken waar ik compleet van over de rooie ga. Wacht niet wegklikken! Laat me even uitpraten.
Kom dat maar eens voor mijn gezicht zeggen dan! Nee sorry maar van dit soort uitspraken gaat mijn bloed wederom koken!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:59 schreef electronique het volgende:
even opscheppen welke exotische sporten je wel niet allemaal beoefent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |